Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192907/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona osób i mienia
na obiektach i terenie Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. oraz organizowanych imprez”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Zakład Komunalny" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531124805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 69
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-574
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 4562569
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=29a06c2c-1842-4b00-b693-21269ee0cd321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona osób i mieniana obiektach i terenie Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. oraz organizowanych imprez”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f08aad51-e30e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192907/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/16/ORG/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Obiekty i tereny podlegające ochronie i dozorowi, również przez grupy interwencyjne
1) Miejskie Składowisko Odpadów przy ul. Podmiejskiej 69 w Opolu;
2) Cmentarz Komunalny w Opolu-Półwsi przy ul, Cmentarnej;
3) Targowisko CYTRUSEK w Opolu przy ul. Targowej;
4) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Kępskiej w Opolu;
5) Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu, ul. Wrocławska 158 – szpital tymczasowy Covid-19
6) Teren i obiekty położone przy ul. Przeskok 1
Planowany okres/sposób/zakres ochrony obiektu określonego w pkt. 1. ust. 5) powyżej może ulec zmianie w zależności od terminu zakończenia funkcjonowania tymczasowego szpitala Covid-19.
2. Zakres ochrony
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w „Zakładzie Komunalnym” sp. z o.o., w tym także świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia podczas organizowanych imprez, a obejmujące następujące zadania:
Zadanie 1
1. Zapewnienie całodobowej ochrony technicznej osób i mienia znajdującego się na obiektach i terenach Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu, w oparciu o:
a) grupy patrolowo–interwencyjne,
b) monitorowanie systemu alarmowego,
c) podglądu z kamer telewizji przemysłowej,
d) ochronie fizycznej (dozór) przez pracownika/pracowników ochrony.
2. Ochrona w szczególności polegająca na podejmowaniu działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej, zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony w granicach ochranianych obiektów i terenów zewnętrznych.
W ramach ochrony działania polegać będą na ujęciu osób, które stanowią zagrożenie dla chronionego mienia lub będących ewentualnie sprawcami jego naruszenia oraz przekazanie ich Policji.
3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
a) całodobowy monitoring systemu alarmowo–włamaniowego zainstalowanego w budynkach Zamawiającego;
b) zdalny podgląd obrazu z kamer przemysłowych, patrol wideo 24 godziny;
c) podjazdy grupy patrolowo-interwencyjnej w nieregularnych odstępach czasu każdego dnia miesiąca;
d) dozór fizyczny:
e) wykonanie usługi ochrony osób lub mienia realizowanie w formie doraźnej, bezpośredniej ochrony fizycznej, polegającej na wysłaniu grupy interwencyjnej, która bezpośrednio po powiadomieniu przez SMA o alarmie, niezwłocznie uda się odpowiednio do danego obiektu.
4. Monitoring polegający na przyjmowaniu i rejestracji przez urządzenia odbiorcze Wykonawcy oraz analizie sygnałów przekazywanych przez lokalny system alarmowy Zamawiającego telefoniczną linią komutowaną i/lub poprzez nadajnik radiowy. W zależności od typu otrzymanej informacji zostanie ona przekazana do stosownej służby, osoby prawnej lub fizycznej wyznaczonej przez Zamawiającego.
Zadanie 2
1. Zapewnienie ochrony podczas imprez organizowanych na terenie Centrum Wystawienniczo-Kongresowego w Opolu – wg zapotrzebowania Zamawiającego na ochronę imprezy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384799,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384799,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384799,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony „AGAR” Edward Pietrzak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGAR Agencja Ochrony Sp. z o.o. ; UNITREZ OCHRONA OP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ” Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754006925
7.3.3) Ulica: ul. Górna 15A
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-403
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384799,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.