Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180215/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
- 2021/BZP 00192998/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi lokalnej na Osiedlu 800-lecia” w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi lokalnej na Osiedlu 800-lecia” w Piotrkowie Trybunalskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0725eaf-1543-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001274/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa połączenia ul. Regana z ul. Wierzejską
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych (RFIL)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180215/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6349565,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi lokalnej w pasach drogowych ulic określonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego jako 9KDL
i 13KDL, położonej w mieście Piotrkowie Trybunalskim.
Objętą opracowaniem drogę projektuje się jako lokalną (klasy L). Na początku opracowania dotyczącego budowy, droga oznaczona jako 9KDL dowiązuje się
do ul. Wierzejskiej zaś kończy się na skrzyżowaniu z drogą 13KDL, natomiast początek opracowania drogi 13KDL stanowi jej skrzyżowanie z drogą 9KDL, a zakończenie dowiązanie do istniejącego skrzyżowania z drogą Broniewskiego. W ramach realizacji zadania zostaną wykonane:
1. roboty drogowe:
1.1. roboty pomiarowe
1.2. rozbiórkowe i przygotowawcze
1.3. roboty ziemne
1.4. nawierzchnie:
1.4.1. jezdnia
1.4.2. krawężniki i obrzeża (wraz z ławą oporową i podsypką)
1.4.3. progi zwalniające
1.5. zjazdów
1.6. miejsca parkingowe
1.7. chodniki
1.8. ścieżka rowerowa
1.9. przepusty i umocnienia rowu przydrożnego
1.10. elementy małej architektury:
1.11. oznakowanie pionowe
1.11.1 bariery U-20b
1.12. oznakowanie poziome grubowarstwowe gładkie
1.12.1 punktowe elementy odblaskowe – PEO
2. Roboty inżynieryjne - kanalizacja deszczowa
2.1. roboty ziemne
2.2. rurociąg z rur gładkościennych PVC-U, PP, PE – 600, 500, 400, 300, 200
2.3. studzienki ściekowe uliczne betonowe i żelbetowych – 1000, 1200
2.4. studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem - 500
2.5. próba szczelności kanałów
2.6. inspekcja kamerą kanałów deszczowych i przykanalików
3. Roboty inżynieryjne – wodociąg
3.1. roboty ziemne
3.2. demontaż hydrantów p. pożarowych nadziemny
3.3. montaż hydrantów p. pożarowych podziemnych
3.4. płukanie sieci
3.5. próba wodna szczelności sieci wodociągowych
4. Roboty inżynieryjne - kanalizacja sanitarna
4.1. roboty ziemne
4.2. rurociąg z rur gładkosciennych PVC-U, PP, PE – 200
4.3. próba szczelności kanałów
4.4. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych
5. Roboty inżynieryjne – sieć ciepłownicza
5.1. roboty ziemne
5.2. montaż i spawanie rur preizolowanych - Dn 150/250
5.3. studnie sieci ciepłowniczej - 1200
5.4. rury stalowe ochronne - 350
5.5. próba szczelności rurociągów sieci ciepłowniczej
5.6. płukanie sieci ciepłowniczej
5.7. testowanie instalacji alarmowej sieci ciepłowniczej
6. Roboty elektryczne – budowa oświetlenia ulicznego:
6.1. wykonanie oświetlenia ulicznego
6.2. montaż szafki SOUL
6.3. sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego n.n.
7. Zieleń:
7.1. karczowanie i wywóz drzew
7.2. sadzenie drzew
7.3. sianie trawy
7.4. pielęgnacja drzew
7.5. pielęgnacja terenów zielonych (trawniki)
8. Roboty dodatkowe:
8.1. regulacja punktów osnowy geodezyjnej
8.2. montaż ławek
8.3. montaż koszy na śmieci
8.4. montaż stojaków na rowery
2. Dodatkowe wymagania:
1) Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły ruch na ulicy Wierzejskiej.
2) Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny.
3) Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
4) Przeprowadzenie wizji stanu technicznego dróg znajdujących się na planowanej trasie zaopatrzenia inwestycji (przed rozpoczęciem robót). Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej lub filmowej.
Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.
5) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia książki obmiarów.
6) Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.
5. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z opcji.
6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, tj.: roboty drogowe (nawierzchnie bitumiczne, roboty brukarskie).
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia, tj.:
1) roboty konstrukcyjne drogi – bitumiczne, roboty brukarskie, układanie krawężników i podbudowy,
2) roboty instalacyjne – montażowe kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej
oraz sieci wodociągowej,
3) roboty elektryczne.
8. Informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w §5, §14 projektowanych postanowień umowy, stanowiącej CZĘŚĆ III SWZ.
9. Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
10. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności wskazane w art. 94 ust. 1 pkt 1 – 10 ustawy Pzp.
11. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
1) Realizacja zadania przez różnych wykonawców, według podziału na różne branże skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadania. Roboty w poszczególnych branżach wykonywane są jednocześnie i wzajemnie od siebie zależą, co zapewnia spójność realizacji.
2) W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony,
co miałoby wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji.
3) W przypadku występowania usterek zaistniałby problem ustalenia odpowiedzialności wykonawców za różne części zamówienia i jej egzekucji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3326254,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3661843,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3326254,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712259264
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 17/19
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres robót branży drogowej w wyłączeniem robót zastrzeżonych w SWZ (rozdział IV pkt. 6) dla Wykonawcy do osobistego wykonania kluczowych części zamówienia.
Roboty elektryczne - oświetlenie, branża sanitarna – kanalizacja deszczowa, wodociąg, kanalizacja sanitarna, ciepłociąg, kanał technoligiczny
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3326254,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- Aktualizacja baz BDOT500, GESUT, EGiB
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- Sprzedaż i dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz okuć budowlanych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.