Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00190490/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2022 r. – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ustrzyki.dolne@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_ustrzykidolne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg leśnych i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2022 r. – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a61d8654-e187-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00247941/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 utrzymanie dróg leśnych, składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków operacyjnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne - II postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190490/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247673,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Utrzymanie dróg leśnych i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych na terenie leśnictw: Bandrów, Brzegi, Krościenko, Rabe, Stebnik, Żłobek.2. Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie części nr 1 wynosi 89 241,67 PLN.
3. Podana w sekcji 4.2.5. wartość części jest wartością podstawową netto bez wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 72554,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Utrzymanie dróg leśnych i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych w leśnictwach: Łobozew, Jawor, Teleśnica i Ustjanowa.2. Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie części nr 2 wynosi 72 858,80 PLN.
3. Podana w sekcji 4.2.5. wartość części jest wartością podstawową netto bez wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 59234,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Utrzymanie dróg leśnych i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych na terenie leśnictw: Orelec, Stefkowa i Żuków.2. Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie części nr 3 wynosi 58 618,85 PLN.
3. Podana w sekcji 4.2.5. wartość części jest wartością podstawową netto bez wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 47657,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Utrzymanie dróg leśnych i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych na terenie leśnictw: Łodyna, Serednica, Leszczowate, Wańkowa, Zawadka.2. Kwota brutto przeznaczona na sfinansowanie części nr 4 wynosi 83 918,96 PLN.
3. Podana w sekcji 4.2.5. wartość części jest wartością podstawową netto bez wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 68226,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104673,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111905,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104673,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Popiel TRANS-DREW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6870002003
7.3.3) Ulica: Kołłątaja 36
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104673,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71167,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93393,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71167,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Smaga Usługi I Roboty Ziemne "SMAGA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891153167
7.3.3) Ulica: Teleśnica Oszwarowa 9
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI I ROBOTY ZIEMNE "SMAGA" WIESŁAW SMAGA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI I ROBOTY ZIEMNE "SMAGA" WIESŁAW SMAGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71167,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie
przepisów art. 255 ust. 7 ustawy Pzp. Zgodnie z przywołanym artykułem, zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę lub unieważnić postępowanie.
Uzasadnienie faktyczne. Na część zamówienia nr 3 przedmiotowego zamówienia jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Wykonawcy – Tadeusz Popiel, prowadzącego działalność gospodarczą pn. Trans-Drew Tadeusz Popiel (ul. Kołłątaja 36, 38-500 Sanok). Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy, składając Zamawiającemu w dniu 11.07.2022 oświadczenie następującej treści:
„Dotyczy zamówienia pn. „Utrzymanie dróg leśnych i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2022 r. – II postępowanie” (część 3)
Oświadczam iż rezygnuję z podpisania umowy na część 3 z powodu pomyłki w
kosztorysie (zła kalkulacja)”.
W związku z powyższym, działając na podst. art. 257 ust. 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia część nr 3 przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65116,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76690,50 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79851,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96432,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79851,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Popiel TRANS-SKŁAD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871965040
7.3.3) Ulica: Tyrawa Solna 27
7.3.4) Miejscowość: Tyrawa Solna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-503
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79851,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.