Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00174390/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
- 2021/BZP 00180175/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-14
- 2021/BZP 00254237/01 - Wynik z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00256724/01 - Wynik z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00256770/01 - Wynik z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00263199/01 - Wynik z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00270101/01 - Wynik z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639686132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rycerska 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-346
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618648812
1.5.8.) Numer faksu: 618663735
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ratownictwo.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ratownictwo.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ratownictwo_med1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-628331c5-1091-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006659/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup manekinów wysokiej wierności do symulacji medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174390/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-RJ-TP.006.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 597420,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom BLS dorosły, dziecko, niemowlę wraz z wyposażeniem, z możliwością monitorowania jakości uciśnięć4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33157700-2 - Worki ambu
35112300-5 - Urządzenie do płukania oczu
4.5.5.) Wartość części: 139050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Manekin ALS dorosły, dziecko, niemowlę wraz z wyposażeniem oraz systemem do oceny stanu pacjenta przez instruktora/ćwiczących, interfejs fantomu – symulator czynności życiowych4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 383600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom do symulacji porodu nagłego4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do pozoracji ran4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 8600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Model głowy do treningu intubacji wraz z zestawem laryngoskopowym światłowodowym4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji
4.5.5.) Wartość części: 11670,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Treningowy zestaw do nauki wkłuć doszpikowych4.5.3.) Główny kod CPV: 35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 5800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Treningowy sprzęt zabezpieczający pacjenta.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192160-1 - Nosze
4.5.5.) Wartość części: 13700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z montażem systemu audio-video i nagłośnienia na sali konferencyjnej
- Aparat USG z kompletem głowic - 2 szt.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Dostawa komputera przenośnego na potrzeby WIMiR
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.