eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaniemyślUJEDNOLICENIE FRONTOWEGO OGRODZENIA ZABYTKOWEGO PARKU W ŁĘKNIE; NR W REJESTRZE: 1720/A; 1766/A- ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
UJEDNOLICENIE FRONTOWEGO OGRODZENIA ZABYTKOWEGO PARKU W ŁĘKNIE; NR W REJESTRZE: 1720/A; 1766/A- ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaniemyśl

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Zaniemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Średzka 9

1.5.2.) Miejscowość: Zaniemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zaniemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaniemysl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UJEDNOLICENIE FRONTOWEGO OGRODZENIA ZABYTKOWEGO PARKU W ŁĘKNIE; NR W REJESTRZE: 1720/A; 1766/A- ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af4c0e8b-e5e6-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039446/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Ujednolicenie frontowego ogrodzenia zabytkowego parku w Łęknie nr w rejestrze 1720/A ; 1766/A- etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zaniemysl.logintrade.net/zapytania_email,158603,d17d9527192fbc8562a6195957d426e3.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy przetargowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem: https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html . Pełną obsługę techniczną Platformy przetargowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną Logintrade pod numerem 71 787-35-34; 71 787-37-27; 71 787-37-57 lub pod adresem email: helpdesk@logintrade.net

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej
podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Ryszard Kujawski, adres email: odo24@wp.pl
Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie ogrodzenie zabytkowego parku w Łęknie gmina Zaniemyśl - Przęsła od 55A do 60.
Kategoria VIII Adres obiektu: Łękno, 63-020 Zaniemyśl, Nr ewidencji geodezyjnej działki: dz. nr ewid. 182, obręb: 0009 Łękno jedn. ewid. 302505_2 Łękno
Długość ogrodzenia - 40, 25 mb - w kosztorysie
Działka objęta inwestycją jest wpisana do rejestru zabytków pod numerem 1720/A, Wpisu dokonano 23.04.1975 r. oraz 1766/A z 31.05.1977.
Teren nie znajduje się w granicach wpływu eksploatacji górniczej.
Parametry charakterystyczne obiektu:
Wysokość przęsła ogrodzenia (od poziomu drogi) 1,60 m
Wysokość słupków (od poziomu drogi) 2,15 m
Wys. słupka nr 1 i słupków bramowych (od poziomu drogi) 2,80 m
1. Fundamenty:
Fundament zaprojektowano jako konstrukcję oporową kątową - żelbetową monolityczną w kształcie litery L: płyta fundamentowa o grubości 30 cm i szerokości 80 cm oraz ściana fundamentowa o grubości 25 cm i wysoka na 125 cm. Zastosowane materiały konstrukcyjne to: beton klasy C30/37 oraz stal zbrojeniowa B500SP.
2. Izolacja:
Ścianę oporową zaizolować przeciwwilgociowo masą bitumiczną, np. Dysperbitem, malując ją minimum dwukrotnie na całej jej powierzchni. Przed zasypaniem wykopów zabezpieczyć wykonaną izolację folią kubełkową. Na górnej powierzchni ściany oporowej przed rozpoczęciem murowania ułożyć papę termozgrzewalna o grubości minimum 4mm.
3. Słupki:
Murowane z cegły pełnej pochodzącej z rozbiórki istniejącego ogrodzenia lub w razie jej braków wykonanej na wymiar nowej cegły. Nowa cegła musi posiadać wytrzymałość na ściskanie minimum 10MPa i maksymalną nasiąkliwość na poziomie nie przekraczającym 6%. Murować na specjalistyczną zaprawę do murowania klinkieru. Układ cegieł (przewiązania) w poszczególnych warstwach zgodny ze sztuką murowania.
Wątek na licu każdego słupka odtworzyć na wzór słupków istniejących. Czapy (przekrycie słupków) wykonać z cegły tzw. licówki. Ostateczny kolor nowej cegły oraz fugi ustalić z WUOZ w Poznaniu. Szczegóły rozwiązań pokazano na rysunkach nr 2 - 6.
4. Przęsła:
Murowane z cegły pełnej pochodzącej z rozbiórki istniejącego ogrodzenia lub w razie jej braków wykonanej na wymiar nowej cegły. Nowa cegła musi posiadać wytrzymałość na ściskanie minimum 10MPa i maksymalną nasiąkliwość na poziomie nie przekraczającym 6%. Kształtkę "A" (rys. nr 7) wykonać na zamówienie w cegielni bądź wykorzystać kształtki rozbiórkowe. Nie dopuszcza się wykonywania kształtek z cegły pełnej obcinając jej narożniki! Murować na specjalistyczną zaprawę do murowania klinkieru. Układ

cegieł odtworzyć dokładnie na wzór istniejących przęseł. Czapy (przekrycie przęseł) wykonać z cegły tzw. licówki. Ostateczny kolor nowej cegły oraz fugi ustalić z WUOZ w Poznaniu. Szczegóły rozwiązania przęsła pokazano na rysunku nr 7.
5. Brama:
Wykonana ze stalowych kształtowników - rura kwadratowa, płaskownik, profil kwadratowy - zgodnie z wymiarami na rysunku nr 8. Elementy spawane. Skrzydła bramy zamocować na słupkach nr 56 i 57. Na licach w/w słupków od strony parku wmurować zawiasy stalowe w rozstawie dopasowanym do skrzydeł bramy. Brama otwierana w stronę parku. W dolnych narożnikach skrzydeł bramy (w osi bramy) zamontować stalowe rygle umożliwiające zablokowanie skrzydeł bramy w pozycji otwartej i zamkniętej. W podłożu zamontować rury stalowe dostosowane wymiarem do średnicy rygli blokujących. Bramę malować farbą olejną w kolorze czarnym. Ostateczny odcień i stopień połysku farby ustalić na etapie wykonawstwa z WUOZ w Poznaniu.
Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu
zamówienia i w jego okolicy w celu zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy spełniają ii którzy wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp oraz o których mowa w art. 76 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrain oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 79 9076 0008 2002 0070 0098 0007 z dopiskiem „UJEDNOLICENIE FRONTOWEGO OGRODZENIA ZABYTKOWEGO PARKU W ŁĘKNIE; NR W REJESTRZE: 1720/A; 1766/A- ETAP I” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zaniemysl.logintrade.net/zapytania_email,158603,d17d9527192fbc8562a6195957d426e3.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.