Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00185576/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP.26.1.97.2022 Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.26.1.97.2022 Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9fef22d-e019-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038311/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Rozbiórki budynków 8 etap
1.1.26 Rozbiórki budynków 9 etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.97.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 611421,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: ul. Sterlinga 8Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynków:
- mieszkalnego (usytuowanego przy wschodniej granicy nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjnego z poddaszem wykorzystywanym w części na cele mieszkalne, niepodpiwniczonego, opróżnionego (3 lokale mieszkalne i 2 lokale użytkowe) o numerze inwentarzowym 14869, (kubatura budynku 1.951,00 m3 );
- użytkowego (usytuowanego w północno-wschodniej części nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, bez numeru inwentarzowego, (kubatura budynku 140,00 m3 )
- gospodarczego (usytuowanego w północno-wschodniej części nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, bez numeru inwentarzowego, (kubatura budynku 70,00 m3 );
usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Seweryna Sterlinga 8 (działka nr 7/3, obręb S-2, księga wieczysta LD1M/00088779/5), zgodnie z Zarządzeniem nr 931/2022 z dnia 25.04.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 226295,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: ul. Konstantynowska 45Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynków:
- mieszkalnego (usytuowanego wzdłuż wschodniej granicy nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego z poddaszem, niepodpiwniczonego, o numerze ewidencyjnym 1026, kubatura 1008m3
- mieszkalnego (usytuowanego wzdłuż wschodniej granicy nieruchomości), o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, o numerze ewidencyjnym 1028, kubatura 291 m3 ;
- gospodarczego (usytuowanego wzdłuż wschodniej granicy nieruchomości), o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, o numerze ewidencyjnym 1027, kubatura 142 m3;
- gospodarczego (usytuowanego wzdłuż północnej granicy nieruchomości), o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, bez numeru ewidencyjnego, kubatura ok. 30 m3;
- gospodarczego (wolnostojący), o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, bez numeru inwentarzowego, kubatura ok. 30 m3;
usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Konstantynowskiej 45 (działka nr 591, obręb P-15, księga wieczysta LD1M/00253772/4) zgodnie z Zarządzeniem nr 958/2022 z dnia 27.04.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 161066,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: ul. Kluczowa 14, ul. Mania 9Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku mieszkalnego o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego z poddaszem przeznaczonym częściowo na cele mieszkalne, niepodpiwniczonego, opróżnionego (2 lokale mieszkalne) o numerze inwentarzowym 72-00317/P, nr geodezyjny 1414, (kubatura budynku 374,00 m3), usytuowanego na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Kluczowej 14 (działka nr 158, obręb G - 26, księga wieczysta LD1M/00332699/6) zgodnie z Zarządzeniem nr 1113/2022 z dnia 18.05.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
oraz
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku mieszkalnego frontowego o konstrukcji tradycyjnej, dwukondygnacyjnego z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczonego, opróżnionego (3 lokale mieszkalne) o numerze inwentarzowym AZK73291/I/RON2, nr geodezyjny 601, (kubatura budynku 589,00 m3), usytuowanego na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Mania 9 (działka nr 285/1, obręb P-6, księga wieczysta LD1M/00065870/6) zgodnie z Zarządzeniem nr 1039/2022 z dnia 11.05.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 110338,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: ul. Zbójnicka 22, ul. Żeromskiego 54Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynku mieszkalnego o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego z poddaszem, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego bez numeru inwentarzowego, nr geodezyjny 221, (kubatura budynku 340,00 m3), usytuowanego na części nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zbójnickiej 22 (działka nr 92/2, obręb W - 8, księga wieczysta LD1M/00010896/4) zgodnie z Zarządzeniem nr 957/2022 z dnia 27.04.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
oraz
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną” dla budynków:
- mieszkalnego (druga prawa oficyna) o konstrukcji murowanej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego,
- gospodarczego (trzecia prawa oficyna) o konstrukcji murowanej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego,
- użytkowego – garażu (czwarta prawa oficyna) o konstrukcji drewnianej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego,
usytuowanych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Żeromskiego 54 (działka nr 290, obręb P-19, księga wieczysta LD1M/00094956/5) zgodnie z Zarządzeniem nr 6554/VI/14 z dnia 04.06.2014r. Prezydenta Miasta Łodzi. Wszystkie budynki zaewidencjonowane są pod jednym numerem geodezyjnym – 838.
Łączna kubatura budynków 225,00 m3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 113721,4 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impalius Usługi Budowlano Drogowe Sokalski Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711102112
7.3.4) Miejscowość: Wola Moszczenicka,
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ SOKALSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ SOKALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46740 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impalius Usługi Budowlano Drogowe Sokalski Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7711102112
7.3.4) Miejscowość: Wola Moszczenicka,
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ SOKALSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ SOKALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146616 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "CENT" ANDRZEJ SOŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7261001427
7.3.4) Miejscowość: Łódź,
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "CENT" ANDRZEJ SOŁOWSKI; wspólnik spółki cywilnej GLAS 10
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "CENT" ANDRZEJ SOŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7261001427
7.3.4) Miejscowość: Łódź,
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "CENT" ANDRZEJ SOŁOWSKI; wspólnik spółki cywilnej GLAS 10
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.