eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZakup i dostawa środków dezynfekcyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ŚW. JADWIGI W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodociągowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-221

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wszn.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wszn.opole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wszn.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a95dd5dd-f549-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007802/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/20/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350784,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 1 - Dezynfekcja skóry przed iniekcjami, zabiegami inwazyjnymi;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 16702,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 2 - Antyseptyka ran, skóry i błon śluzowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 33372,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 3 - Antyseptyka błon śluzowych jamy ustnej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 13106,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 4 - Dezynfekcja powierzchni i sprzętu medycznego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 67714,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 5 - Dezynfekcja dużych powierzchni i sprzętu medycznego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 37853,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 6 - Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 22032,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 7 - Preparat do redukcji mikroflory skóry i włosów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 9214,56 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 8 - Preparat do zamgławiania kompatybilny z urządzeniem System Phileas / O2 SAFE 7.4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 8424,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 9 - Preparat do zamgławiania metodą bezobsługową;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 21727,44 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 10- Dezynfekcja narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego blok operacyjny;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 4354,56 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 11- Higieniczna i chirurgiczna dezynfekcja rąk;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 48600,31 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 12- Środek dezynfekcyjny do myjni- dezynfekatora Getinge 46-SERIES;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 1010,88 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 13- Dezynfekcja zewnętrznych elementów cewników centralnych i obwodowych ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 3100,03 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 14- Gąbka do przedoperacyjnego mycia ciała pacjenta;

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 15552,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 15- Higieniczna i chirurgiczna dezynfekcja rąk (system naścienny: dozownik Medilab typu Sterisol Dispenser);

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 59292,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 16- Zestaw gazików do dezynfekcji skóry przed iniekcjami ( nasączony alkoholem i suchy jałowy);

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 15552,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych dostarczanych do magazynu Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Szpitala przy ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do niniejszej SWZ. PAKIET 17- Antyseptyka błon śluzowych, powierzchownych ran, skóry - preparat na bazie octenidyny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39820000-6 - Środki organiczne powierzchniowo czynne

4.5.5.) Wartość części: 25194,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.”.
Firma OTOPROMED zgłosiła Zamawiającemu roszczenie o powtórzenie postepowania przetargowego pn. „Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych” z uwagi na brak możliwości złożenia oferty.
Zamawiający zweryfikował niemożliwość złożenia oferty poprzez platformę przetargową Logintrade przez tego Wykonawcę i z otrzymanej korespondencji od firmy Logintrade wynika, że Wykonawca nie miał możliwości złożenia oferty przez zdublowanie konta użytkowanika na które on nie miał wpływu. Firma Logintrade wyjasnia zamawiającemu: „W odpowiedzi na Państwa korespondencję informujemy, że wykonawca mógł złożyć ofertę jako firma/osoba niezalogowana na platformie przetargowej i podjął taką próbę, jednak w związku z nieotrzymaniem powiadomienia, nie mógł jej zatwierdzić jak również nie posiadał informacji, że musi to zrobić by była ona ostatecznie złożona (informacja znajduje się w treści powiadomienia).”.
W odpowiedzi na pytanie: „Czy Wykonawca próbował złożyć ofertę jako niezalogowany podając inny adres e-mail” firma Logintrade podała Zamawiającemu: „Informujemy, że nie posiadamy takich danych. Użytkownik nie musiał podejmować takich prób, w związku z powyżej przedstawionymi informacjami - był przekonany że ofertę złożył. Tym samym podtrzymujemy swoje ostateczne stanowisko w sprawie informując, że brak złożenia oferty wynikał w przedmiotowym przypadku z błędnego działania konta tego użytkownika, które nie wynikało w żaden sposób z jego winy.”.

W wyniku uniemożliwienia firmie OTOPROMED złożenia oferty Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania z uwagi na możliwość naruszenia zasady ustawy Pzp dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.