Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247976/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00253255/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00272319/01 - Wynik z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przebudowa drogi gminnej w obrębie ulicy Rzemieślniczej w m. Rataje”„Przebudowa drogi gminnej nr 129057P w m. Kościerzyn Mały”„Przebudowa drogi gminnej nr 129042P w miejscowości Luchowo” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lobzenica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej w obrębie ulicy Rzemieślniczej w m. Rataje”„Przebudowa drogi gminnej nr 129057P w m. Kościerzyn Mały”„Przebudowa drogi gminnej nr 129042P w miejscowości Luchowo” (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc491642-e4f6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051440/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Opracowanie dokumentacji pn Przebudowa drogi gminnej nr 129042P w miejscowości Luchowo, nr 129057P w m. Kościerzyn Mały, w obrębie ul. Rzemieślniczej w m. Rataje Przebudowa targowiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZI-ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 399500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 „Przebudowa drogi gminnej w obrębie ulicy Rzemieślniczej w m. Rataje”, droga wewnętrzna klasy „D” o długości ok. 300 mb. (działki ewidencyjne nr 170, 167/21, 167/24, 173/4 obręb ewidencyjny 0015 Rataje).Zakres opracowania:
a) Budowa kanalizacji deszczowej z podłączeniem do istniejącej sieci zlokalizowanej na działce nr 167/22 lub odprowadzenie poprzez działkę nr 173/4 do rowu melioracyjnego ŁO-E.
b) Przebudowa istniejącej nawierzchni asfaltowej.
c) Budowa chodnika w przypadku technicznej możliwości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 90500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2 „Przebudowa drogi gminnej nr 129057P w m. Kościerzyn Mały”, droga gminna klasy „L” o długości ok. 570 mb. (działka ewidencyjna nr 44 obręb ewidencyjny 0007 Kościerzyn Mały). Zakres opracowania:a) Przebudowa istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową (działka nr 209).
b) Przebudowa dwóch przepustów. Pierwszy zlokalizowany na skrzyżowaniu z działką nr 209, drugi na wysokości posesji nr 43.
c) Odbudowa/odmulenie istniejących rowów melioracyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 92000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3 „Przebudowa drogi gminnej nr 129042P w miejscowości Luchowo”, droga gminna klasy „L” o długości ok. 410 mb. (działki ewidencyjne nr 383/3 i 383/1 obręb ewidencyjny 0011 Luchowo). Zakres opracowania:a) Budowa kanalizacji deszczowej z podłączeniem do istniejącej sieci zlokalizowanej w drodze wojewódzkiej nr 242.
b) Przebudowa istniejącej nawierzchni asfaltowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 92500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4 „Przebudowa targowiska w Łobżenicy wraz z budową drogi dojazdowej”, (działki ewidencyjne nr 887, 888, 822 obręb ewidencyjny 0001 m. Łobżenica) powierzchnia ok. 0,7 ha Zakres opracowania:a) Budowa kanalizacji deszczowej z podłączeniem do istniejącego rowu melioracyjnego ŁO-E.
b) Przebudowa istniejącej nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię z kostki betonowej wraz z wyznaczeniem miejsc postojowych.
c) Przebudowa oświetlenia.
d) Remont/przebudowa istniejącego zaplecza sanitarnego. Budynek 1 kondygnacyjny o powierzchni 57 m2.
e) Projekt zagospodarowania terenu zielenie urządzonej, zgodnie z zakresem MPZP.
f) Przebudowa istniejącej kładki dla pieszych prowadzącej na os. Słoneczne (działka nr 822).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 124500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DM-PROJ Mariusz Majewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921433382
7.3.4) Miejscowość: Ostrowite 172
7.3.5) Kod pocztowy: 87-522
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50430,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DM-PROJ Mariusz Majewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921433382
7.3.4) Miejscowość: Ostrowite 172
7.3.5) Kod pocztowy: 87-522
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DM-PROJ Mariusz Majewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921433382
7.3.3) Ulica: Ostrowite 172
7.3.4) Miejscowość: Ostrowite
7.3.5) Kod pocztowy: 87-522
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na terenie Miasta (...)" - część nazwy
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Elbląg"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.