eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegPełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nabywca: Gmina Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Odbiorca: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Sportowa 1, 49-304 Brzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa, 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-304

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 404 61 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.brzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57edf97e-ebbe-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006920/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie obowiązków zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210795/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.271.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego przy realizacji robot budowlanych opisanych dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do specyfikacji warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Miasta w Brzegu www.bip.brzeg.pl w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE OD 31 MARCA 2021R. przy ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 11.04.2022r. „Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu (sygnatura OR.IV.042.6.2022) w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, inżynieryjnej drogowej.

Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021r., poz. 2351 z późn. zm.).

Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
• w okresie przygotowania inwestycji:
a) zaznajomienie się z umową o wykonanie robót, dokumentacją projektową, kosztorysową, harmonogramem robót oraz terenem inwestycji,
b) uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy.
• w okresie realizacji budowy:
a) reprezentowanie Inwestora na budowie i koordynowanie realizowanych robót,
b) kontrola prawidłowości tyczenia geodezyjnego realizowanego obiektu,
c) kontrola właściwej jakości wykonywanych robót i zastosowanych wyrobów budowlanych, łącznie z kompletowaniem dokumentów potwierdzających dopuszczenie wyrobów budowlanych do obrotu w budownictwie,
d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych przedmiotowego zadania,
e) kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na roboty budowlane z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Zamawiającego decyzjami, uzgodnieniami i warunkami branżowymi oraz warunkami technicznymi, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, a także zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
f) kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem i terminowości ich wykonania oraz informowanie Zamawiającego o zagrożeniu terminowej realizacji robót zgodnie z założeniami harmonogramu,
g) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu ujawnionych przypadków wykonywania robót budowlanych przez podwykonawców niezgłoszonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane,
h) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,
i) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów elementów zgłoszonych do odbioru przez wykonawcę robót, w terminie do trzech dni licząc od dnia zgłoszenia robót do odbioru przez wykonawcę zadania,
j) kontrola ilości wykonanych robót (sprawdzanie obmiarów i rozliczeń wykonanych robót) w terminie do trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia przez wykonawcę zakresu wykonanych robót do odbioru częściowego i końcowego,
k) zwoływanie rad budowy w zależności od potrzeby wynikającej z realizacji zadania,
l) przeprowadzanie czynności odbiorowych na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót i sporządzanie protokołów odbiorów częściowych potwierdzających zakres odebranych robót i stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót zgodnie z harmonogramem i warunkami umowy na roboty budowlane,
m) sprawdzanie prawidłowości i kompletności wymaganych dokumentów odbiorowych składanych przez wykonawcę robót na każdym etapie realizacji zadania,
n) kontrola usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych ewentualnych wad wskazanych wykonawcy zadania, których istnienie zostanie stwierdzone w trakcie realizacji robót,
o) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich problemów natury technicznej stwierdzonych na budowie, w tym konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
p) sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót protokołów konieczności robót dodatkowych i zamiennych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do konieczności ich wykonania, sprawdzenie kosztorysów wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia,
q) ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminów odbiorów częściowych wykonanych robót,
r) sporządzanie zapisów w dzienniku budowy o odbiorze częściowym robót ulegających zakryciu i zanikających,
s) systematyczna udokumentowana kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwy i skuteczny nadzór prowadzonych robót (zgodnie ze złożoną ofertą) – fakt dokonania kontroli budowy należy potwierdzić stosownym wpisem do dziennika pobytu na budowie, udostępnionego w budynku Miejskiego Sportu i Rekreacji w Brzegu przy ul. Sportowej 1),
t) wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji i przekazanie jej Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku CD lub innym nośniku danych,
u) kontrola wykonywanej dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
v) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych,
w) kontrola prawidłowości wykonywania prób, badań, sprawdzeń i odbiorów technicznych wykonanych robót oraz sporządzanych protokołów,
x) zgłaszanie Zamawiającemu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie oraz koordynacja współpracy z jednostką projektową,
• kontrole robót przez Zamawiającego i kontrole zewnętrzne
a) udział w radach budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) udział na wezwanie Zamawiającego w kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące,
c) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu,
• związane z końcowym odbiorem robót i przekazaniem obiektu do użytku:
a) odbiór robót budowlanych określonych niniejszą umową po ich zakończeniu przez wykonawcę zadania, a przed zgłoszeniem Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego i potwierdzenie tego faktu wpisem do dziennika budowy,
b) akceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu wykonawcy robót o gotowości obiektu do odbioru końcowego,
c) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy,
d) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania.
e) uczestniczenie w komisji końcowego odbioru robót budowlanych,
f) kontrola usunięcia przez wykonawcę robót ewentualnych wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego zadania,
g) przyjęcie od wykonawcy robót dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu,
• w okresie gwarancji i rękojmi za wady:
a) udział w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia,
b) kontrola usunięcia wad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425161,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWESDIM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530522478

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 31

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-062

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 74 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.