Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00256726/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00293047/01 - Wynik z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu - do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t w ilości 1 sztuki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Teatralna 49
1.4.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.7.) Numer telefonu: 957225385
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252363
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00247724/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu - do odbioru odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t w ilości 1 sztuki.
1) Wymagania dotyczące podwozia pojazdu:
rok produkcji: nie starszy niż 2021 rok
typ podwozia: dwuosiowe,
dopuszczalna masa całkowita nie więcej niż 3,5 tony,
silnik elektryczny spełniający wymagania ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Dz. U. 2018 poz. 317,
układ hamulcowy z systemem ABS,
układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie,
hamulce osi przedniej i tylnej – tarczowe,
mechaniczny wyłącznik akumulatorów,
podwozie w kolorze siwym,
chlapacze przeciw błotne standardowe,
dwa komplety kluczy,
rama pojazdu w kolorze szarym,
Pojazd winien spełniać warunki techniczne i posiadać obowiązkowe - wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami na terenie RP.:
2) Wymagania dotyczące kabiny pojazdu:
dzienna, krótka,
kabina w kolorze białym
koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem;
siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, komputer pokładowy,
lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, elektrycznie regulowane i ogrzewane,
radio wraz z instalacją radiową,
centralny zamek,
immobilizer,
sygnalizator dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego,
szyby boczne otwierane elektrycznie,
układ kierowniczy z lewej strony,
klimatyzacja i ogrzewanie,
komputer pokładowy,
światło ostrzegawcze typu „belka” w kolorze pomarańczowym.
Szczegółowy opis zawarty został w dokumentacji zamówienia.
Po zmianie:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu - do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t w ilości 1 sztuki.
1) Wymagania dotyczące podwozia pojazdu:
rok produkcji: nie starszy niż 2021 rok
typ podwozia: dwuosiowe,
dopuszczalna masa całkowita nie więcej niż 3,5 tony,
silnik elektryczny spełniający wymagania ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Dz. U. 2018 poz. 317,
układ hamulcowy z systemem ABS,
układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie,
hamulce osi przedniej i tylnej – tarczowe,
mechaniczny wyłącznik akumulatorów,
podwozie w kolorze siwym,
chlapacze przeciw błotne standardowe,
dwa komplety kluczy,
rama pojazdu w kolorze szarym,
Pojazd winien spełniać warunki techniczne i posiadać obowiązkowe - wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami na terenie RP.:
2) Wymagania dotyczące kabiny pojazdu:
dzienna, krótka,
kabina w kolorze białym
koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem;
siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, komputer pokładowy,
lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, elektrycznie regulowane i ogrzewane,
radio wraz z instalacją radiową,
centralny zamek,
immobilizer,
sygnalizator dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego,
szyby boczne otwierane elektrycznie,
układ kierowniczy z lewej strony,
klimatyzacja i ogrzewanie,
komputer pokładowy,
światło ostrzegawcze typu „belka” w kolorze pomarańczowym.
3) Wymagania dotyczące zabudowy
W przypadku zabudowy skrzyniowej:
- Rok produkcji minimum 2021 – fabrycznie nowa,
- zabudowa skrzyniowa (o wymiarach minimum 2800x2000x1500)
- burty z aluminium,
- podwyższenie burt typu siatka ze stali konstrukcyjnej (w kolorze białym),
- ściana działowa skrzyni ładunkowej umiejscowiona w centralnej części zabudowy,
- podwyższone burty winny mieć drzwiczki rewizyjne z prawej strony oraz winny mieć możliwość rozładunku za pomocą drzwi dwuskrzydłowych zamontowanych z tyłu.
- podłoga ze sklejki antypoślizgowej, wodoodpornej, lakierowanej dwustronnie o grubości minimum 15 mm.
- podłoga skrzyni ładunkowej winna być wyposażona w uchwyty do mocowania ładunku.
W przypadku przestrzenni ładunkowej typu BUS:
- Wymiary przestrzeni ładunkowej minimum 2800 x 1800 x 1900 ;
- regulowana ścianę grodziową w części ładunkowej ;
- podział przestrzeni ładunkowej na dwie części, gdzie dostęp do przestrzeni ładunkowej będzie następować z tyłu i prawego boku pojazdu.
-przestrzeń ładunkowa – bok prawy i lewy pojazdu winien być również oznaczony logiem Zamawiającego,
- boki oraz podłoga pojazdu oraz drzwi przestrzeni ładunkowej winny być „wyłożone” sklejką wodoodporną / lakierowaną umożliwiającą zmywanie.
Szczegółowy opis zawarty został w dokumentacji zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300 000,00 złotych
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, ze wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że
Posiada doświadczenie tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę pojazdów o parametrach zbliżonych i wartości zbliżonej do oferowanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca załączy dowody określające, że prace te zostały wykonane należycie.
Po zmianie:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300 000,00 złotych
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, ze wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że
Posiada doświadczenie tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę pojazdu elektrycznego o wartości min. 240 000 złotych brutto. Wykonawca załączy dowody określające, że prace te zostały wykonane należycie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
5) Wykaz dostaw porównywalnych z przedmiotem zamówienia (minimum jedną dostawę pojazdów o parametrach zbliżonych i wartości zbliżonej do oferowanego przedmiotu zamówienia, wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; - załącznik nr 9 do SWZ;
6) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300 000,00 złotych, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Po zmianie:
5) Wykaz dostaw; - załącznik nr 9 do SWZ;
6) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 300 000,00 złotych, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa ochrony osób i mienia oraz konwój kasjerki z gotówką dla Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu OCT.
- Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego samochodu skrzyniowego z urządzeniem HDS z podwyższonymi burtami, zakup w formie leasing operacyjnego dla Czysty Region Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Najem (12 miesięcy) z opcją wykupu 1 pojazdu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka
- Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.