Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00048913/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa – 5-letnia kontrola okresowa stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych w rejonie działania RZI w Lublinie, województwo lubelskie – w 3 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430268824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzilublin.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-183120ef-b5cd-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna MON
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Infrastruktura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa – 5-letnia kontrola okresowa stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych w rejonie działania RZI w Lublinie, województwo lubelskie – w 3 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-183120ef-b5cd-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045584/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa - 5-letnia kontrola okresowa stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych w rejonie działania RZI w Lublinie, woj. lubelskie - w 3 pakietach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048913
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5.001/24/TP1/WEN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 476000,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5-letnia kontrola okresowa stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych w rejonie działania Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, województwo lubelskie w zakresie Pakietu nr 14.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 60757,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5-letnia kontrola okresowa stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych w rejonie działania Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, województwo lubelskie w zakresie Pakietu nr 24.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 125664,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5-letnia kontrola okresowa stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych w rejonie działania Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, województwo lubelskie w zakresie Pakietu nr 34.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 289579,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42098,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42098,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MP Projekt Paweł Mosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171791383
7.3.3) Ulica: Dunikowskiego 21/52
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-425
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42098,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53259,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53259,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gestio Consulting Group mgr inż. Renata Joanna Hałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511596386
7.3.3) Ulica: Jerzego Janosika 8/52
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-424
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GESTIO CONSULTING GROUP MGR INŻ.RENATA JOANNA HAŁAS
jakie przetargi wygrała firma
GESTIO CONSULTING GROUP MGR INŻ.RENATA JOANNA HAŁAS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53259,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Inwestorskie Andrzej Golik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182012946
7.3.3) Ulica: Jantarowa 12/19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-582
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Nadzory Inwestorskie Andrzej Golik
jakie przetargi wygrała firma
Nadzory Inwestorskie Andrzej Golik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Tarnobrzegu" - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych - 4 zadania.
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli stanu technicznego instalacji i urządzeń gazowych w nieruchomościach S.P. położonych w obszarze działania ODS.
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.