Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247976/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00272319/01 - Wynik z dnia 2024-04-05
- 2024/BZP 00310242/01 - Wynik z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Przebudowa drogi gminnej w obrębie ulicy Rzemieślniczej w m. Rataje”„Przebudowa drogi gminnej nr 129057P w m. Kościerzyn Mały”„Przebudowa drogi gminnej nr 129042P w miejscowości Luchowo” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.4.2.) Miejscowość: Łobżenica
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-310
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253255
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00247976
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Nazwa zadania :
1) „Przebudowa drogi gminnej w obrębie ulicy Rzemieślniczej w m. Rataje”
2) „Przebudowa drogi gminnej nr 129057P w m. Kościerzyn Mały”
3) „Przebudowa drogi gminnej nr 129042P w miejscowości Luchowo”
4) „Przebudowa targowiska w Łobżenicy wraz z budową drogi dojazdowej”
W skład dokumentacji projektowych dla części 1,2,3,4 wchodzi:
1) wykonanie projektu budowlanego branży drogowej,
2) wykonanie projektu budowlanego kanału technologicznego (w razie potrzeby),
3) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
4) wykonanie dokumentacji geologicznej (w razie potrzeby),
5) Wykonanie mapy do celów projektowych,
6) pozyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (w razie potrzeby),
7) pozyskanie wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień, opinii itp. w tym również z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (w razie potrzeby),
8) uzyskanie pozwolenie wodnoprawnego,
9) opracowanie projektów podziałów nieruchomości,
10) pozyskanie wszelkich warunków, uzgodnień, opinii itp. w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na budowę wraz z załącznikami lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych,
11) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
12) wykonanie przedmiaru robót,
13) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego,
14) w razie konieczności uzyskanie stosownego odstępstwa właściwego Ministerstwa od warunków technicznych,
15) pozyskanie innych niewymienionych uzgodnień, pozwoleń, opracowań wymaganych przepisami szczegółowymi, w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę wraz z załącznikami, przebudowę lub zezwalającej na realizację inwestycji drogowej ZRiD lub uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych,
16) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji,
17) pozyskanie materiałów z zasobu geodezji i kartografii Starostwa Powiatowego celem realizacji przedmiotu umowy.
W skład zakresu kompleksowej dokumentacji projektowej wchodzi:
1) w wersji papierowej:
a) projekt budowlany i wykonawczy – 4 egz.
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 4 kpl.,
c) kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót – 3 kpl.,
d) projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.
e) oryginały pozyskanych wszelkich decyzji z klauzulą ostateczności, uzgodnień, opinii, warunków technicznych itp. – 1 kpl. (jeśli dotyczy).
2) w wersji elektronicznej całość dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 1) na płycie CD lub nośniku danych, cześć rysunkowa w formacie dwg. oraz całość w formacie pdf. – 1 kpl.
Po zmianie:
Nazwa zadania :
1) „Przebudowa drogi gminnej w obrębie ulicy Rzemieślniczej w m. Rataje”
2) „Przebudowa drogi gminnej nr 129057P w m. Kościerzyn Mały”
3) „Przebudowa drogi gminnej nr 129042P w miejscowości Luchowo”
4) „Przebudowa targowiska w Łobżenicy wraz z budową drogi dojazdowej”
W skład dokumentacji projektowych dla części 1,2,3,4 wchodzi:
1) wykonanie projektu budowlanego branży drogowej,
2) wykonanie projektu budowlanego kanału technologicznego (w razie potrzeby),
3) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
4) wykonanie dokumentacji geologicznej (w razie potrzeby),
5) Wykonanie mapy do celów projektowych,
6) pozyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (w razie potrzeby),
7) pozyskanie wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień, opinii itp. w tym również z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (w razie potrzeby),
8) uzyskanie pozwolenie wodnoprawnego,
9) opracowanie projektów podziałów nieruchomości,
10) pozyskanie wszelkich warunków, uzgodnień, opinii itp. w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na budowę wraz z załącznikami lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych,
11) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
12) wykonanie przedmiaru robót,
13) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego,
14) w razie konieczności uzyskanie stosownego odstępstwa właściwego Ministerstwa od warunków technicznych,
15) pozyskanie innych niewymienionych uzgodnień, pozwoleń, opracowań wymaganych przepisami szczegółowymi, w tym uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę wraz z załącznikami, przebudowę lub zezwalającej na realizację inwestycji drogowej ZRiD lub uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszonych robót budowlanych,
16) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji,
17) pozyskanie materiałów z zasobu geodezji i kartografii Starostwa Powiatowego celem realizacji przedmiotu umowy.
W skład zakresu kompleksowej dokumentacji projektowej wchodzi:
1) w wersji papierowej:
a) projekt budowlany i wykonawczy – 4 egz.
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 4 kpl.,
c) kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót – 3 kpl.,
d) projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz.
e) oryginały pozyskanych wszelkich decyzji z klauzulą ostateczności, uzgodnień, opinii, warunków technicznych itp. – 1 kpl. (jeśli dotyczy).
2) w wersji elektronicznej całość dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 1) na płycie CD lub nośniku danych, cześć rysunkowa w formacie dwg. oraz całość w formacie pdf. – 1 kpl.
Zamawiający zmienia zapisy projektu umowy tj. dla każdej części zamówienia tj. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania umowy w terminie
a) do 20.06.2024 r. projekt budowy, specyfikację wykonania i odbioru,
kosztorys i przedmiar
b) do 180 dni liczonych od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 15.11.2024 r. całość przedmiotu umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-28 09:00
Po zmianie:
2024-04-02 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-28 10:00
Po zmianie:
2024-04-02 10:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na terenie Miasta (...)" - część nazwy
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Elbląg"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.