Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191751/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "REGIONALNY ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302017142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staroprzygodzka 121
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 5033700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzzo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzzo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 072.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-595f9ab2-cc03-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.261.1.4.2024.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 716000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje, zadanie polega na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 200307- odpady wielkogabarytowe, pochodzących ze zbiórek z gmin posiadających umowę wykonawczą w ilości do 1000 Mg przez cały okres trwania umowy. Przygotowane do odbioru odpady będą w całości, czyli nie zostaną w żaden sposób rozdrobnione. Minimalna ilość gotowych do przekazania odpadów wynosić będzie 300 Mg. Rzeczywista ilość odpadów wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Szacujemy, że gęstość nasypowa załadunku wynosić będzie między 0,12Mg-0,19Mg/m3.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 5 dodatkowych kursów, które nie są ujęte w harmonogramie zbiórek (załącznik nr 1 i 2) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub drogą elektroniczną e-mail najpóźniej w ciągu 3 dni od planowanego wywozu.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia dwóch naczep typu walking floor o pojemności ok 90m3 do użytku zamawiającego w dniu poprzedzającym zbiórkę gabarytów lub najpóźniej w dniu zbiórki do godziny 07:00, zgodnie z załączonym harmonogramem zbiórek- załącznik nr 1. (Załącznik nr 1 określa harmonogram zbiórek wyznaczonych w soboty. )
4. Wykonawca zobowiązany jest również do podstawienia jednej naczepy typu walking floor do użytku Zamawiającego w dniu poprzedzającym zbiórkę gabarytów lub najpóźniej w dniu zbiórki do godziny 07:00 zgodnie z załączonym harmonogramem zbiórek- załącznik nr 2. ( Załącznik nr 2 Określa harmonogram zbiórek wyznaczonych w dni powszednie od poniedziałku do piątku.)
5. Wykonawca w dniu zbiórki, określonym zgodnie z terminami wyznaczonymi w harmonogramach zobowiązany będzie do niezwłocznego przybycia na teren zakładu, celem odebrania załadowanej naczepy, opróżnienia i podstawienia pustej. O konieczności przybycia Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub drogą elektroniczną e-mail. Czas przeznaczony na te czynności nie może być dłuższy niż 1,5 godziny. Odbiór odpadów będzie odbywał się w godzinach od 07:00-17:00 od poniedziałku do piątku natomiast w soboty w godzinach 09:00-13:00 w ilości określonej przez Zamawiającego.
6. Załadunek leży po stronie zamawiającego. Przekazanie odpadów następować będzie z terenu siedziby zamawiającego: Regionalny Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. Z o.o. ul. Staroprzygodzka 121 w Ostrowie Wielkopolskim. Odpady będą ważone na zalegalizowanej wadze znajdującej się na terenie Zamawiającego i potwierdzone kwitem wagowym oraz wygenerowanym potwierdzeniem BDO i dodatkowo dokumentem KPO. W chwili przejęcia odpadów Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przejęte odpady, za należyte postępowanie z nimi i skutki z tego wynikające.
7. Wykonawca po przetworzeniu odpadów, przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie zawierające informację na temat nazwy i adresu instalacji , w której przekazane przez Zamawiającego odpady zostały poddane przetworzeniu oraz ostatecznego procesu ich zagospodarowania. Przedmiotowe oświadczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do dnia 10.07.2024 za I półrocze i za drugie półrocze do dnia 10.01.2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788279
7.3.3) Ulica: Polna 17
7.3.4) Miejscowość: Raszków
7.3.5) Kod pocztowy: 63-440
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi i malowanie ścian
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odpady komunalne
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.