Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00153947/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Pucki Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Pucki Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 13A
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalpucki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpucki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18de62a0-00c4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021389/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji „Wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie” oraz w okresie gwarancji udzielonej na wykonane roboty budowlane.
2. Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego obejmuje branże:
- sanitarną
- budowlaną
- elektryczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Nadzoru Budowlanego EUROBAU Krzysztof Łygoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191127933
7.3.3) Ulica: Ul. Brzozowa 32
7.3.4) Miejscowość: Lublewo Gdańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-050
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Nadzoru Budowlanego EUROBAU Krzysztof Łygoński
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Nadzoru Budowlanego EUROBAU Krzysztof Łygoński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1514G na odcinku około 800 mb. wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490G.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku od ul. Topolowej do ul. Leśnej w miejscowości Domatowo.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zad. pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1669K Jordanów- Spytkowice w miejscowości Spytkowice
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych A B C z parkingiem w poziomie parteru i zagospodarowaniem terenu-ul. Szlak Chrobrego w Nysie
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy ulicy bez nazwy, bocznej ulicy Wierzbowej w Lubartowie, wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: ROZBUDOWA ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA W GMINIE GARWOLIN"
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Budowa obwodnicy miasta Tarnogród w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa trzech skrzydeł dydaktycznych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.