Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00416949/01 - Wynik z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Malbork wraz z wszystkimi jednostkami podległymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malbork
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceglana
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48556472807
1.5.8.) Numer faksu: +48556472807
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@gmina.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmalbork.mojbip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Malbork wraz z wszystkimi jednostkami podległymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82edd8b0-0459-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072980/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Malbork wraz z wszystkimi jednostkami podległymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82edd8b0-0459-11ee-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymóg użycia podpisu elektronicznego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Malbork.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Malbork wraz z wszystkimi jednostkami podległymi. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PP-7320/OB-2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Malbork wraz z wszystkimi jednostkami podległymi - w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2027 r.
Opisując przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i jednolity informujemy, iż aktualna umowa na przedmiotową usługę zawarta jest do dn. 31.12.2023 r..
Wybrany w drodze przetargu bank podpisze umowę generalną a następnie z każdą jednostką odrębną umowę.
Wykaz jednostek:
1) Jednostki budżetowe:
a) Urząd Gminy Malborka (Gmina Malbork)
b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
c) Centrum Usług Wspólnych w Gminie Malbork
d) Szkoła Podstawowa w Gminie Malbork
e) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Malborskiej
2) Zakład budżetowy: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Malborku
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczy jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych bez konieczności zmiany umowy.
Kompleksowa Obsługa Bankowa obejmuje:
1) 1) Bieżącą obsługę bankową polegającą na:
a) otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bankowych: podstawowych i pomocniczych, prowadzonych w walucie polskiej oraz w walucie obcej (w przypadku wystąpienia potrzeby).
Otwarcie nowych rachunków nastąpi najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych po dniu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
Zamknięcie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy będzie dokonywane przez Wykonawcę na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego lub wniosku złożonego przez osoby upoważnione i nastąpi najpóźniej z upływem 5 dni roboczych od daty wpływu do banku oświadczenia.
b) zapewnieniu minimum jednego punktu obsługi kasowej na terenie Miasta Malbork oraz przyjmowaniu wpłat gotówkowych w punkcie kasowym/oddziale/filii Banku na terenie Miasta Malbork:
- własnych, w tym w razie potrzeby w formie zamkniętej bez sprawdzania zawartości (wpłaty gotówkowe przyjęte w kasie Wykonawcy winny być zaksięgowane i dostępne na rachunku Zamawiającego z chwilą dokonania wpłaty),
- wpłat obcych (wpłaty podatków i opłat dokonywanych przez osoby fizyczne, prawne oraz inne podmioty).
W przypadku wystąpienia różnic przy wpłatach gotówki w formie zamkniętej Wykonawca przekaże szczegółowe protokoły różnic bez zbędnej zwłoki.
c) dokonywaniu wypłat gotówkowych (w walucie polskiej oraz zagranicznej, w tym dokonywanie transakcji kupna-sprzedaży każdej waluty obcej; możliwość dokonania wypłaty gotówki zgodnie ze złożoną specyfikacją nominałową oraz możliwość dokonywania wymiany banknotów/bilonu na banknoty/bilon o innych nominałach).
d) dokonywanie w kasie banku wypłat gotówkowych świadczeń (np. zasiłki, dodatki) dla podopiecznych GOPS (np. w formie autowypłaty)
e) realizacji poleceń przelewów krajowych i zagranicznych:
- wewnętrznych w ramach danego banku ( elektronicznie i w szczególnych wypadkach papierowo );
- zewnętrznych (elektronicznie i w szczególnych wypadkach papierowo ) zarówno krajowych jak i zagranicznych tj. np. Elixir, Sorbnet o wartości powyżej 1.000.000,00 zł, SEPA, SWIFT.
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przelewów natychmiastowych i/lub przelewów pilnych- nie więcej niż 5 w roku..
Wykonawca zrealizuje przelewy na podstawie złożonych dyspozycji podpisanych przez osoby upoważnione, wymienione w karcie wzorów podpisów (dwa podpisy).
f) sporządzaniu i udostępnianiu dziennych wyciągów bankowych poszczególnych rachunków bankowych przesyłanych na wskazany adres e-mail w formie pliku elektronicznego do wydruku następnego dnia roboczego do godziny 10 :00 lub udostepnienie samodzielnego generowania przez Zamawiającego wyciągów w systemie bankowości elektronicznej, .
g) wydawaniu blankietów czekowych lub możliwość generowania elektronicznego polecenia wypłaty w systemie bankowości elektronicznej.
h) zapewnieniu sytemu bankowości elektronicznej: zainstalowanie i wdrożenie systemu, szkolenie osób, serwis oraz bieżące udzielanie wsparcia telefonicznego w trakcie trwania umowy poprzez zapewnienie doradcy bankowego dedykowanego Zamawiającemu.
i) stosowaniu przez bank negocjowanych kursów walut do transakcji w walutach obcych, w szczególności z tytułu wymiany walutowej, poleceń wypłaty z zagranicy i za granicę dla transakcji o równowartości co najmniej 5.000,00 euro.
j) wydawaniu na życzenie Zamawiającego i jednostek zaświadczeń oraz opinii bankowych.
k) sporządzaniu kart wzorów podpisów i ich zmian w trakcie trwania umowy.
l) wygenerowaniu przez bank numerów rachunków bankowych w terminie do 15.11.2023r.
Cena za wymienione wyżej usługi dla budżetu Gminy i jednostek podległych powinna być ustalona jako stała opłata miesięczna (cena w złotych), którą ponosić będą poszczególne jednostki w proporcji:
- Urząd Gminy Malbork – 50 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- GOPS- 20 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- CUW – 5 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- SPGM- 10 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- SP w Nowej Wsi -5 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- GZGKiM- 10 % całkowitej opłaty ryczałtowej
Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione w pkt.1). Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat dodatkowych w trakcie trwania umowy (za wyjątkiem odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym).
2) Oprocentowania rachunków bankowych:
a) Lokata OVERNIGHT
Zakładanie lokat OVERNIGHT na koniec każdego dnia od wysokości środków powyżej 10.000,00 zł zgormadzonych na rachunkach bankowych. Oprocentowanie lokat O/N liczone według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w całym okresie trwania umowy. W trakcie trwania umowy bankowej stawka WIBID 1M obowiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. Stawka WIBID 1M oraz wskaźnik podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych
Środki zgromadzone na rachunkach bankowych w złotych oprocentowane będą w oparciu o stawkę WIBID 1 M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Środki gromadzone na rachunkach bankowych w walucie obcej oprocentowane będą w oparciu o stawkę EURIBOR 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. W trakcie trwania umowy bankowej stawka WIBID 1M oraz EURIBOR 1 M obowiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. Stawka WIBID 1M oraz EURIBOR 1M oraz wskaźnik podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Naliczenie odsetek na rachunkach bankowych powinno nastąpić w ostatnim dniu kwartału.
Wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty obliczana będzie jako średnia arytmetyczna z okresu od 01.04.2023 r. do 30.04.2023 r. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż bank wyłoniony w niniejszym postępowaniu.
3) Kredyt w rachunku bieżącym:
Wykonawca udzieli w razie potrzeby kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu. Wysokość kredytu w latach objętych umową uzależniona będzie od potrzeb Gminy a jego górne limity będzie określać uchwała budżetowa na dany. W uchwale budżetowej na każdy rok ustala się corocznie limit zobowiązań jaki Zamawiający może zaciągnąć z tytułu kredytu w rachunku bieżącym.
Oprocentowanie kredytu liczone będzie według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M plus marża banku niezmienna w całym okresie trwania umowy na obsługę bankową.
Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji. Jedynym kosztem Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu.
Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, pobierane będą przez bank ostatniego dnia roboczego miesiąca po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o ich wysokości. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco.
Wysokość stopy WIBOR 1M do sporządzenia oferty obliczana będzie jako średnia arytmetyczna z okresu od 01.04.2023 r. do 30.04.2023 r. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W trakcie trwania umowy bankowej stawka WIBOR 1M obowiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. Stawka WIBOR 1M oraz marża winna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg algorytmu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania rachunków bankowych
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania lokat O/N
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia;2. zdolność techniczna i zawodowa. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową;
3. sytuacja ekonomiczna i finansowa. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia,
2) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową,
3) dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia,
2) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową,
3) dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do: złożenia umowy regulującej współpracę wykonawców, jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać Ofertę, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę. Zamawiający wymaga pełnomocnictwa w oryginale lub jego kopii poświadczonej notarialnie. Ponadto w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu , składa każdy z wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany i uzupełnienia treści umowy.Istotna zmiana zawartej umowy jest określona w Pzp i wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w art. 455 Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pomocą środków komunikacji elektronicznej do Urzędu Gminy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-29 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dodatkowych informacji można uzyskać: +48 55 647-28-07 w. 2005; email: skarbnik@gmina.malborkINNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Usługi polegające na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej dla dzieci i młodzieży jako trwałości projektu "Malbork na "+"- działania społeczne
- Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Duńska i Holenderska)"
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Remont nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych ( postępowanie podzielone na części )
- Budowa budynku wielorodzinnego w Prabutach, działki nr 253/14 i 252/32, obręb 0003 Prabuty
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.