eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinModernizacja dachów i termomodernizacja ścian budynku pływalni i zaplecza administracyjno-szatniowego - basen Ustronie przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Lubinie (59-300)



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachów i termomodernizacja ścian budynku pływalni i zaplecza administracyjno-szatniowego – basen Ustronie przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Lubinie (59-300)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM SPORTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390934223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Odrodzenia 28 B

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768460828

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@rcslubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcslubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dachów i termomodernizacja ścian budynku pływalni i zaplecza administracyjno-szatniowego – basen Ustronie przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Lubinie (59-300)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8303036-daaa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177166

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RCS.ZP.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1925000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót polegających na modernizacji dachów i termomodernizacji ścian budynku pływalni i zaplecza administracyjno-szatniowego – basen Ustronie przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Lubinie (59-300).

Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa załącznik nr 7 do SWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do kalkulacji ceny przez Wykonawcę

Wykonanie przedmiotu zamówienia jest podzielone na n/w etapy:

ETAP I:
W I-wszym ETAPIE - w pierwszej kolejności realizacji robót należy wymienić pokrycie wraz z elementami konstrukcji dachu nad halą basenową z pozostawieniem istniejącej konstrukcji nośnej (dźwigary, płatwie, sklejka wodoodporna), wykonać podwyższenie attyk na ścianach szczytowych (wykonanie dodatkowego wieńca żelbetowego po łuku) z ociepleniem od strony dachu i obróbkami blacharskimi. Obróbki attyk należy wykonać i przygotować pod późniejsze wykonanie elewacji wentylowanej (wełna mineralna gr. 200 mm, ruszt aluminiowy, płyta elewacyjna). Przygotowanie attyk: należy attykę poszerzyć od strony zewnętrznej dachu o ok. 280mm – 300mm wraz z wykonaniem wsporników stalowych w celu usztywnienia wystającej części obróbki oraz zabezpieczenia przed wyrwaniem przez wiatr.

W pierwszym etapie realizacji przedmiotu umowy przewiduje się również wykonanie nowej warstwy wierzchniej dachu nad częścią administracyjno-szatniową z membrany, podwyższenie murków tremplowych wykonanych w formie wieńca żelbetowego po zewnętrznej krawędzi całego dachu z obróbkami blacharskimi oraz wykonanie na północnej ścianie szczytowej hali basenowej (w osi 6/ A-B) oraz pomiędzy halą basenowa a budynkiem szkoły nad częścią z saunami (w osi B/ 3-6) elewacji wentylowanej (wełna mineralna gr. 200mm, ruszt aluminiowy, płyta elewacyjna).


UWAGA:
Zamawiający wprowadza II warianty remontu dachu zaplecza administracyjno-szatniowego

Po demontażu membrany (poszycia) i wykonaniu oględzin oraz oceny stanu technicznego istniejącej termoizolacji przez Projektanta i/lub Nadzór Inspektorski zapadnie decyzja, czy można pozostawić istniejącą warstwę termoizolacji lub dokonać jej częściowej wymiany.

W zależności od decyzji opisanej powyżej rozróżnia się:

I WARIANT remontu dachu zaplecza administracyjno-szatniowego dotyczy wymiany pokrycia dachowego zgodnie z technologią opisaną jak dla dachu nad halą basenową wraz z wymianą wszystkich obróbek blacharskich kominów, kanałów, wpustów, ogniomurów itp.

II WARIANT remontu dachu zaplecza administracyjno-szatniowego dotyczy wymiany pokrycia dachowego oraz wszystkich warstw termoizolacyjnych i paroizolacyjnych istniejącego pokrycia zgodnie z technologią opisaną jak dla dachu nad halą basenową wraz z wymianą wszystkich obróbek blacharskich kominów, kanałów, wpustów, ogniomurów itp.

Zamawiający zaznacza, że obowiązek wykonania WARIANTU II uzależniony jest od decyzji osób reprezentujących Nadzór Inspektorski dla przedmiotowego zadania. Wykonawca winien być przygotowany do wykonania prac związanych z WARIANTEM II a w przypadku podjęcia decyzji o braku konieczności wykonywania tych prac Wykonawcy nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu, a wynagrodzenie z tego tytułu zostanie pomniejszone na podstawie kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę dla tej części zadania stanowiącego załącznik do umowy.

ETAP II
Ostatnim II - gim etapem wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową jest wykonanie pozostałej części elewacji (za wyjątkiem ścian realizowanych w I ETAPIE) w systemie wentylowanym w układzie zgodnie z widokiem elewacji oraz zgodnie z opisem technicznym.

Szczegółowy zakres zadań przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3575000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3885980,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3575000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe "ORION" Grzegorz Krawczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261233290

7.3.3) Ulica: Stolarzowicka 78b/46

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-908

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

P.H.U.P "DAKO" Usługi dekarsko-blacharskie Paweł Kita , ul. Polanowicka 20, 46-220 Byczyna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3575000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.