eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż butelkomatów w Dzielnicy Ursynów Miasta Stołecznego Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż butelkomatów w Dzielnicy Ursynów Miasta Stołecznego Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Ursynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż butelkomatów w Dzielnicy Ursynów Miasta Stołecznego Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8ab4f3-2a56-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000102/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i uruchomienie wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej butelkomatów w ramach realizacji projektu BO2021 pn Ursynowska ekologia - butelkomaty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.70.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 560975,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń służących do odbioru opakowań typu butelki plastikowe (PET), butelki szklane, butelki aluminiowe (ALU) w ramach realizacji projektu budżetu obywatelskiego „Ursynowska ekologia – butelkomaty” dostawa i montaż (5) w następujących lokalizacjach: ul. Kajakowa 12 B, ul. Sarabandy SP nr 96, teren rekreacyjny pomiędzy ulicami Puszczyka, Surowieckiego, Wiolinowa (Olkówek), Park JP II oraz Park Przy Bażantarni.
Opis butelkomatu:
1. Wymagania dotyczące urządzenia do selektywnej zbiórki - recyklomat:
a. Urządzenie ma posiadać system rozpoznawania opakowań po napojach według rodzaju frakcji: butelki plastikowe (PET), butelki szklane, puszki aluminiowe (ALU)
b. Urządzenie ma poprawnie rozpoznawać i przyjmować opakowania po napojach zarówno z etykietami i kodami kreskowymi, jak i bez etykiet i kodów kreskowych
c. Urządzenie ma posiadać otwór wrzutni na odpady umożliwiający przyjmowanie:
- butelek PET (od 0.2l do 2.5l pojemności),
- puszek aluminiowych (od 0.2l do 0.6l pojemności),
- butelek szklanych (od 0.2l do 1.0l pojemności).
d. Urządzenie ma zapewnić sortowanie do dwóch kontenerów: do jednego pojemnika szkło (zgodnie z ustawą tzw. zielony pojemnik) oraz do drugiego pojemnika PET i ALU (zgodnie z ustawą tzw. żółty pojemnik)
e. Uprzędzenie ma być wyposażone w moduł zgniatający dedykowany dla frakcji PET i aluminium
f. Urządzenie ma posiadać czujnik napełnienia dla poszczególnych pojemników wskazujący poziom napełnienia od 0% do 100%, działający w czasie rzeczywistym i wskazujący napełnienie z dokładnością rzędu +/- 10%
g. Urządzenie ma działać w trybie on-line i umożliwiać pozyskanie informacji o aktualnym poziomie napełnienia odpadami w trybie ciągłym dla poszczególnych pojemników/kontenerów,
h. Urządzenie ma posiadać moduł zapewniający komunikację on-line przez sieć internet w trybie 24/7/365,
i. Urządzenie ma zbierać i udostępniać w trybie ciągłym dane w trybie on-line o wszystkich transakcjach,
j. Urządzenie ma udostępniać bezpieczny interfejs programistyczny umożliwiający integrację z platformą transakcyjną, umożliwiający zdalne pobieranie informacji o aktualnym stanie technicznym urządzenia, o poziomie napełnienia, o realizowanej transakcji oraz o transakcjach poprzednich,
k. Urządzenie ma posiadać wyświetlacz dotykowy przeznaczony do komunikacji z użytkownikiem i przeprowadzenia transakcji,
l. Urządzenie ma umożliwiać zdalne zarządzenie swoją konfiguracją i parametrami działania oraz pozwalać na zdalną aktualizację oprogramowania systemowego firmware urządzenia,
m. Urządzenie musi być przeznaczone do pracy na zewnątrz budynków i być odporne na warunki atmosferyczne,
n. Urządzenie powinno być zasilane napięciem zmiennym 230 V,
o. Urządzenia musza być spójne z projektem pilotażowym już zrealizowanym w mieście, zgodnie z załącznikiem nr 2 do OPZ (kopia strony internetowej https://warszawa19115.pl/-/recyklomaty-automaty-do-recyklingu)
p. Urządzenia maja posiadać zainstalowane oprogramowanie umożliwiające prowadzenie programu lojalnościowego tj. przyznawanie punktów za odbiór odpadów, które będzie można wymienić na nagrody. Obsługa systemu lojalnościowego ma być prowadzona za pomocą aplikacji mobilnej zainstalowanej na smartfonie. Aplikacja ma spełniać wymogi określone w ustawie o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. System lojalnościowy może być obsługiwany za pomocą aplikacji już funkcjonującej na terenie M. St. Warszawy (ECO-Portfel) lub może być obsługiwany za pomocą innej aplikacji umożliwiającej prowadzenie programu lojalnościowego.
Maksymalne dopuszczalne wymiary urządzenia to: 1,2m x 0,8m x 1,9m (szerokość, głębokość, wysokość) Maksymalna pojemność łączna – ~0,6m3
2.Inne informacje:
Zamawiający we własnym zakresie zapewni niezbędną instalację elektryczną 230 V. Opłaty za prąd po stronie Zamawiającego. Podłączenie do przygotowanej instalacji jest w zakresie wykonawcy wraz z instalacją podlicznika. W przypadku lokalizacji przy ul. Kajakowej 12 B – należy się podłączyć do istniejącej instalacji w budynku co wiąże się z wykonaniem przejścia kablami przez ścianę budynku. Szczegółowa lokalizacja zostanie wskazana na etapie realizacji umowy. Wykonawca powinien przewidzieć dostawę urządzeń w sposób nienaruszony istniejącej infrastruktury parkowej. Należy przewidzieć utwardzenie terenu pod urządzeniem.

II. Standardy jakościowe wykonywanych prac oraz warunki techniczne realizacji zamówienia
1. Obowiązki Wykonawcy
1) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić łączność z osobą nadzorującą wykonanie przedmiotu zamówienia i wyznaczoną do kontaktów z Zamawiającym.
2) Wykonawca zobowiązany jest dysponować pracownikami przewidzianymi do bezpośredniej realizacji prac, w liczbie gwarantującej realizację zamówienia zgodnie z warunkami umowy,
3) Szkolenie jednostki obsługującej butelkomaty z ramienia Zamawiajacego z obsługi urządzenia i oprogramowania.
4) Oznakowanie urządzeń (oklejenie, foliowanie)– informujące że zadanie pochodzi z Budżetu Obywatelskiego m. st. Warszawy (logo zakochaj się w Warszawie, logo budżetu obywatelskiego M.st. Warszawy wraz z zapisem „Zrealizowano w ramach Budżetu obywatelskiego – wymiary całej kompozycji min. 14x40 cm)
5) Dokonanie rozruchu i pierwszego uruchomienia urządzeń,

III. Uwagi dodatkowe
Wykonawca będzie w ramach kontraktu świadczył wsparcie działania oraz utrzymanie działania na wszystkie urządzenia oraz oprogramowanie i aplikacje wchodzące w skład systemu. Wykonawca w okresie gwarancji zapewni funkcjonowanie aplikacji mobilnej do obsługi programu lojalnościowego, zapewniającej prawidłowe korzystanie z butelkomatów. Wsparcie i utrzymanie butelkomatów, oprogramowania i aplikacji mobilnej (w okresie gwarancji) będzie prowadzona pod następującymi minimalnymi warunkami czasowymi:
- czas naprawienia usterki butelkomatu: 2 dni robocze
- czas usunięcia usterki oprogramowania, komponentów sieciowych, aplikacji mobilnej: 8 godzin
- wsparcie i utrzymanie powinno być świadczone w następującym zakresie - dla oprogramowania i aplikacji mobilnej oraz butelkomatu na miejscu w systemie 24/7.
Wykonawca dostarczy szczegółowe informacje dotyczące procedury zgłaszania, procedur eksploatacyjnych, oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów oraz adresy poczty elektronicznej w okresie gwarancji). W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego pisemnie. Utrzymanie powinno być prowadzone zgodnie z zapisami instrukcji eksploatacji i konserwacji dla danego urządzenia, oprogramowania i aplikacji mobilnej. Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą musi dostarczyć ww. instrukcję.
Załącznik:
Nr 1 mapa z lokalizacją orientacyjną butelkomatów,
Nr 2 – opis projektu pilotażowego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w/w treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:
- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 42914000-6 - Urządzenia do recyklingu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna:
• Art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”.
Podstawa faktyczna:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.