Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00234552/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00237932/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Nadleśnictwa Dąbrowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 25
1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: (52)33 187 13
1.5.8.) Numer faksu: (52)33 187 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowa@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowa.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/profile/nadlesnictwo-dabrowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Nadleśnictwa Dąbrowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-374943cd-2fe4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065042/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa instalacji fotowoltaicznej przy siedzibie Nadleśnictwa Dąbrowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234552/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276679,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z kalibracją i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej przy budynkach będących w posiadaniu Nadleśnictwa Dąbrowa . Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:- montaże w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp przy siedzibie Nadleśnictwa Dąbrowa
- zapoznanie pracowników z dokumentacją projektową
- prace przygotowawcze do montażu instalacji
- przygotowanie konstrukcji nośnej - montaż na gruncie wolnostojących systemowych konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne
- montaż paneli na konstrukcji wsporczej
- układanie przepustów rurowych i kabli w rowach kablowych (do gł. 0,8 m.)
- wykonanie przecisków mechanicznych
- rozbiórkę oraz odtworzenie utwardzenia terenu
- kierowanie robotami montażowymi wykonywanymi przez pracowników
- okablowanie prądu stałego DC i przemiennego AC
- montaż inwertera fotowoltaicznego
- roboty montażowe rozdzielnic elektrycznych AC i DC
- zabudowa złącza kablowego ZK3 wolnostojącego w obudowie termoutwardzalnej
- uziemienie mikroinstalacji oraz złącza kablowego
- podłączenie mikroinstalacji do istniejącego złącza kablowo pomiarowego
- okablowanie teleinformatyczne oraz podłączenie do istniejącej infrastruktury
- pomiary powykonawcze
- kontrola jakości
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej
-szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, konserwacji oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania
-zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do dystrybutora – PKP Energtyka
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 182493,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z kalibracją i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej przy budynkach będących w posiadaniu Nadleśnictwa Dąbrowa . Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:- montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 kWp dla zaplecza socjalno-gospodarczego parku maszyn przy siedzibie Nadleśnictwa Dąbrowa
- zapoznanie pracowników z dokumentacją projektową
- prace przygotowawcze do montażu instalacji
- przygotowanie konstrukcji nośnej - montaż na gruncie wolnostojących systemowych konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne
- montaż paneli na konstrukcji wsporczej
- układanie przepustów rurowych i kabli w rowach kablowych (do gł. 0,8 m.)
- rozbiórkę oraz odtworzenie utwardzenia terenu
- kierowanie robotami montażowymi wykonywanymi przez pracowników
- okablowanie prądu stałego DC i przemiennego AC
- montaż inwertera fotowoltaicznego
- roboty montażowe rozdzielnic elektrycznych AC i DC
- uziemienie mikroinstalacji oraz
- podłączenie mikroinstalacji do istniejącego złącza pomiarowego
- pomiary powykonawcze
- kontrola jakości
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej
-szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, konserwacji oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania
-zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do dystrybutora – ENEA
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 42164,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z kalibracją i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej przy budynkach będących w posiadaniu Nadleśnictwa Dąbrowa . Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:- montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy do 15 kWp dla zaplecza socjalno-gospodarczego parku maszyn przy siedzibie Nadleśnictwa Dąbrowa
- zapoznanie pracowników z dokumentacją projektową
- prace przygotowawcze do montażu instalacji
- przygotowanie konstrukcji nośnej - montaż na gruncie wolnostojących systemowych konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne
- montaż paneli na konstrukcji wsporczej
- układanie przepustów rurowych i kabli w rowach kablowych (do gł. 0,8 m.)
- kierowanie robotami montażowymi wykonywanymi przez pracowników
- okablowanie prądu stałego DC i przemiennego AC
- montaż inwertera fotowoltaicznego
- roboty montażowe rozdzielnic elektrycznych AC i DC
- uziemienie mikroinstalacji oraz
- podłączenie mikroinstalacji do istniejącego złącza pomiarowego
- uruchomienie monitoringu instalacji na dedykowanej platformie internetowej
- pomiary powykonawcze
- kontrola jakości
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej
-szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, konserwacji oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania
-zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do dystrybutora – ENEA
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 52022,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół jeziora Wieliszewskiego - etap 2
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
- Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.