eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie"Przebudowa dróg gminnych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - nabór 2023"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – nabór 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – nabór 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68e9517c-cb2a-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030288/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 102032N, tj. ul. Leśnej w miejscowości Jegłownik

1.1.7 Przebudowa drogi wewnętrznej nr 101 w miejscowości Dworki

1.1.12 Remont drogi gminnej nr 102072N, tj. ul. Łączności w miejscowości Gronowo Elbląskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRGo.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Przebudowa dróg gminnych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – nabór 2023”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje niżej podane zadania:
1) Zadanie 1: „Przebudowa drogi wewnętrznej nr 1010 w miejscowości Dworki”
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 1 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 3 do SWZ

2) Zadanie 2: „Przebudowa drogi gminnej nr 102032N tj. ul. Leśna w miejscowości Jegłownik”
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 4 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 6 do SWZ

3) Zadanie 3: „Remont drogi gminnej Nr 102072N tj. ul. Łączności w miejscowości Gronowo Elbląskie”
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny – załącznik nr 7 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 8 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo) – załącznik nr 9 do SWZ
3. Materiały pochodzące z rozbiórki nawierzchni tj. płyty drogowe oraz kruszywo łamane lub destrukt asfaltowy, stanowiący własność Zamawiającego należy zeskładować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający sugeruje Wykonawcom przeprowadzenie we własnym zakresie i na własny koszt wizji lokalnej terenu oraz zaleca wnikliwe zapoznania się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu:
- identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia,
- złożenia prawidłowej i trafnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć.
Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 682 ze zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
6. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym między innymi poprzez, wytyczenie remontowanego odcinka w terenie, bieżącą obsługę geodezyjną w trakcie prowadzonych robót, jak również sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej.
7. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane oraz inne czynności niezbędne do wykonania zamówienia (prace ogólnobudowlane, rozbiórkowe, ziemne, roboty budowlane porządkowe).
8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy.
9. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający
nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani – Formularz oferty załącznik nr 10 do SWZ.
3) w przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
4) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
5) w przypadku uzyskania zamówienia i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z Podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 463 i 464 ustawy Pzp oraz z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 17 do SWZ.
10. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, o której mowa w ust. 2, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego, przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego oraz zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie może być wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dany materiał/urządzenie proponowane jako równoważne nie jest prototypem tj. jest sprawdzone w działaniu w zastosowaniach podobnej natury i w warunkach przynajmniej takich, jak w planowanych robotach, pracuje na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
11. Wymagania i warunki wykonania zamówienia:
1) wykonanie całego zakresu zamówienia siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców;
2) zawarcie umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 437 ustawy Pzp i zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy – w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom;
3) Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren;
4) Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji;
5) Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wymagania dokumentacji projektowej, wszelkie wymogi ustawy Prawo budowalne (art. 10), tj. z materiałów, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi;
6) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów na koszt wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosowanych dokumentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4278105,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5643240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4278105,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER S.C. K. Gawecki A. Ragin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5762261638

7.3.3) Ulica: Lidzbarska 10

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4278105,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.