Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115559/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
- 2022/BZP 00135517/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Analiza łańcuchów wartości w obszarach Krajowej Inteligentnej Specjalizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://parp.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wspieranie i rozwój przedsiębiorczości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Analiza łańcuchów wartości w obszarach Krajowej Inteligentnej Specjalizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b3d55a8-b720-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057310/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ewaluacja tematyczna: Analiza łańcuchów dostaw w obszarach KIS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115559/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: p/7/DAS/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie prac badawczych i analitycznych na potrzeby projektu pozakonkursowego pn. Monitoring Krajowej Inteligentnej Specjalizacji Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (podziałanie 2.4.2 POIR)
Głównym celem zamówienia jest ocena pozycji krajowych inteligentnych specjalizacji (KIS) polskiej gospodarki w globalnych łańcuchach wartości. Natomiast w ujęciu szczegółowym, projekt został przyporządkowany następującym problemom badawczym:
a) Identyfikacja pozycji KIS w globalnych łańcuchach wartości w świetle statystyk dotyczących handlu zagranicznego.
b) Analiza struktury udziału KIS w globalnych łańcuchach wartości
c) Ocena pozycji i potencjału KIS w globalnych łańcuchach wartości.
Projekt pozwoli na zgromadzenie danych umożliwiających zrozumienie roli KIS w gospodarce światowej, np. identyfikację KIS zajmujących najkorzystniejszą lub mniej korzystną pozycję z punktu widzenia przejmowania wartości dodanej (w tym także wskazanie rynków zagranicznych gdzie ta pozycja jest najkorzystniejsza lub mniej korzystna). Dalszym krokiem będzie określenie działań, którymi można wspierać:
a) awans KIS w dotychczasowych globalnych łańcuchach wartości, b) przechodzenie KIS do łańcuchów wartości o wyższym zaangażowaniu B+R+I (lub przechodzenie do innych ogniw łańcucha globalnego, w którym obecnie KIS funkcjonują, ale wzmacniając ich rolę w obszarze B+R+I, której dotychczas nie pełniły w łańcuchu).
Badanie będzie prowadzone głównie przy zastosowaniu analizy danych zastanych oraz badaniu ilościowym przedsiębiorstw – beneficjentów Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020.
2. Opis przedmiotu zamówienia został określony w szczególnym opisie przedmiotu zamówienia -stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IBC GROUP Central Europe Holding S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Centrum Badań Marketingowych INDICATOR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010131084
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 336 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i barier w dostępie do usług społecznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów w województwie lubuskim oraz sporządzenie raportu (badania/opracowania)
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie" - moduł II
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta Gostynina, opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań wraz z Przeprowadzeniem kampanii edukacyjno-informacyjnej.
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Wykonanie badania terenowego w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie" - moduł III
- Badanie potrzeb i opracowanie narzędzi nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług.
więcej: Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.