eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Obsługa serwisowa sprężarek dołowych Kopalni Soli "Wieliczka""



Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa serwisowa sprężarek dołowych Kopalni Soli „Wieliczka””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa serwisowa sprężarek dołowych Kopalni Soli „Wieliczka””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a34680b-be77-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085273

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TEM/161

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 703000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego za wynagrodzeniem usług serwisowych dołowych agregatów sprężarkowych używanych w Kopalni Soli „Wieliczka” (dalej jako: „usługi serwisowe”), mających na celu zapewnienie ich prawidłowego funkcjonowania, przez co rozumie się utrzymanie ich w zdolności do pracy.
2. W skład urządzeń przewidzianych do serwisowania (dalej jako: „sprężarki”) wchodzą następujące sprężarki:
1) agregat sprężarkowy MAS typu AST-45G – 2 sztuki,
2) agregat sprężarkowy MAS typu AST-75G – 2 sztuki.
3. Świadczenie usług serwisowych winno być realizowane zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową przedmiotowych sprężarek, którą Zamawiający jest zobowiązany udostępnić Wykonawcy do wglądu, na każde jego żądanie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji umowy ważnej oceny zdolności do świadczenia usług serwisowych maszyn/urządzeń w odniesieniu do maszyn i urządzeń budowy przeciwwybuchowej, w zakresie przedmiotu umowy, wydanej przez jednostkę notyfikowaną.
5. Naprawa sprężarek powinna być wykonywana przez wymianę uszkodzonych części lub podzespołów na fabrycznie nowe znajdujące się w wykazie części zamiennych danej sprężarki, zawartym w dokumentacji techniczno-ruchowej.
6. Wykonywane usługi serwisowe winny gwarantować prewencję, której istotą jest zapobieganie awariom sprężarek, co w konsekwencji powinno zapewnić wyeliminowanie sytuacji, w których drobna awaria pociąga za sobą naprawę większą, bardziej kosztowną i wymagającą dłuższego okresu na jej usunięcie. W efekcie winno to ograniczyć do minimum czas przestoju sprężarki i koszty jej serwisowania.
7. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania serwisu winien złożyć stosowne oświadczenie o zapoznaniu się z aktualną budową i aktualnym stanem technicznym sprężarek oraz dokumentacją powykonawczą przyłączy sprężarek do rurociągów sprężonego powietrza będącą w posiadaniu Zamawiającego. Na żądanie Wykonawcy, Zamawiający każdorazowo udostępni mu posiadaną dokumentację do wglądu.
8. Wykonawca nie odpowiada za uszkodzenia sprężarek dokonane z winy umyślnej Zamawiającego, pracowników Zamawiającego lub przez osoby trzecie. Wykonawca nie odpowiada także za uszkodzenia sprężarek wynikające z niezgodnego z instrukcją używania lub obsługi sprężarki.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji. Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego postępowania są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531300-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 862526,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 862526,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 862526,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6340134429

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 862526,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia.
1. Umowa zostaje zawarta na okres 24 miesięcy, licząc od daty wejścia umowy w życie.
2. Umowa wchodzi w życie z dniem jej zawarcia, nie wcześniej jednak niż w dniu 23.03.2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.