Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00289330/01 - Wynik z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_siedlce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6019e20b-0288-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095331/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarkich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (zwana w dalszej części Platformą) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce Pozostałe zalecenia i rekomendacje zawarte są w rozdziale XII SWZ DKW.2232.2.2022.JR
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W celu ułatwienia oraz przyśpieszenia komunikacji, zamawiający przewiduje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę ich przekazania (wpływu) oświadczenia, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, wyjaśnienia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w zakładce „Komunikaty”.
Pozostałe zalecenia i rekomendacje zawarte są w rozdziale XII oraz XVI SWZ DKW.2232.2.2022.JR
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXXII SWZ DKW.2232.2.2022.JR
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale XXXII SWZ DKW.2232.2.2022.JR
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.2.2022.JR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Mleko w proszku półtłuste – zgodnie z OPZ - 50 kg
2 Śmietana 18 % tłuszczu; - zgodnie z OPZ, - 120 l
3 Ser topiony kostka, mix smaków – zgodnie z OPZ - 100 kg
4 Ser topiony serdelek, mix smaków;- zgodnie z OPZ - 100 kg
5 Twaróg półtłusty formowany hermetycznie;- zgodnie z OPZ - 1 200 kg
6 Serek homogenizowany waniliowy - zgodnie z OPZ - 400 kg
7 Ser twardy krojony w, typu ,,Gouda”; - zgodnie z OPZ -10 kg
8 Serek smakowy typu ,,Fromage”; - zgodnie z OPZ - 180 kg
9 Jogurt owocowy – zgodnie z OPZ - 200 kg
10 Serek kanapkowy, naturalny; - zgodnie z OPZ -150 kg
11 Serek typu ,, wiejski” - zgodnie z OPZ - 150 kg
12 Serek typu ,,Fromage”, mix smaków, - zgodnie z OPZ - 120 kg
13 Olej spożywczy rzepakowy- zgodnie z OPZ - 500 l
14 Margaryna do smarowania pieczywa - zgodnie z OPZ - 3 500 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15542100-0 - Ser twarogowy
15542200-1 - Ser miękki
15511700-0 - Mleko w proszku
15512000-0 - Śmietana
15540000-5 - Produkty serowarskie
15544000-3 - Ser twardy
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
15411100-3 - Olej roślinny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Bilans punktowy kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na reklamację
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VI SWZ DKW.2232.2.2022.JR oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu o ktorych mowa w rozdziale VII SWZ DKW.2232.2.2022.JR5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenia dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (załącznik nr 5 do SWZ) w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Każdy podmiot składa odrębne oświadczenie w oryginale, w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. W przypadku podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, podwykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia składa wykonawca.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenia dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (załącznik nr 5 do SWZ) w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Każdy podmiot składa odrębne oświadczenie w oryginale, w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. W przypadku podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, podwykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia składa wykonawca.
Dokumenty składane na wezwanie.
5. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; (załącznik nr 6 do SWZ).
6. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zamieszczają w formularzu ofertowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) informację, z której wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy 4. Podwykonawstwo. 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); 2) zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca wskazał w formularzu ofertowo-cenowym (załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych podwykonawców. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (załącznik nr 5 do SWZ) w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Każdy podmiot składa odrębne oświadczenie w oryginale, w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. 7. W przypadku podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, podwykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia składa wykonawca.8. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) brak podstaw wykluczenia: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; (załącznik nr 6 do SWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców oddzielnie., w tym też podmiot na którego zasoby powołuje się wykonawca c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej każdy z wykonawców zobowiązany jest do przedłożenia ww. oświadczenia, w tym też podmiot na którego zasoby powołuje się wykonawca
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawarty jest w paragrafie 10 wzoru umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- "Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.