Og³oszenie z dnia 2021-11-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00265600/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2022/BZP 00012934/01 - Wynik z dnia 2022-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 24 miesiêcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zowna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268994
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.sadkowska@wiazowna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tuwiazowna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 24 miesiêcy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e7cefbd7-3cbd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00256222
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001960/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w okresie 24 miesiêcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar przesy³anych plików: 150MB.
2. Szczegó³owe instrukcje dla wykonawców znajduj± siê na stronie: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostêpny jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostêpna jest pod adresem: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
5. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
6. Pe³n± obs³ugê techniczn± platformy zakupowej ¶wiadczy administrator systemu, Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203 Wroc³aw. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolini± techniczn±, tel.: +48 71 787 35 34; email: helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna wynikaj±ca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z wykonywaniem zadañ publicznych jest Wójt Gminy Wi±zowa z siedzib± w Wi±zownie ul. Lubelska 59, 05-462 Wi±zowna;
2) Z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Wi±zowna mo¿na kontaktowaæ siê pod numerem telefonu 22 51-25-856, email: iod@wiazowna.pl, lub pisemnie na adres urzêdu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniami o udzielenie zamówieñ publicznych prowadzonych w trybach wskazanych w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a ³±cznie z okresem archiwizacji 5 lat;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy o ochronie danych osobowych;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych;
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego wynikaj±cego z ustawy Pzp.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.32.2021.JS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Gminy Wi±zowna, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2023 r. (tj. 24 miesi±ce) z op³at± z do³u, zwanych dalej us³ug±.
2. Niniejsze postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego polega na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów (przesy³ki listowe i paczki pocztowe), które bêd± realizowane na zasadach okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa, w szczególno¶ci w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.).
3. Przez przesy³ki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki listowe o wadze do 2000 g:
1) Przesy³ka listowa krajowa nierejestrowana tzw. Ekonomiczna – format S,M,L.
2) Przesy³ka listowa krajowa nierejestrowana tzw. Priorytetowa – format S,M,L.
3) Przesy³ka rejestrowana krajowa tzw. Ekonomiczna – polecona– format S,M,L.
4) Przesy³ka rejestrowana krajowa tzw. Priorytetowa – polecona– format S,M,L.
5) Przesy³ka krajowa polecona ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (zpo) tzw. Ekonomiczna– format S,M,L.
6) Przesy³ka krajowa polecona ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (zpo) tzw. Priorytetowa– format S,M,L.
7) Format S- to przesy³ka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90x140mm, maksimum – ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekraczaæ wysoko¶ci 20mm, d³ugo¶ci 230mm, szeroko¶ci 160 mm.
8) Format M- to przesy³ka o wymiarach: minimum – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90x140mm, maksimum – ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekraczaæ wysoko¶ci 20mm, d³ugo¶ci 325mm, szeroko¶ci 230 mm.
9) Format L – to przesy³ka o wymiarach minimum – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90x140 mm, maksimum – suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci
i wysoko¶ci nie mo¿e byæ wiêksz± ni¿ 900mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600mm.
4. Przez paczki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê paczki pocztowe o wadze do 10000g (gabaryt A i B):
1) ekonomiczne – paczki rejestrowane nie bêd±ce paczkami najszybszej kategorii.
2) priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii.
3) paczki pocztowe z zadeklarowan± warto¶ci± – paczki rejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii z zadeklarowana warto¶ci±.
4) ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru – paczki rejestrowane ekonomiczne
i priorytetowe przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczenia
za pokwitowaniem odbioru.
5) Gabaryt A – to przesy³ka o wymiarach minimum – wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90x140 mm, maksimum – ¿aden
z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ d³ugo¶ci 600mm, szeroko¶ci 500mm, wysoko¶ci 300mm,
6) Gabaryt B – to przesy³ka o wymiarach: minimum – je¶li choæ jeden
z wymiarów przekracza d³ugo¶æ 600mm, szeroko¶æ 500mm, wysoko¶æ 300mm, maksimum – suma d³ugo¶ci i najwiêkszego obwodu mierzonego w innym kierunku ni¿ d³ugo¶æ nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 3000mm, przy czym najwiêkszy wymiar nie mo¿e przekroczyæ 1500mm.
5. Przez przesy³ki pocztowe w obrocie zagranicznym ekonomiczne rozumie siê przesy³ki w strefach A (Europa ³±cznie z Cyprem, ca³± Rosj± i Izraelem); B (Ameryka Pó³nocna, Afryka); C (Ameryka Po³udniowa, ¦rodkowa i Azja) oraz D (Australia i Oceania), o wadze:
- do 50g
- ponad 50g do 100g
- ponad 100g do 350g
- ponad 350g do 500g
- ponad 500g do 1000g
- ponad 1000g do 2000g
6. Przewidywana liczba przesy³ek w okresie trwania umowy tj. od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2023 r. (24 miesi±ce), przedstawiono w tabeli stanowi±cej Za³±cznik Nr 1 do Formularza ofertowego.
7. Podane przez Zamawiaj±cego liczby i rodzaje poszczególnych pozycji przesy³ek maj± charakter szacunkowy i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci
od potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o jakiekolwiek roszczenie z tytu³u nie nadania przez Zamawiaj±cego przewidywanej ilo¶ci
i rodzaju przesy³ek.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) dot. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.b) dot. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej udzielonej przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
c) dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
d) dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum jedn± (1) us³ugê, która polega³a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych o warto¶ci realizowanej us³ugi brutto nie mniejszej ni¿ 130.000,00 z³ brutto. Us³uga, powinna byæ ¶wiadczona na rzecz jednego odbiory i powinna byæ wykonywana nieprzerwanie przez okres minimum 1 roku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± nale¿ycie wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy Pzp wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli ka¿dy z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie, tj. ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia bêdzie posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej udzielonej przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2021 r. Prawo pocztowe.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, stanowi±cy Za³±cznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany;2) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 3) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 4) zmiany wynagrodzenia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.2. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 s± nastêpuj±ce sytuacje:
1) zaistnienie przes³anek zmiany umowy okre¶lonych w przepisach art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 oraz ust. 2 Pzp; 2) w przypadku udzielenia przed terminem zakoñczenia przedmiotu niniejszej umowy, zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 Pzp; 3) zaistnienie okoliczno¶ci si³y wy¿szej, niezale¿nej od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, a której nie mo¿na by³o przewidzieæ i która nie pozwala na kontynuacjê robót bêd±cych przedmiotem umowy, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ; 4) dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonanie przedmiotu umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron; 5) stan epidemii lub inne zdarzenia zwi±zane z rozprzestrzenianiem siê chorób zaka¼nych np. wirusa SARS-Co V-2 wywo³uj±cego chorobê COVID-19 (koronawirus); 6) z powodu konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót, niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug w zakresie przedmiotu umowy, je¿eli ta zmiana bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 4.Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w zakresie zmian nieistotnych. 5. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególno¶ci ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie stanowi± zmiany Umowy i bêd± dokonywane w formie jednostronnego o¶wiadczenia Strony, której zmiana dotyczy, z³o¿onego na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. O¶wiadczenie powinno zostaæ dorêczone drugiej Stronie z 7 dniowym wyprzedzeniem. W przypadku niedope³nienia obowi±zku powiadomienia drugiej Strony o zmianie, za skuteczne uznaje siê czynno¶ci dokonane z uwzglêdnieniem dotychczasowych danych. 6. Poniewa¿ umowa obejmuje us³ugi ¶wiadczone przez okres d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmian cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia (waloryzacja). Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e:1) wysoko¶æ wynagrodzenia wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany cen paliw oraz wzrostu wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego;2) wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji pocz±wszy od pocz±tku kolejnego pe³nego miesi±ca kalendarzowego od z³o¿enia kosztorysu, gdy warto¶æ zmian ww. cen lub kosztów przekroczy 10 % w stosunku do stawek przyjêtych przez Wykonawcê i utrzyma siê w przez okres 3 miesiêcy;3) przez zmianê wynagrodzenia rozumie siê zarówno jego podwy¿szenie jak i obni¿enie,
w zale¿no¶ci od wzrostu lub obni¿enia cen, o których mowa w pkt. 1, wzglêdem ceny przyjêtej w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;4) waloryzacja bêdzie odbywaæ siê w oparciu o wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych publikowany przez G³ówny Urz±d Statystyczny oraz wska¼nik wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego og³oszonego w Dzienniku Urzêdowym Rzeczpospolitej Polskiej „Monitor Polski”, w drodze obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów;5) wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji maksymalnie do 10% wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 umowy;6) postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa powy¿ej;....
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-12 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-11
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¯aganiu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Zwi±zku Miêdzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Gorlice w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.