Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176110/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na koordynowaniu i wsparciu w
prowadzeniu zaj.sport., zaj.WF i zaj.dodat. w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O/Sport. we Wrocławiu w okresie 01.09.2022–31.12.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 76 Z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI IM. I ARMII WOJSKA POLSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000692914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wandy 13
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Sekretariat.sp076@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp76.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prudenspdp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na koordynowaniu i wsparciu wprowadzeniu zaj.sport., zaj.WF i zaj.dodat. w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O/Sport. we Wrocławiu w okresie 01.09.2022–31.12.2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb169119-dc08-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026491/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi polegającej na koord. i wsparciu w prowadzeniu zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 01.09.22 – 31.12.22
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176110/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TPW1/01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa:
1) udostępnienia krytego basenu pływackiego o długości 25m (5 torów i 3 tory) oraz
basenu pływackiego o długości 50m (3 tory i 2 tory) z jednoczesnym dostępem do pomieszczeń szatni (wyposażonych w indywidualne, zamykane szafki na rzeczy osobiste, natryski, toalety oraz suszarki do włosów) dla uczniów klas sportowych Szkoły Podstawowej nr 76 z Oddziałami Sportowymi im. I Armii Wojska Polskiego we Wrocławiu na realizację zajęć treningu pływackiego i dla uczniów klas drugich i trzecich na zajęcia nauki pływania
oraz
2) udostępnienia sali gimnastycznej na realizację obowiązkowych zajęć wychowania fizycznego dla uczniów klas sportowych IV, V , VI, VII, VIII.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593335,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593335,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593335,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJSKOWY KLUB SPORTOWY "ŚLĄSK”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 896 000 44 49
7.3.3) Ulica: Oporowska 62
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-434
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJSKOWY KLUB SPORTOWY "ŚLĄSK"
jakie przetargi wygrała firma
WOJSKOWY KLUB SPORTOWY "ŚLĄSK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593335,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przygotowanie i przeprowadzenie programu szkoleniowo-rozwojowego skierowanego do startupów w branży kreatywnej
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
- Zakup karnetów zapewniających dostęp do korzystania z usług basenowych, odnowy biologicznej i rehabilitacji dla uprawnionych mieszkańców Gminy Żukowice.
- Program sportowo-rekreacyjny dla pracowników
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.