Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej bielizny ogólnoszpitalnej oraz najem bielizny na potrzeby PZZOZ w lokalizacji Czeladź i Będzin przez okres 3 miesięcy – tj. od 17.06.2022r. do 16.09.2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespól Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278209300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 40
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzzoz.bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzzoz.bedzin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej bielizny ogólnoszpitalnej oraz najem bielizny na potrzeby PZZOZ w lokalizacji Czeladź i Będzin przez okres 3 miesięcy – tj. od 17.06.2022r. do 16.09.2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bc96eeb-0356-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego , której nie mógł on przewidzieć , wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia , a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia. Zamówienie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy ze względu na konieczność zabezpieczenia obiektu służby zdrowia, w tym oddziałów łóżkowych, bloków operacyjnych w codzienne zaopatrzenie w pościel, odzież operacyjną dla zapewnienia ciągłości udzielenia świadczeń medycznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZA.381.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 111000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej bielizny ogólnoszpitalnej oraz najem bielizny na potrzeby PZZOZ w lokalizacji Czeladź i Będzin przez okres 3 miesięcy – tj. od 17.06.2022r. do 16.09.2022r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• wynajem bielizny pościelowej: poszew, poszewek, prześcieradeł; dezynfekcję chemiczno-termiczną, pranie wodne, w tym namaczanie, suszenie, prasowanie, maglowanie, wykańczanie (np. uszlachetnianie), składanie oraz sortowanie „bielizny szpitalnej” oraz „bielizny wynajmowanej”, foliowanie odzieży ochronnej i roboczej oraz transportowanie jej na wieszakach;
• krochmalenie odzieży ochronnej i roboczej;
• dezynfekcję materacy, poduszek, koców, kołder i innego asortymentu;
• obróbkę termiczną bielizny noworodkowej;
• składanie, pakowanie bielizny czystej według asortymentu (bielizna noworodkowa pakowana w worek foliowy, hermetycznie zamykany, podwójny);
• odbiór bielizny brudnej oraz innego asortymentu oddawanego do prania / dezynfekcji / czyszczenia chemicznego - z magazynów bielizny brudnej z obu placówek Zamawiającego oraz załadunek i transport w ramach świadczonej usługi, własnym transportem, do pralni Wykonawcy;
• dostarczenie własnym transportem w ramach świadczonej usługi i rozładunek czystej bielizny oraz innego asortymentu oddanego do prania / dezynfekcji / czyszczenia chemicznego - do magazynów czystej bielizny w obu placówkach Zamawiającego;
• dostarczenie Zamawiającemu po wykonaniu usługi posegregowanych i zapakowanych w worki foliowe, hermetycznie zamykane poszczególnych asortymentów wypranej bielizny szpitalnej wraz z wykazem zawierającym spis wydawanej bielizny;
• naprawy bielizny szpitalnej - odzieży operacyjnej, odzieży ochronnej, roboczej i innej, w ilościach wynikających z potrzeb placówek;
• czyszczenie chemiczne asortymentu nienadającego się do prania wodnego (np. pasy bezpieczeństwa, pasy KTG, żaluzje, rolety, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-MARG ZPCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008397758
7.3.3) Ulica: ul. Płk. Dąbka 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- przeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu
- Zakup urządzenia do ciągłego nieinwazyjnego monitorowania oraz pomiarów cisnienia tetniczego
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 3/2025 Usługa prania bielizny, pościeli szpitalnej i odzieży ochronnej personelu medycznego oraz dzierżawa pościeli dla ZOZ w Nidzicy
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek 2025-2026
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wykonanie usług pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.