Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00252363/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00256726/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu - do odbioru odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t w ilości 1 sztuki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957225385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inneko.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu - do odbioru odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t w ilości 1 sztuki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-271418e0-3707-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247724/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/17.2021-TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243085,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu do odbioru odpadów na podwoziu pojazdu o DMC 3,5 t w ilości 1 sztuki.
1) Wymagania dotyczące podwozia pojazdu:
- rok produkcji: nie starszy niż 2021 rok
- typ podwozia: dwuosiowe,
- dopuszczalna masa całkowita nie więcej niż 3,5 tony,
- silnik elektryczny spełniający wymagania ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Dz. U. 2018 poz. 317,
- układ hamulcowy z systemem ABS,
- układ kierowniczy wspomagany,
- hamulce osi przedniej i tylnej – tarczowe,
- chlapacze przeciw błotne standardowe,
- dwa komplety kluczy,
- Pojazd winien spełniać warunki techniczne i posiadać obowiązkowe - wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami na terenie RP.:
2) Wymagania dotyczące kabiny pojazdu:
- dzienna, krótka,
- kabina w kolorze białym – w przypadku pojazdu typu BUS – karoseria w kolorze białym,
- koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem;
- lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, elektrycznie regulowane i ogrzewane,
- radio wraz z instalacją radiową,
- centralny zamek,
- immobilizer,
- sygnalizator dźwiękowy dla włączonego biegu wstecznego,
- szyby boczne otwierane elektrycznie,
-układ kierowniczy z lewej strony,
- klimatyzacja i ogrzewanie,
- komputer pokładowy,
- światło ostrzegawcze typu „belka” w kolorze pomarańczowym.
3) Wymagania dotyczące zabudowy
W przypadku zabudowy skrzyniowej:
- Rok produkcji minimum 2021 – fabrycznie nowa,
- zabudowa skrzyniowa (o wymiarach minimum 2800x2000x1500)
- burty z aluminium,
- podwyższenie burt typu siatka ze stali konstrukcyjnej (w kolorze białym),
- ściana działowa skrzyni ładunkowej umiejscowiona w centralnej części zabudowy,
- podwyższone burty winny mieć drzwiczki rewizyjne z prawej strony oraz winny mieć możliwość rozładunku za pomocą drzwi dwuskrzydłowych zamontowanych z tyłu.
- podłoga ze sklejki antypoślizgowej, wodoodpornej, lakierowanej dwustronnie o grubości minimum 15 mm.
- podłoga skrzyni ładunkowej winna być wyposażona w uchwyty do mocowania ładunku.
W przypadku przestrzenni ładunkowej typu BUS:
- Wymiary przestrzeni ładunkowej minimum 2800 x 1800 x 1900 ;
- regulowana ścianę grodziową w części ładunkowej ;
- podział przestrzeni ładunkowej na dwie części, gdzie dostęp do przestrzeni ładunkowej będzie następować z tyłu i prawego boku pojazdu.
- przestrzeń ładunkowa – bok prawy i lewy pojazdu winien być również oznaczony logiem Zamawiającego,
- boki oraz podłoga pojazdu oraz drzwi przestrzeni ładunkowej winny być „wyłożone” sklejką wodoodporną / lakierowaną umożliwiającą zmywanie.
Szczegółowy opis zawarty został w dokumentacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304251,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304251,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304251,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017366742
7.3.3) Ulica: AL. KATOWICKA 9
7.3.4) Miejscowość: WOLICA
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAN TRUCK & BUS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304251,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-24 do 2022-01-19INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa ochrony osób i mienia oraz konwój kasjerki z gotówką dla Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu OCT.
- Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego samochodu skrzyniowego z urządzeniem HDS z podwyższonymi burtami, zakup w formie leasing operacyjnego dla Czysty Region Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Najem (12 miesięcy) z opcją wykupu 1 pojazdu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka
- Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.