Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00231533/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy cementu workowanego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 71
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec742c8c-dae0-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy cementu workowanego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec742c8c-dae0-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy cementu portlandzkiego żużlowego.
W chwili sporządzania Specyfikacji Zamawiający nie jest w stanie dokładnie określić zapotrzebowania, gdyż wielkość zapotrzebowania wynika z wygranych postępowań przetargowych, złożonych zleceń. Z danych za 2023 r. Zamawiający określił szacunkową wielkość przedmiotu zamówienia:
Lp. Nazwa wyrobu Jednostka miary Szacunkowa ilość
1. Cement portlandzki paczkowany tona 90
Cement portlandzki wieloskładnikowy klasy wytrzymałościowej 32,5 o wysokiej wytrzymałości wczesnej (R). Składnikami cementu są: klinkier portlandzki, mieszany dodatek mineralny złożony z popiołu lotnego krzemionkowego (V) i kamienia wapiennego (LL) oraz regulator czasu wiązania (siarczan wapnia). Cement portlandzki wieloskładnikowy PN-EN 197-1 - CEM II/B-M (V-LL) 32,5R spełnia wymagania zawarte w normie PN-EN 197-1 „Cement -Część 1: Skład, wymagania i kryteria zgodności dotyczące cementów powszechnego użytku”. Cement dostarczany jest do zamawiającego w opakowaniach (workach 25 kg), które są ułożone na palecie. Wykonawca na własny koszt: dokonuje załadunku, dostarcza towar do zamawiającego. Zamawiający dokonuje rozładunku oraz odbioru ilościowego. Palety są własnością Wykonawcy i nie mogą być wykazane na dokumentach wydania oraz fakturze VAT. Wielkość pojedynczego zamówienia nie zostaje określona i może być różna, jednakże najmniejszą jednostką dostawy jest 1 paleta 1,4 tony.
Miejsce dostawy magazyny: ul. Polna 71 lub ul. Kaliska 153 a w Pleszewie
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111200-3 - Cement
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55903,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83467,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55903,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Chodorowski Dariusz Chodorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171560453
7.3.3) Ulica: Kolejowa 10a
7.3.4) Miejscowość: Witaszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 63-230
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "CHODOROWSKI" DARIUSZ CHODOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "CHODOROWSKI" DARIUSZ CHODOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55903,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-28INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Świadczenie usług wsparcia w ramach projektu pn. "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie kaliskim".
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
- Zakup serwera domenowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pleszewie
- Przebudowa sieci średniego napięcia w rejonie ul. Polnej w Pleszewie
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie powiatu pleszewskiego przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej
więcej: przetargi w Pleszewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.