eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639686132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rycerska 10

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-346

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618648812

1.5.8.) Numer faksu: 618663735

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ratownictwo.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ratownictwo.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ratownictwo_med

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-628331c5-1091-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006659/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174390/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-RJ-TP.006.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 597420,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fantom BLS dorosły, dziecko, niemowlę wraz z wyposażeniem, z możliwością monitorowania jakości uciśnięć

4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33157700-2 - Worki ambu

35112300-5 - Urządzenie do płukania oczu

4.5.5.) Wartość części: 139050,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Manekin ALS dorosły, dziecko, niemowlę wraz z wyposażeniem oraz systemem do oceny stanu pacjenta przez instruktora/ćwiczących, interfejs fantomu – symulator czynności życiowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 383600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Fantom do symulacji porodu nagłego

4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do pozoracji ran

4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych

4.5.5.) Wartość części: 8600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Model głowy do treningu intubacji wraz z zestawem laryngoskopowym światłowodowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji

4.5.5.) Wartość części: 11670,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Treningowy zestaw do nauki wkłuć doszpikowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych

4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Treningowy sprzęt zabezpieczający pacjenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

4.5.5.) Wartość części: 13700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.