Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184001/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie
Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63/ 222 31 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://zdp.bip.powiat.turek.pl/zamowienia_publiczne/10021/status/rodzaj/wzp/zwr/0/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na tereniePowiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eafdcc03-1662-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003807/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184001/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.13/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 45780390 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 494428,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic powiatowych w rejonie I na terenie miasta Turek, w sezonie zimowym 2021/2022 polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach.
2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 , opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2021/2022 – załącznik nr 8a, w zestawieniu wykazów ulic i dróg do odśnieżania i miejsc do podsypywania – załącznik nr 8 b oraz w zestawieniu map dróg powiatowych do odśnieżania i miejsc do posypywania (materiał poglądowy) – załącznik nr 8 c i projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 52692,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rejonie II na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Brudzew, Turek, Władysławów, w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach.
2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 , opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2021/2022 – załącznik nr 8a, w zestawieniu wykazów ulic i dróg do odśnieżania i miejsc do podsypywania – załącznik nr 8 b oraz w zestawieniu map dróg powiatowych do odśnieżania i miejsc do posypywania (materiał poglądowy) – załącznik nr 8 c i projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 54231,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rejonie III na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Przykona, Dobra, Turek, Brudzew, w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach.
2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 , opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2021/2022 – załącznik nr 8a, w zestawieniu wykazów ulic i dróg do odśnieżania i miejsc do podsypywania – załącznik nr 8 b oraz w zestawieniu map dróg powiatowych do odśnieżania i miejsc do posypywania (materiał poglądowy) – załącznik nr 8 c i projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 74598,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rejonie IV na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Kawęczyn, Malanów, Dobra, w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach.
2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 , opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2021/2022 – załącznik nr 8a, w zestawieniu wykazów ulic i dróg do odśnieżania i miejsc do podsypywania – załącznik nr 8 b oraz w zestawieniu map dróg powiatowych do odśnieżania i miejsc do posypywania (materiał poglądowy) – załącznik nr 8 c i projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 104856,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rejonie V na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Tuliszków, Malanów, Turek w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach.
2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 , opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2021/2022 – załącznik nr 8a, w zestawieniu wykazów ulic i dróg do odśnieżania i miejsc do podsypywania – załącznik nr 8 b oraz w zestawieniu map dróg powiatowych do odśnieżania i miejsc do posypywania (materiał poglądowy) – załącznik nr 8 c i projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 63326,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rejonie VI na drogach objętych zimowym utrzymaniem na terenie gmin: Władysławów, Tuliszków, w sezonie zimowym 2021/2022, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach.
2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 , opisie standardów zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie 2021/2022 – załącznik nr 8a, w zestawieniu wykazów ulic i dróg do odśnieżania i miejsc do podsypywania – załącznik nr 8 b oraz w zestawieniu map dróg powiatowych do odśnieżania i miejsc do posypywania (materiał poglądowy) – załącznik nr 8 c i projektowanych postanowieniach umowy (projekt umowy) – załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108098,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54648,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54648,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54648,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310348447
7.3.3) Ulica: ul. Komunalna 8
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54648,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Z kolei stosownie do art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp, zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta ta została odrzucona, w związku z czym ziściła się przesłanka do unieważnienia postępowania, wskazana w art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Z kolei stosownie do art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp, zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta ta została odrzucona, w związku z czym ziściła się przesłanka do unieważnienia postępowania, wskazana w art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98847,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98847,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98847,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310348447
7.3.3) Ulica: ul. Komunalna 8
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Posypywanie i odśnieżanie - wykonawca nie jest znany na etapie składania ofert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98847,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65334,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65334,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65334,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310348447
7.3.3) Ulica: ul. Komunalna 8
7.3.4) Miejscowość: Turek
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65334,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2022-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Z kolei stosownie do art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp, zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Oferta ta została odrzucona, w związku z czym ziściła się przesłanka do unieważnienia postępowania, wskazana w art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z TURKU
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- BUDOWA CENTRUM SPORTOWEGO NA TERENIE OSIR PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Remont drogi powiatowej nr 4478P Chylin - Grzymiszew na odcinku Tarnowski Młyn - Ruda - etap III
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4482P Słodków - Cisew w m. Słodków - dokumentacja projektowa
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- BUDOWA PLACU GLICENSTEINA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.