Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00222385/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00231210/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00236067/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ŚW. JADWIGI W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodociągowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-221
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wszn.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wszn.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wszn.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a95dd5dd-f549-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007802/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/20/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350784,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 1 - Dezynfekcja skóry przed iniekcjami, zabiegami inwazyjnymi;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 16702,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 2 - Antyseptyka ran, skóry i błon śluzowych;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 33372,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 3 - Antyseptyka błon śluzowych jamy ustnej;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 13106,88 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 4 - Dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 67714,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 5 - Dezynfekcja dużych powierzchni i sprzętu medycznego;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 37853,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 6 - Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 22032,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 7 - Preparat do redukcji mikroflory skóry i włosów;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 9214,56 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 8 - Preparat do zamgławiania kompatybilny z urządzeniem System Phileas / O2 SAFE 7.44.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 8424,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 9 - Preparat do zamgławiania metodą bezobsługową;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 21727,44 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 10- Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego blok operacyjny;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 4354,56 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 11- Higieniczna i chirurgiczna dezynfekcja rąk;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 48600,31 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 12- Środek dezynfekcyjny do myjni- dezynfekatora Getinge 46-SERIES;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 1010,88 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 13- Dezynfekcja zewnętrznych elementów cewników centralnych i obwodowych ;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 3100,03 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 14- Gąbka do przedoperacyjnego mycia ciała pacjenta;4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 15552,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 15- Higieniczna i chirurgiczna dezynfekcja rąk (system naścienny: dozownik Medilab typu Sterisol Dispenser);4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 59292,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 16- Zestaw gazików do dezynfekcji skóry przed iniekcjami ( nasączony alkoholem i suchy jałowy);4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 15552,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 17- Antyseptyka błon śluzowych, powierzchownych ran, skóry - preparat na bazie octenidyny4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne
4.5.5.) Wartość części: 25194,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.
W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.