Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00149416/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00170886/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00174848/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023 – Etap 1”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774401755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023 – Etap 1”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75bfdeed-c962-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033917/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2023-Etap 1.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.5.2023.KSZCH/IG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1589868,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie zlokalizowane jest w ciągu dróg powiatowych i składa się z dwóch zadań:
1) Zadanie nr 1 – „Przebudowa drogi powiatowej 1455 O Olszowa – Ujazd – Etap 3”
2) Zadanie nr 2 – „Przebudowa drogi powiatowej 1815 O Izbicko – Grodzisko – Etap 3”
Zakres robót (zależnie od zadania) obejmuje m. in.:
1) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,
2) oznakowanie miejsca prowadzonych robót,
3) wykonanie prac zgodnie przedmiarem robót i dokumentacjami kontraktowymi:
a) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu uzyskania odpowiednich płaszczyzn i usunięcia starej masy z smołobetonu,
b) wykonanie poszerzenia jezdni,
c) wykonanie stabilizacji podłoża cementem na całej szerokości (łącznie z wykonanym poszerzeniem),
d) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na całej szerokości,
e) ułożenie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza, wiążąca, ścieralna),
f) wykonanie ścinki poboczy i utwardzenie destruktem bitumicznym (materiał z budowy oraz brakująca ilość materiał Wykonawcy) wraz
z profilowaniem pobocza gruntowego za utwardzeniem,
g) regulacja urządzeń w pasie wykonywanych robót,
h) odnowienie oznakowania poziomego,
i) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4) wykonanie niezbędnych badań na etapie robót oraz laboratoryjnych badań kontrolnych wykonanej nawierzchni bitumicznej (w zakresie min. pomiar grubości warstwy, oznaczenie gęstości, zawartości wolnej przestrzeni oraz wskaźnika zagęszczenia mieszanek mineralno-asfaltowych)
5) demontaż oznakowania.
Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej, posiada wyłącznie dokumentację kontraktową.
Inwestycja pn.: „Przebudowa drogi powiatowej 1455 O Olszowa – Ujazd – Etap 3” realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią:
1) Dokumentacja techniczna uproszczona,
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST),
3) Przedmiar robót.
Inwestycja pn.: „Przebudowa drogi powiatowej 1815 O Izbicko – Grodzisko – Etap 3” realizowana będzie na podstawie dokumentacji kontraktowej, którą stanowią:
1) Dokumentacja techniczna uproszczona,
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST),
3) Przedmiar robót.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie mógł pobierać z placu budowy próbki mieszanki mineralno-bitumicznej, celem sprawdzenia jakości. Koszt badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą odpowiadały SST, bądź aprobacie technicznej przedstawionej przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszt zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca.
Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ Część I Rozdział 5 zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1650570,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2420990,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1650570,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751886343
7.3.3) Ulica: ul. Chopina 2
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OLS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
OLS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1650570,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Koszenie poboczy i pasa drogowego na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025 z podziałem na część I i II"
- Rozbudowa budynku Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich o budynek zakładu opiekuńczo-leczniczego realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa samochodu ciężarowego (o DMC do 3,5) do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Usługa w zakresie bieżącego utrzymania dróg - zakup tłucznia
- Utworzenie rodzinnego domu dziecka - remont
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- Przebudowa ulicy Gałczyńskiego w Kościerzynie
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dobczyce w 2025 r.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.