Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182885/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą narzędzi i osprzętu endoskopowego oraz preparatów myjących do dozowników dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001263233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Artwińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-734
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@onkol.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.onkol.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/onkol_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą narzędzi i osprzętu endoskopowego oraz preparatów myjących do dozowników dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faaad464-16d4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036633/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.64 SZCZOTKI, USTNIKI, KLESZCZE
1.2.166 ŚRODKI MYJĄCE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.2411.138.2021.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 269021,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą narzędzi i sprzętu endoskopowego oraz preparatów myjących do dozowników dla Centrum Onkologii w Kielcach:Pakiet nr 1 – narzędzia i sprzęt endoskopowy dla Działu Diagnozy i Terapii Gastroenterologicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 244940,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą narzędzi i sprzętu endoskopowego oraz preparatów myjących do dozowników dla Centrum Onkologii w Kielcach:Pakiet nr 2 – preparaty myjące do dozowników dla Działu Żywienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 24081,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256910,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256910,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256910,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Varimed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008260019
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 115/4U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-442
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256910,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-06 do 2022-10-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31075,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31075,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31075,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIXTUM Jarosław Wilk, Stanisław Skura Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851784617
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 35
7.3.4) Miejscowość: Rzezawa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-765
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31075,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-06 do 2022-10-06INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie dozymetrii indywidualnej oraz przeglądu i wzorcowania dozymetrów dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa narzędzi jednorazowych do zabiegów technikami małoinwazyjnymi dla potrzeb bloku operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów jednorazowego użytku dla Działów Medycznych i Poradni oraz wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków czystości i produktów związanych z utrzymaniem czystości dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.