Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00034483/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
- 2024/BZP 00050010/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00071164/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00087170/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00255259/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz dostawę, montaż i uruchomienie UPS w budynku Rektoratu WUM, AEZ/S-001/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz dostawę, montaż i uruchomienie UPS w budynku Rektoratu WUM, AEZ/S-001/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6e3dc2-b157-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-001/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2683381,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz dostawę, montaż i uruchomienie UPS w budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, w podziale na etapy:
1) Etap I – opracowanie Dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz dostawę, montaż i uruchomienie UPS w budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Żwirki i Wigury 61 w Warszawie, zgodnie z założeniami zawartymi w Programie Funkcjonalno-użytkowym, stanowiącymi Załącznik nr 2 do Umowy, z wykorzystaniem posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania instalacji teletechnicznych.
2) Etap II – wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz dostawę, montaż i uruchomienie UPS w budynku Rektoratu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Żwirki i Wigury 61 w Warszawie, w oparciu o opracowaną Dokumentację projektowo-kosztorysową, o której mowa w pkt 1 wraz z pełnieniem Nadzoru Autorskiego w całym okresie wykonywania robót budowlano-montażowych,
Termin wykonania zamówienia wynosi 80 dni od dnia zawarcia umowy, z zachowaniem następujących terminów:
1) Etap I – 20 dni liczonych od dnia zawarcia umowy,
2) Etap II – 60 dni od dnia odbioru Etapu I.
2. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na wymianie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, o których mowa w ust. 1, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, t.j. z póź. zm.), zgodnie z postanowieniami § 16 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 18.01.2024 r., na platformie zakupowej eZamawiający.
4. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w wizji lokalnej nie będzie podlegała odrzuceniu, w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2317460,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3933540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2425001,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NGS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251643492
7.3.3) Ulica: Wileńska 80
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2425001,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 348 wchodzącego w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie w okresie od 03.02.2025r do 31.12.2025 r
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 18 miesięcy.
- Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Usługa konferencyjna na potrzeby organizacji konferencji naukowej Instytutu Kolejnictwa
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze w budynku biurowym Green House przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku przy ul. Strażackiej w Gorlicach dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Gorlicach
- Zadanie inwestycyjne pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Grażyńskiego oraz ul. Zawilców w Mikołowie"
- "Remont pomieszczeń w budynku służby zdrowia GOLDMEDICA SP. Z O. O. w Gołdapi oraz Modernizacja rozdzielni elektrycznych w budynku Szpitala przy ulicy Słonecznej 7 w Gołdapi. "
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - etap II
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji pomieszczenia serwerowni w celu przygotowania do spełnienia wszystkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa przechowywania danych dla serwerowni zapasowej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.