Og³oszenie z dnia 2024-03-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00271930/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00400243/01 - Wynik z dnia 2024-07-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w £odygowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA £ODYGOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182657
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 75
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £odygowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-325
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338630500
1.5.8.) Numer faksu: +48338630501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lodygowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lodygowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w £odygowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-319292cc-e6e6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00255113
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00021989/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Rewitalizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w £odygowicach - Polski £ad
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-319292cc-e6e6-11ee-a01e-f641a8763d5f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). 3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e Zamówienia. 7) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. 8) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@lodygowice.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy £odygowice z siedzib±: ul. Pi³sudskiego 75, 34-325 £odygowice, gmina@lodygowice.pl, tel. 33 863 05 00;b) w Urzêdzie Gminy £odygowice zosta³ powo³any inspektor ochrony danych osobowych, kontakt: iod@lodygowice.pl, tel. 33 863 05 00;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr RIP.271.06.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 i 74-76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; i) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pana) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych;(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)b) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).Nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIP.271.06.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja obejmuje przeprowadzenie robót budowlanych w zabytkowym budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w £odygowicach dla której organem prowadz±cym jest Gmina £odygowice. Obiekt wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze, gruntowanie i malowanie elewacji, monta¿ parapetów zewnêtrznych, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana drzwi zewnêtrznych, obróbki blacharskie i malowanie dachu, monta¿ o¶wietlenia zewnêtrznego.
Adres budynku, ul. Pi³sudskiego 121, 34-325 £odygowice
Parametry budynku: kubatura 5763 m3, pow. netto 1293 m2, pow. zabudowy 405 m2. Przedmiot zamówienia zosta³ opisany szczegó³owy w dokumentacji technicznej, stanowi±cej za³±cznik nr 5 do SWZ, przedmiarach robót stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cej za³±cznik nr 7 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-03 do 2024-08-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena– 60% (waga) oraz gwarancja i rêkojmia – 40% (waga)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, wyra¿one jako minimalne poziomy zdolno¶ci, dotycz±ce: 1.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie. 1.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie. 1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie. 1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. 1.2.4.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub rozbudowie lub nadbudowie lub odbudowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie lub termomodernizacji obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy nie mniejszej ni¿: 200 m2 (po zakoñczeniu robót). Zamawiaj±cy wymaga, aby ww. robota budowlana zosta³a wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona. 1.2.4.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoba, któr± Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia (kierownik budowy), legitymowa³a siê nastêpuj±cymi kwalifikacjami zawodowymi:- uprawnieniami budowlanymi (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ. Dopuszcza siê odpowiadaj±ce tym uprawnieniom uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej o¶wiadczeñ i dokumentów z³o¿onych przez wykonawców. Ocena spe³niania przedstawionych powy¿ej warunków zostanie dokonana wg formu³y: „spe³nia – nie spe³nia”. 3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 5, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 7. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SWZ V.1.2.4 a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy. 8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. 10. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W przedmiotowym postêpowaniu, zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W przedmiotowym postêpowaniu, zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku, o którym mowa w pkt III.4 SWZ, gdy Wykonawca zamierza zastosowaæ materia³y i urz±dzenia równowa¿ne, lub/oraz rozwi±zania równowa¿ne, dokumenty dotycz±ce oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych (w jêzyku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnosz±cych siê do rozwi±zañ równowa¿nych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach. Zamawiaj±cy nie ogranicza katalogu dokumentów jakie Wykonawca, w celu udowodnienia równowa¿no¶ci mo¿e przed³o¿yæ w ofercie.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Opisane w punkcie 5.85.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Kosztorysy ofertowe wype³nione zgodnie z przedmiarem robót - Za³. nr 6 do SWZ. 2) Upowa¿nienie lub pe³nomocnictwo udzielane osobom podpisuj±cym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powy¿szym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych. 3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). Pe³nomocnik winien byæ powo³any przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie. 4) Zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. V.5-6 SWZ (je¿eli dotyczy); 5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. O¶wiadczenie to nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. 6) W przypadku, o którym mowa w pkt III.4 SWZ, gdy Wykonawca zamierza zastosowaæ materia³y i urz±dzenia równowa¿ne, lub/oraz rozwi±zania równowa¿ne, dokumenty dotycz±ce oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych (w jêzyku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisuj±ce techniczne parametry zaoferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz inne dokumenty dotycz±ce norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnosz±cych siê do rozwi±zañ równowa¿nych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach. 7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w zwi±zku z tre¶ci± V.12 SWZ, do oferty nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Wykonawcy przekazana zostanie zaliczka w kwocie 2% kosztów kwalifikowalnych (kwota nie wy¿sza ni¿ 8 160 z³), o którym mowa w §2 ust. 1 Umowy, na podstawie faktury zaliczkowej VAT wystawionej przez Wykonawcê po podpisaniu umowy.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych dopuszcza nastêpuj±ce zmiany umowy: 1. Zmiany mog± dotyczyæ: zmiany jako¶ci lub innych parametrów dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót bud., aktualizacji rozwi±zañ projektowych, zmiany producenta urz±dzeñ, materia³ów przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem ¿e zmiana ta nie spowoduje obni¿enia parametrów tych materia³ów lub urz±dzeñ, zmiany zakresu, wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych (roboty zamienne lub dodatkowe) zmiany kolejno¶ci i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich czê¶ci, w tym koñcowego terminu realizacji umowy, zmiany ilo¶ci robót budowlanych, us³ug lub dostaw w stosunku do projektu lub przedmiaru, zwiêkszenia zakresu robót budowlanych, rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych, zmiany terminu realizacji zadania, wynik³ej z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie ka¿dego z mo¿liwych frontów robót, zmiany zasad finansowania zadania, w szczególno¶ci odno¶nie terminów i wysoko¶ci wystawiania faktur, zmian w zakresie podwykonawców,2. Je¿eli zmiana wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub STWiORB, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny wraz z informacj± – o konieczno¶ci lub nie – zmiany zezwolenia na budowê/ zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz przedmiar i niezbêdne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. 3. Je¿eli zmiana bêdzie siê wi±za³a z ograniczeniem zakresu zamówienia przez Zamawiaj±cego, to minimalna warto¶æ ¶wiadczenia Wykonawcy wyniesie 70% ca³o¶ci umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie wniosku, przez stronê inicjuj±c± zmianê.5. Zmiany mog± zostaæ dokonane, je¿eli ich uzasadnieniem s± ni¿ej wymienione okoliczno¶ci: zmiana zasad finansowania zadania, obni¿enie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji obiektu, poprawa warto¶ci lub podniesienia sprawno¶ci ukoñczonych robót bud., zmiana obowi±zuj±cych przepisów, podniesienie wydajno¶ci urz±dzeñ, pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, b±d¼ powstanie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, podniesienie robót, ograniczenie ¶rodków bud¿etowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia, zaistnienie konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, dodatkowych b±d¼ zaniechania wykonania czê¶ci przedmiotu umowy, ujawnienie w trakcie realizacji robót budowlanych urz±dzeñ podziemnych, usprawnienia w trakcie u¿ytkowania obiektu, opó¼nienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub daj±ce siê przypisaæ Zamawiaj±cemu, personelowi Zamawiaj±cego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiaj±cego na terenie budowy, stwierdzenie nieuwzglêdnionych w umowie warunków geol., hydrogeol., wykopalisk, wyj±tkowo niekorzystnych warunków klimat., a tak¿e innych uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, wyst±pienie wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atm., które uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót budowlanych oraz uniemo¿liwiaj± zastosowanie w³a¶ciwej technologii wynikaj±cej z projektu budowlanego – mo¿liwo¶æ przerwania robót na czas, kiedy bêdzie to konieczne ze wzglêdu na zachowanie re¿imów technologicznych, wyst±pienie awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikaj±cej z dzia³ania lub zaniechania Wykonawcy, konieczno¶æ podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, si³a wy¿sza, wyst±pienie okoliczno¶ci, których przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci strony nie mog³y przewidzieæ przy zawieraniu umowy, zalecenia konserwatora zabytków. 6. Niezale¿nie od powy¿szych zapisów, zmiana umowy mo¿e zostaæ dokonana w sytuacjach i na warunkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ u¿ywaj±c w tym celu interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-07
INNE PRZETARGI £ODYGOWICE
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy £odygowice w 2025r.
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy £odygowice w 2025r.
wiêcej: przetargi £ODYGOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespo³u boisk wraz z infrastruktur± przy M³odzie¿owym O¶rodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu u¿ytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeñ Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpo¿arowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWÊ JEZDNI, BUDOWÊ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bie¿±cych w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowo¶ci Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.