Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223270/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU WARSZTATOWEGO DO OBSŁUGI STATKÓW POWIETRZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/18wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU WARSZTATOWEGO DO OBSŁUGI STATKÓW POWIETRZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43107829-275c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014754/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa sprzętu warsztatowego do obsługi statków powietrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223270/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430756,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz 18 Wojskowego Oddziału Gospodarczego,
fabrycznie nowego sprzętu warsztatowego w asortymencie i ilościach określonych w ,,Wykazie
przedmiotu umowy” stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowe wymagania taktyczno-techniczne sprzętu określone są w załączniku nr 5 do SWZ.
2. Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w
dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednich norm i wymagania
techniczne określone w załączniku nr 5 do SWZ.
3. System zarządzania jakością Wykonawcy winien spełniać wymagania zawarte w PN:EN ISO
9001:2015.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do Magazynu Zaopatrzenia Lotniczo-Technicznego
18 WOG na terenie 44 Bazy Lotnictwa Morskiego Siemirowice, 84 – 313 Siemirowice na swój
koszt i ryzyko.
5. Wykonawca wraz z przedmiotem umowy dostarczy:
a) oryginalne dokumenty producenta wyrobu (dowód urządzenia, instrukcja obsługi i
użytkowania) potwierdzające spełnienie wymagań dokumentacji technicznej, produkcyjnej lub
odpowiednich norm,
b) dla każdego egzemplarza wyrobu dokument gwarancyjny w języku polskim, na podstawie
którego użytkownik będzie realizował uprawnienia gwarancyjne. Dokument gwarancyjny
powinien zawierać okres trwania gwarancji i numer umowy,
c) instrukcję obsługi w języku polskim dołączoną do każdego egzemplarza wyrobu, z której
wynikać będzie również spełnienie wymagań opisanych w załącznikach nr 2 ÷ 3 do umowy.
6. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji zgodnie z załącznikiem nr 1
do umowy liczonej od daty odbioru tj. daty podpisania przez Zamawiającego protokołu przyjęcia - przekazania.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W ramach prawa opcji
Zamawiający może dodatkowo zlecić dostawę fabrycznie nowego sprzętu warsztatowego w
asortymencie i ilościach określonych w ,,Wykazie przedmiotu umowy” stanowiącym załącznik nr
1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429762,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429762,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429762,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H.P. LUMEX Leszek Pióro Waldemar Pióro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6120004021
7.3.3) Ulica: Dolne Młyny 77
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429762,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ, URZĄDZEŃ SPORTOWYCH ORAZ ODZIEŻY DO PRZETRWANIA W EKSTREMALNYM ŚRODOWISKU (SERE)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I CHEMII GOSPODARCZEJ
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz licencji i programów w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Magazyny energii w Gminie Dąbrowa Zielona
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.