eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiUsługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 1 "Zielony Dinek" w Ząbkach



Ogłoszenie z dnia 2024-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 1 „Zielony Dinek” w Ząbkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 1 ZIELONY DINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013003729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp1@zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielonydinek.zabki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc192dcb-ccce-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 1 „Zielony Dinek” w Ząbkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc192dcb-ccce-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP1.26.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, przez które Zamawiający rozumie przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków dzieciom w wieku przedszkolnym, uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 1 „Zielony Dinek” zlokalizowanego w dwóch budynkach, tj. przy ul. Wyspiańskiego 22 oraz ul. Dzikiej 36 w Ząbkach.



2. Zakres przedmiotu zamówienia:
2.1. Dzienna liczba dzieci objęta przedmiotem zamówienia wynosi nie więcej niż 220 dzieci w wieku przedszkolnym, w tym: w budynku przedszkola przy ul. Wyspiańskiego: 70 dzieci oraz w budynku przy ul. Dzikiej: 150 dzieci.
2.2. Zamawiający informuje, iż świadczenie usługi do dwóch budynków Publicznego Przedszkola Nr 1 odbywać się będzie nie później niż do dnia 19 lipca 2024 r. W pozostałym okresie trwania zamówienia, świadczenie usług cateringowych odbywać się będzie tylko do budynku przedszkola przy ul. Dzikiej 36 w Ząbkach.
2.3. Szacunkowa ilość całodziennych posiłków w okresie trwania zamówienia wynosi 48 370 posiłków, w tym ul. Wyspiańskiego: 5 320 posiłków, ul. Dzika: 43 050 posiłków. Na całodzienny posiłek jednego dziecka, składa się śniadanie, dwudaniowy obiad i podwieczorek wraz z napojami.
2.4. W okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień) przedszkole jest czynne przez okres 3 tygodni, w pozostałym okresie przedszkole jest nieczynne. Planowany termin pracy przedszkola w roku bieżącym roku kalendarzowym: 01.07.2024 r. – 19.07.2024 r. (dni robocze). Od dnia 22.07.2024 r. do dnia 30.08.2024 r. przedszkole będzie zamknięte.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
2.6. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat oraz Instytutu Żywności i Żywienia. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846475,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1209250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1064140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WYSPA PRZYGÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251658861

7.3.3) Ulica: POWASTAŃCÓW

7.3.4) Miejscowość: ZĄBKI

7.3.5) Kod pocztowy: 05-091

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106414000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.