eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc"Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 57 01

1.5.8.) Numer faksu: 24 275 57 01 w. 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.sierpc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e41bc7e2-efdd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e41bc7e2-efdd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045378/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 435763,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin”.

2. Miejsce wykonania zamówienia: Gmina Sierpc (gmina wiejska);
powiat sierpecki, województwo mazowieckie;
obręb ewidencyjny Rachocin;
działki nr ewid. 93 i 100.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o Opracowanie
Techniczne, Szczegółową Specyfikację Techniczną, Projekt Stałej Organizacji Ruchu
(udostępnione przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do SWZ) oraz zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz uwarunkowaniami wynikającymi z niniejszego
zamówienia.
3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej po istniejącej nawierzchni
na odcinku o długości 1,274 km, o szerokości jezdni 3,5 m z poboczami po 0,75 m.
3.3. W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:
- wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;
- wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją
asfaltową warstwy podbudowy;
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S50/70, grubość
warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi
z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową
warstwy wiążącej;
- ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr.10 cm po zagęszczeniu;
- ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
drogowego oraz tarcz i tablic znaków drogowych odblaskowych oraz tablic urządzeń
bezpieczeństwa ruchu drogowego (wg projektu organizacji ruchu).
3.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ
tj. określony jest w opracowaniu technicznym, przedmiarze robót, Szczegółowej Specyfikacji
Technicznej oraz w Projekcie Stałej Organizacji Ruchu. Przedmiar robót jest wyłącznie
pomocniczy przy wycenie oferty. Obowiązuje opracowanie techniczne, Projekt Stałej Organizacji
Ruchu i SST.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający ogłosił zamówienie na roboty budowlane pn.: "Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin" dnia 16.05.2023 r. na platformie e-Zamówienia.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 31.05.2023 r. do godziny 10:00 oraz w wyznaczonym miejscu tj. na platformę e-Zamówienia wpłynęły 2 oferty. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 471.991,00 zł brutto. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 31.05.2023 r. Ceny ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego postępowania oraz zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, ponieważ ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553569,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591093,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.