eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoRozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W - ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W
– ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227640516

1.5.8.) Numer faksu: 227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W
– ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f06b312-e344-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039338/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W - ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. J. Słowackiego w Legionowie wraz z infrastrukturą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191896

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4043501,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W – ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie w ramach zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1819W – ul. Jagiellońskiej z drogą gminną ul. Słowackiego w Legionowie”.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia zostaną wykonane roboty:
1) wycinka drzew i krzewów,
2) roboty rozbiórkowe (konstrukcje nawierzchni istniejącej jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, miejsc postojowych, ogrodzenia, sieci infrastruktury technicznej, krawężniki i obrzeża itp.),
3) regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studni telekomunikacyjnych,
4) budowa infrastruktury technicznej, tj. kanalizacji deszczowej, sieci elektroenergetycznej niskiego i średniego napięcia, sieci oświetlenia ulicznego, przebudowa sieci gazowej, przebudowa sieci teletechnicznej,
5) roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne,
6) ustawienie krawężników, obrzeży,
7) wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, chodników, zjazdów indywidualnych, pierścienia ronda, wysp dzielących,
8) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
3. Powyższe roboty objęte są dokumentacją:
1) projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany, stanowiący załącznik do SWZ,
2) projekt wykonawczy- branża drogowa, stanowiący załącznik do SWZ,
3) projekty wykonawcze – branża elektroenergetyki, stanowiące załącznik do SWZ,
4) projekt odwodnienia oraz przebudowy sieci gazowej, stanowiący załącznik do SWZ,
5) projekt wykonawczy branża teletechniczna, stanowiący załącznik do SWZ,
6) projekty specyfikacji wykonania i odbioru robót – branży drogowej, energetycznej, sanitarnej oraz teletechnicznej stanowiące załącznik do SWZ,
7) projekt czasowej organizacji ruchu, stanowiący załącznik do SWZ,
8) projekt stałej organizacji ruchu, stanowiący załącznik do SWZ,
9) przedmiar robót – branża drogowa, sanitarna, teletechniczna, elektryczna, stanowiący załącznik do SWZ.
W/w załączniki stanowią integralną część SWZ.
4. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów:
1) projekt budowlano-wykonawczy,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót.
5. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia w zakresie w zakresie robót drogowych tj. na stanowisku:
1) kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych,
2) operatora koparki - ładowarki, rozściełacza masy asfaltowej, walca
3) brukarza,
4) montera sieci energetycznych.
6. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 7 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
7. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
8. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza całkowite wyłączenie ruchu na przedmiotowym skrzyżowaniu, na okres wykonywania niezbędnych robót, na podstawie odrębnie opracowanego projektu Czasowej Organizacji Ruchu. Wykonanie projektu COR leży po stronie Wykonawcy.
10. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane rękojmi na okres 24 miesięcy.
11. Okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi minimalnie 36 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru.
12. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji dłuższej niż 36 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 36 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty.
13. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
14. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
1) 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg;
2) 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne;
3) 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
4) 45231600-1 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5143292,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5757937,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5143292,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Ziemne-Budowlane Janusz Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361142333

7.3.3) Ulica: Sobieskiego

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5143292,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.