Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251823/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Malbork wraz z wszystkimi jednostkami podległymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malbork
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceglana
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48556472807
1.5.8.) Numer faksu: +48556472807
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@gmina.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmalbork.mojbip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82edd8b0-0459-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Malbork wraz z wszystkimi jednostkami podległymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82edd8b0-0459-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072980/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Malbork wraz z wszystkimi jednostkami podległymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP-7320/OB-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113232,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Malbork wraz z wszystkimi jednostkami podległymi - w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2027 r.
Opisując przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i jednolity informujemy, iż aktualna umowa na przedmiotową usługę zawarta jest do dn. 31.12.2023 r..
Wybrany w drodze przetargu bank podpisze umowę generalną a następnie z każdą jednostką odrębną umowę.
Wykaz jednostek:
1) Jednostki budżetowe:
a) Urząd Gminy Malborka (Gmina Malbork)
b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
c) Centrum Usług Wspólnych w Gminie Malbork
d) Szkoła Podstawowa w Gminie Malbork
e) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Malborskiej
2) Zakład budżetowy: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Malborku
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczy jednostek wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku łączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych bez konieczności zmiany umowy.
Kompleksowa Obsługa Bankowa obejmuje:
1) 1) Bieżącą obsługę bankową polegającą na:
a) otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków bankowych: podstawowych i pomocniczych, prowadzonych w walucie polskiej oraz w walucie obcej (w przypadku wystąpienia potrzeby).
Otwarcie nowych rachunków nastąpi najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych po dniu złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.
Zamknięcie rachunków bankowych w trakcie trwania umowy będzie dokonywane przez Wykonawcę na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego lub wniosku złożonego przez osoby upoważnione i nastąpi najpóźniej z upływem 5 dni roboczych od daty wpływu do banku oświadczenia.
b) zapewnieniu minimum jednego punktu obsługi kasowej na terenie Miasta Malbork oraz przyjmowaniu wpłat gotówkowych w punkcie kasowym/oddziale/filii Banku na terenie Miasta Malbork:
- własnych, w tym w razie potrzeby w formie zamkniętej bez sprawdzania zawartości (wpłaty gotówkowe przyjęte w kasie Wykonawcy winny być zaksięgowane i dostępne na rachunku Zamawiającego z chwilą dokonania wpłaty),
- wpłat obcych (wpłaty podatków i opłat dokonywanych przez osoby fizyczne, prawne oraz inne podmioty).
W przypadku wystąpienia różnic przy wpłatach gotówki w formie zamkniętej Wykonawca przekaże szczegółowe protokoły różnic bez zbędnej zwłoki.
c) dokonywaniu wypłat gotówkowych (w walucie polskiej oraz zagranicznej, w tym dokonywanie transakcji kupna-sprzedaży każdej waluty obcej; możliwość dokonania wypłaty gotówki zgodnie ze złożoną specyfikacją nominałową oraz możliwość dokonywania wymiany banknotów/bilonu na banknoty/bilon o innych nominałach).
d) dokonywanie w kasie banku wypłat gotówkowych świadczeń (np. zasiłki, dodatki) dla podopiecznych GOPS (np. w formie autowypłaty)
e) realizacji poleceń przelewów krajowych i zagranicznych:
- wewnętrznych w ramach danego banku ( elektronicznie i w szczególnych wypadkach papierowo );
- zewnętrznych (elektronicznie i w szczególnych wypadkach papierowo ) zarówno krajowych jak i zagranicznych tj. np. Elixir, Sorbnet o wartości powyżej 1.000.000,00 zł, SEPA, SWIFT.
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przelewów natychmiastowych i/lub przelewów pilnych- nie więcej niż 5 w roku..
Wykonawca zrealizuje przelewy na podstawie złożonych dyspozycji podpisanych przez osoby upoważnione, wymienione w karcie wzorów podpisów (dwa podpisy).
f) sporządzaniu i udostępnianiu dziennych wyciągów bankowych poszczególnych rachunków bankowych przesyłanych na wskazany adres e-mail w formie pliku elektronicznego do wydruku następnego dnia roboczego do godziny 10 :00 lub udostepnienie samodzielnego generowania przez Zamawiającego wyciągów w systemie bankowości elektronicznej, .
g) wydawaniu blankietów czekowych lub możliwość generowania elektronicznego polecenia wypłaty w systemie bankowości elektronicznej.
h) zapewnieniu sytemu bankowości elektronicznej: zainstalowanie i wdrożenie systemu, szkolenie osób, serwis oraz bieżące udzielanie wsparcia telefonicznego w trakcie trwania umowy poprzez zapewnienie doradcy bankowego dedykowanego Zamawiającemu.
i) stosowaniu przez bank negocjowanych kursów walut do transakcji w walutach obcych, w szczególności z tytułu wymiany walutowej, poleceń wypłaty z zagranicy i za granicę dla transakcji o równowartości co najmniej 5.000,00 euro.
j) wydawaniu na życzenie Zamawiającego i jednostek zaświadczeń oraz opinii bankowych.
k) sporządzaniu kart wzorów podpisów i ich zmian w trakcie trwania umowy.
l) wygenerowaniu przez bank numerów rachunków bankowych w terminie do 15.11.2023r.
Cena za wymienione wyżej usługi dla budżetu Gminy i jednostek podległych powinna być ustalona jako stała opłata miesięczna (cena w złotych), którą ponosić będą poszczególne jednostki w proporcji:
- Urząd Gminy Malbork – 50 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- GOPS- 20 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- CUW – 5 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- SPGM- 10 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- SP w Nowej Wsi -5 % całkowitej opłaty ryczałtowej
- GZGKiM- 10 % całkowitej opłaty ryczałtowej
Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione w pkt.1). Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat dodatkowych w trakcie trwania umowy (za wyjątkiem odsetek od faktycznie wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym).
2) Oprocentowania rachunków bankowych:
a) Lokata OVERNIGHT
Zakładanie lokat OVERNIGHT na koniec każdego dnia od wysokości środków powyżej 10.000,00 zł zgormadzonych na rachunkach bankowych. Oprocentowanie lokat O/N liczone według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w całym okresie trwania umowy. W trakcie trwania umowy bankowej stawka WIBID 1M obowiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. Stawka WIBID 1M oraz wskaźnik podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych
Środki zgromadzone na rachunkach bankowych w złotych oprocentowane będą w oparciu o stawkę WIBID 1 M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. Środki gromadzone na rachunkach bankowych w walucie obcej oprocentowane będą w oparciu o stawkę EURIBOR 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy. W trakcie trwania umowy bankowej stawka WIBID 1M oraz EURIBOR 1 M obowiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. Stawka WIBID 1M oraz EURIBOR 1M oraz wskaźnik podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Naliczenie odsetek na rachunkach bankowych powinno nastąpić w ostatnim dniu kwartału.
Wysokość stopy WIBID 1M do sporządzenia oferty obliczana będzie jako średnia arytmetyczna z okresu od 01.04.2023 r. do 30.04.2023 r. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż bank wyłoniony w niniejszym postępowaniu.
3) Kredyt w rachunku bieżącym:
Wykonawca udzieli w razie potrzeby kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu. Wysokość kredytu w latach objętych umową uzależniona będzie od potrzeb Gminy a jego górne limity będzie określać uchwała budżetowa na dany. W uchwale budżetowej na każdy rok ustala się corocznie limit zobowiązań jaki Zamawiający może zaciągnąć z tytułu kredytu w rachunku bieżącym.
Oprocentowanie kredytu liczone będzie według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR 1M plus marża banku niezmienna w całym okresie trwania umowy na obsługę bankową.
Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji. Jedynym kosztem Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu.
Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, pobierane będą przez bank ostatniego dnia roboczego miesiąca po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o ich wysokości. Zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco.
Wysokość stopy WIBOR 1M do sporządzenia oferty obliczana będzie jako średnia arytmetyczna z okresu od 01.04.2023 r. do 30.04.2023 r. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W trakcie trwania umowy bankowej stawka WIBOR 1M obowiązująca w danym miesiącu, ustalana będzie jako średnia arytmetyczna z kwotowań od pierwszego do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. Stawka WIBOR 1M oraz marża winna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Millennium SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001379728
7.3.3) Ulica: Królewiecka
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Zławieś Wielka kredytu długoterminowego
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 5 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 1 338 933,13 zł
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.342.720,00 zł (słownie: jeden milion trzysta czterdzieści dwa tysiące siedemset dwadzieścia złotych).
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.