Ogłoszenie z dnia 2021-11-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00173970/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku komunalnego w zakresie: modernizacji pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stalowej 18 w Pruszkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tbszm.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp.z.o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku komunalnego w zakresie: modernizacji pokrycia dachowego na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Stalowej 18 w Pruszkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f01f6701-1084-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TBS.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowo przedmiot zamówienia:
- rozbiórka pokrycia z papy na dachu drewnianym – 4 warstwy
- rozbiórka obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- rozbiórka rynien dachowych i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej,
- wymiana deskowania dachu – powierzchnia ~ 20%,
- montaż prefabrykowanych rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze szarym,
- montaż prefabrykowanych zbiorniczków przy rynnach z blachy j/w. w kolorze szarym,
- montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze szarym,
- wykonanie obróbki wyłazu dachowego z blachy stalowej ocynkowanej,
- pokrycie dachu blachą stalową ocynkowaną płaską na rąbek podwójny w kolorze szarym,
- wykonanie rusztowań wraz z czasem pracy oraz zamontowanie siatki ochronnej i daszków
ochronnych,
- wywiezienie materiałów rozbiórkowych wraz z utylizacją,
- wykonanie podbitek na krokwiach w celu zwiększenia wysokości krokwi dachowych,
- montaż wełny mineralnej pomiędzy krokwiami z wełny mineralnej – gr. 25 cm,
- odbicie krokwi płytami GK,
- malowanie płyt GK.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, nie wpłynęła żadna oferta.Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Pranie i dzierżawa bielizny szpitalnej jednostek SPZZOZ w Pruszkowie
- "Dostawa artykułów do utrzymania higieny na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
- Zakup i dostawa leków, z możliwością składania ofert częściowych
- Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.