Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177528/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010088949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŻWIRKI I WIGURY 1C
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://1bltr.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/1bltr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa nr 4198
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53472b98-daa7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121295/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177528
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
39222120-1 - Kubki jednorazowe
39514200-0 - Ścierki
39224320-7 - Gąbki
39224200-0 - Szczotki
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
24322300-0 - Diole, polialkohole i pochodne
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39822000-0 - Alkaliczne środki czyszczące
39831200-8 - Detergenty
39831240-0 - Preparaty czyszczące
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
14400000-5 - Sole i czysty chlorek sodu
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 108800,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa środków czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31811,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33977,57 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20545,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26210,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26210,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEOBOX Rafał Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170342587
7.3.3) Ulica: Instalatorów 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26210,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102538,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110194,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105987,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDS SP.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462313838
7.3.3) Ulica: Garbarska 16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-340
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "Deobox" Rafał Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105987,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty zostały odrzucone
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29616,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29616,48 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa mikropłytkowego czytnika wielodetekcyjnego opartego o monochromatory do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji
- Remont dachu na budynku Uniwersytetu Warszawskiego przy AL. Niepodległości 22 w Warszawie
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Ptasi Punkt Przyjęć na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie realizowany w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa mikroskopu odwróconego z wyposażeniem do obserwacji w kontraście fazowym oraz epi-fluorescencji, wraz z systemem obrazowania cyfrowego
- Świadczenie usług doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich dla Centrum Transferu Technologii SGGW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków myjących i środków chemicznych do sprzątania
- Dostawa preparatów myjąco-dezynfekcyjnych
- Dostawa dwukierunkowej siatki o sztywnych węzłach - "Przebudowa dróg leśnych p poż nr 10 i 11 w Leśnictwach Sosnówka/ Sokołowice z podziałem na dwa Etapy realizacji - etap I"
- Sukcesywne dostawy preparatów dezynfekcyjnych do Apteki Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.