Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142083/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00156564/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00162587/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00174655/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Energooszczędne oświetlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych na obszarze Gminy Lądek-Zdrój
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748117884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ladek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Energooszczędne oświetlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych na obszarze Gminy Lądek-Zdrój2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee16353f-c7ba-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037585/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Energooszczędne oświetlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych gmin obszaru Ziemi Kłodzkiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Energooszczędne oświetlenie uliczne i drogowe przy drogach publicznych obszaru Ziemi Kłodzkiej”, Dofinansowanie w ramach RPO WD 2014-2020 dla Osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, działania 3.4 Wdrażanie strategii niskoemisyjnych, Poddziałania 3,4.1 Wdrażanie strategii niskoemisyjnyc2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142083/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271. 11.2022.206
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4907951,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw i słupów oświetleniowych zgodnie z audytem i aneksem do audytu oświetleniowego. Zamawiający przewiduje 3 rodzaje słupów: stylizowany, ocynkowany malowany i aluminiowe anodowane.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5905540,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7394796,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7150271,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ORANGE POLSKA SA (lider)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ELEKTROTIM SA Sp. z .o.o. (uczestnik)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Odeon S.C. Remigiusz Starobrat, Damian Imiela, Podwykonawcy zostaną powierzone poniższe części zamówienia: wymiana opraw, wartość albo procentowa część zamówienia: 15%
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7150271,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-15INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczenia i dostosowaniu - zamontowaniu i wyposażeniu pomieszczeń w celu uzyskania pokoju/groty solnej" II postępowanie.
- Wymiana stolarki w budynku Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
- Wykonanie remontu dachu budynku Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
- Sukcesywne dostawy mięsa dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Remont cząstkowy nawierzchni Rynku w Lądku-Zdroju zniszczonej w czasie powodzi w 2024
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Przebudowa ul. Szkolnej w Złocieńcu"
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Wiejskiej w Oliszkach, gm. Choroszcz
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 w m. Łacha gm. Serock
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Jeleśnia
- Budowa oświetlenia ulicznego w mieście Opolu
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.