Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126486/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00126486/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26 (po zmianach)
- 2021/BZP 00127578/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00138832/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-05
- 2021/BZP 00148335/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-13
- 2021/BZP 00155198/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00158074/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku hospicjum stacjonarnego przy ul. Barbórki w Rybniku wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku hospicjum stacjonarnego przy ul. Barbórki w Rybniku wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ffd5298-db6a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa hospicjum stacjonarnego przy ul. Barbórki w Rybniku wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126486/06
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.57.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17723577,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku hospicjum stacjonarnego wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym drogą wewnętrzną, parkingiem i infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenów zielonych oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie.
Projektowany budynek hospicjum będzie to obiekt wolnostojący, z dwiema kondygnacjami nadziemnymi i jedną podziemną (zlokalizowaną na fragmencie obiektu). Umieszczony w północnej części działki obiekt zaplanowany został na rzucie dwóch połączonych, przesuniętych i obróconych względem siebie prostokątów, które w obrysie tworzą odwróconą literę „L”. Prostokątne moduły o zbliżonych wymiarach tworzą dwa skrzydła budynku. Skrzydło wschodnie budynku zostanie podpiwniczone. W każdym ze skrzydeł zaprojektowano wewnętrzne patio, podcienie, a także taras dostępny z poziomu piętra.
Budynek należy wyposażyć w instalacje m.in.:
Instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z funkcją grzania oraz urządzenia zapewniające grawitacyjne oddymianie ewakuacyjnych klatek schodowych;
Instalację wody użytkowej i hydrantowej oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
Instalację centralnego ogrzewania;
Instalację gazową;
Instalacje elektroenergetyczne:
o Instalację oświetlenia podstawowego,
o Instalację oświetlenia awaryjnego obiektu,
o Instalację gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia,
o Instalację gniazd wtyczkowych wydzielonych,
o Instalację gniazd siłowych,
o Instalację zasilania urządzeń elektrycznych ogólnego przeznaczenia,
o Instalację zasilania urządzeń technologicznych kuchni,
o Instalację zasilania urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
o Instalację zasilania urządzeń grzewczych,
o Instalację zasilania urządzeń sanitarnych,
o Instalację połączeń wyrównawczych,
o Instalację uziemiającą,
o Ochrony przeciwprzepięciowej,
o Ochrony przeciwporażeniowej,
o Zasilacz awaryjny UPS,
Instalacje niskoprądowe:
o Instalacja systemu sygnalizacji pożaru,
o Instalacja dźwiękowego systemu ostrzegawczego,
o Instalacja systemu oddymiania,
o Instalacja okablowania strukturalnego,
o Instalacja systemu CCTV,
o Instalacja systemu kontroli dostępu,
o Instalacja systemu przyzywowego.
Zagospodarowanie terenu wokół budynku hospicjum obejmuje:
Elementy architektury:
o budowę wiaty na rowery z wydzielony miejscem na agregat prądotwórczy,
o budowę tężni,
o budowę placu zabaw,
o budowę trejażu,
o budowę toru rowerowego „pumptruck”,
o budowę elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady);
Elementy architektury krajobrazu:
o wykonanie wyrębu oraz cięć sanitarnych,
o zabezpieczenie drzew na czas budowy,
o wykonanie nasadzeń zastępczych,
o wykonanie nasadzeń zieleni niskiej, średniowysokiej i wysokiej,
o wykonanie ogrodu sensorycznego i ogrodu różanego,
o wykonanie nawierzchni;
Elementy drogowe:
o budowę zjazdów na drogę publiczną,
o budowę nawierzchni utwardzonych (jezdnych, pieszych i pieszo-jezdnych),
o budowę parkingów i placów postojowych;
Przyłącza i instalacje zewnętrzne oraz zabezpieczenie istniejących sieci:
o budowę przyłącza oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
o budowę przyłącza oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej,
o budowę przyłączy oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej,
o budowę kanalizacji kablowej,
o budowę przyłącza elektroenergetycznego (objęta oddzielnym opracowaniem – budowa przyłącza elektroenergetycznego realizowana przez gestora sieci) oraz zewnętrznej instalacji elektrycznej,
o montaż oświetlenia zewnętrznego,
o montaż systemu monitoringu zewnętrznego.
Budowa przyłącza gazu (objęta oddzielnym opracowaniem – budowa przyłącza gazu realizowana przez gestora sieci) oraz zewnętrznej instalacji gazowej.
W ramach przedmiotowej inwestycji wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania zieleni w okresie 3 lat od daty odbioru zrealizowanego przedsięwzięcia. Pielęgnacja wykonywana będzie w ramach świadczenia usługi gwarancyjnej i obejmuje także rośliny, które były przesadzane w ramach przedmiotowej inwestycji. Rośliny, które nie przyjmą się w okresie gwarancyjnym w miejscu ich posadzenia podlegają wymianie na koszt Wykonawcy. Ustalenie to dotyczy także powierzchni trawników – murawy, które ulegną przesuszeniu podlegają odtworzeniu zgodnie z procedurą ustaloną w niniejszej dokumentacji.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
wykonywanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,
wykonywanie robót ogólnobudowlanych,
wykonywanie robót budowlanych instalacyjnych,
− wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty i zastosowane materiały.
Minimalny okres gwarancji na zastosowane wyposażenie oraz urządzenia nie może być krótszy niż 24 miesiące (w przypadku zaoferowania krótszego terminu, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215213-3 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27144000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41468919,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27144000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LK INWEST spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364281675
7.3.3) Ulica: Wojszycka 46
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-006
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty ogólnobudowlane, instalacje, sieci, zagospodarowanie terenu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27144000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 700 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Świadczenie usług serwisowych dla serwerów i macierzy dyskowych produkcji HPE
- Rozbiórka kotła wodnego WR-25 w ciepłowni "1 Maja"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Odnowienie na okres 12-miesięcy licencji: RPA - Automation 360 On-prem.
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy elewacji budynku Inspektoratu ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22.
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.