Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184094/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00198367/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-30
- 2021/BZP 00216141/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500154
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-857
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff0058e9-1783-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011019/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Poprawa brd na przejściu dla pieszych na DK 12 w m.Sulejów i na DK91 w m.Rozprza, DK91 w m.Radomsko, DK 91 w m. Zgierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184094/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/Ł.D-3.2412.6.2021.mr
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5371062,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK 12 w m. Sulejów i na DK 91 w m. Rozprza. Zadanie realizowane będzie łącznie w 13 lokalizacjach, z czego 9 lokalizacji znajduje się na drodze krajowej Nr 12, a 4 lokalizacje na drodze krajowej Nr 91.W ramach zadania przewiduje się:
- budowę sygnalizacji świetlnej na 1 skrzyżowaniu,
- budowę sygnalizacji świetlnej na 3 przejściach dla pieszych,
- budowę doświetlenia dedykowanego na wszystkich przejściach dla pieszych w każdej lokalizacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1215370,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa brd na przejściu dla pieszych na DK 91 w m. Radomsko.Zadanie realizowane na odcinku DK 91 od ok. 63+264 do km 63+450.
W ramach zadania przewiduje się:
- budowę doświetlenia dedykowanego na przejściu dla pieszych w km 63+413 oraz na wlocie drogi poprzecznej (ul. Owocowa) w km 63+431,
- budowę dojścia do zatoki autobusowej (chodnika) zlokalizowanej po lewej stronie jezdni od km 63+264 do km 63+415,
- budowę znaku aktywnego D-6 z lampą ostrzegawczą nad jezdnią,
- korektę oznakowania poziomego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 131589,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa brd na DK 91 w m. Zgierz.Zadanie realizowane będzie na odcinku DK91 na terenie miasta Zgierz.
W ramach zadania przewiduje się:
- wyznaczenie przejścia dla pieszych,
- budowę sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych,
- budowę odcinka chodnika od km 342+036 do km 342+109,
- budowę doświetlenia dedykowanego na przejściu dla pieszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 187629,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1236765 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2330850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1236765 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL Makowski sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769
7.3.3) Ulica: ul. Podchorążych 51, lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1236765 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368228,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471766,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368228,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stangl Technik Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884 270 44 09
7.3.3) Ulica: ul. Gdyńska 25
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPIE STANGL TECHNIK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SPIE STANGL TECHNIK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368228,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty złożonej w zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316835,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528900 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa laptopa do pracy w środowisku MacOS
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego do przeszczepu rogówki i kanaloplastyki oraz narzędzi do przeszczepu rogówki
- Dostawa sprzętu i materiałów eksploatacyjnych dla Pracowni Endoskopii.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w miejscowości Świbie przy ul. Szkolnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obiektu na potrzeby PSG w m. Tuplice"
- Wykonanie w formie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa sieci WN 110kV kolidującej z budową NSO dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmunologii i Hematologii we Wrocławiu.
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.