Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230261/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00243996/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa budynku przy ul. 1 Maja 1 – etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gostyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gostyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6329801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa budynku przy ul. 1 Maja 1 – etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9866c6c4-f796-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022202/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja i przebudowa budynku przy ul. 1 Maja 1 - część 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230261/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 691630,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace polegają na odrestaurowaniu elewacji od strony ul. 1 Maja oraz Rynek 18. Elewacje należy wykonać zgodnie z załączona koncepcją wizualną załączoną do postępowania. Należy skoordynować prace z firmą montująca okna. Mianowicie należy etapowo podzielić prace. Obrobienie wnęk okiennych i wykonanie na nich nowych tynków oraz powłoki z farby należy wykonać dopiero po montażu stolarki okiennej i drzwiowej.Prowadząc powyższe prace należy zabezpieczyć teren wokół inwestycji przed skutkami prac budowlanych. Wszelkie zabezpieczenia terenu i ogrodzenie po stronie Wykonawcy. Niniejsze koszty zabezpieczeń należy wkalkulować w ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 595317,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka oficyny.Prace polegają na rozbiórce dobudowanego budynku od strony podwórza tzw. oficyny. Budynek ma 2 kondygnacje naziemne, jedną ścianę wspólną z działką sąsiednią oraz przylega bezpośrednio do kamienicy. Większość prac demontażowych należy wykonać ręcznie bądź za pomocą drobnego sprzętu mechanicznego. Prace muszą tak przebiegać aby nie uszkodzić elementów i zabudowań na działce przyległej. Ściana budynku będzie rozbierana do poziomu przyklejonych do niej zabudowań sąsiada. Do podwórza budynku prowadzi brama wjazdowa od strony ul. 1 Maja. Budynek ma zostać rozebrany do fundamentów, teren po pracach należy uporządkować i wyrównać.
Prowadząc powyższe prace należy zabezpieczyć teren wokół inwestycji przed skutkami prac budowlanych. Wszelkie zabezpieczenia terenu i ogrodzenie po stronie Wykonawcy. Niniejsze koszty zabezpieczeń należy wkalkulować w ofertę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 96313,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z brakiem zainteresowania niniejszym zamówieniem, tj. żaden z Wykonawców nie złożył oferty, konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, to jest Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z brakiem zainteresowania niniejszym zamówieniem, tj. żaden z Wykonawców nie złożył oferty, konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, to jest Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Świadczenie usług cateringowych dla placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Gostyń w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 27.06.2025 r.
- Usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 2 im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Gostyniu w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r. wraz z dzierżawą kuchni
- Zielony Ład
- Rewitalizacja stawu i terenów przyległych do stawu przy ul. Sportowej w Gostyniu
- Zakup paliw płynnych, AdBlue i płynu do spryskiwaczy w stacjach paliw do karetek oraz paliwa do agregatu
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.