Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie procedury udzielenia ZzWR na: WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIE ZIELENI WYSOKIEJ ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie procedury udzielenia ZzWR na: WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIE ZIELENI WYSOKIEJ ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc9631c3-3e06-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001132/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 WYKONANIE ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI NA: UTRZYMANIE ZIELENI WYSOKIEJ ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE MIASTA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zrealizował zamówienie podstawowe w ramach posiadanych przez siebie środków finansowych, w związku z powyższym występuje konieczność wykonania zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych usług,
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w Formularzu cenowym.
Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym (BZP - 59841-N-2020 z dnia 02.12.2020 r.),
w postępowaniu oznaczonym nr ZP.3310/27/2020 i dotyczy umowy Nr 74/ZDiUM/DUZ/2020 z dnia 18.12.2020 roku, na kwotę 825.790,90 zł brutto).
Uzasadnienie prawne:
Realizacja przedmiotowego zamówienia zostanie dokonana w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZzWR.3310/3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129983,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zrealizował zamówienie podstawowe w ramach posiadanych przez siebie środków finansowych, w związku z powyższym występuje konieczność wykonania zamówienia publicznego
w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych usług,
w związku ze zrealizowaniem zamówienia podstawowego na: WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIE ZIELENI WYSOKIEJ ORAZ NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
Wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług dotyczyć będzie dalszych
i nowych zabiegów pielęgnacyjnych polegających na utrzymaniu zieleni wysokiej na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego ze względu na dużą ilość zgłoszeń wpływających od mieszkańców dotyczących wykonania zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów oraz decyzji zezwalających na usuniecie drzew wydanych przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego a których termin realizacji został wyznaczony do końca bieżącego roku.
Prace dotyczące w/w zamówienia obejmować będą m.in.:
- pielęgnację zieleni (tj. m.in. wykonanie cięć formujących drzew, usuwanie odrostów, odsłanianie znaków drogowych, usuwanie wiatrołomów, złomów, wykrotów i karp, usuwanie połamanych gałęzi i konarów powstałych w wyniku silnych wiatrów oraz burz, formowanie żywopłotów, frezowanie pni drzew, zrębkowanie gałęzi, zabiegi pielęgnacyjne krzewów liściastych, wymianę uszkodzonych lub uzupełnienie brakujących palików, wymianę wiązadeł),
- ścinanie drzew,
- montaż wiązań elastycznych zabezpieczających konary drzew przed rozłamaniem,
- sadzenie: drzew, krzewów.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w Formularzu cenowym.
Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane
w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym (BZP - 59841-N-2020 z dnia 02.12.2020 r.), w postępowaniu oznaczonym nr ZP.3310/27/2020 i dotyczy umowy Nr 74/ZDiUM/DUZ/2020 z dnia 18.12.2020 roku, na kwotę 825.790,90 zł brutto).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140382,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140382,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140382,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P. P. U. H. s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Danuta Bajerowska P. P. U. H. s.c., Jerzy Bajerowski P. P. U. H. s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON - 590201187
7.3.3) Ulica: UL. Miła 64, Jarosty
7.3.4) Miejscowość: Moszczenica
7.3.5) Kod pocztowy: 97-310
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U.H. S.C. DANUTA BAJEROWSKA, JERZY BAJEROWSKI, KAMIL BAJEROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140382,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów diagnostycznych i zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z wpięciem do sieci LIS oraz dzierżawa analizatora, inkubatora i aparatu do barwienia.
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- Aktualizacja baz BDOT500, GESUT, EGiB
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Zad. 1: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Ogrodu Botanicznego Zad. 2: Pielęgnacja fitosanitarna starodrzewu na terenie Arboretum Wojsławice
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Rozbudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików do ul. Wita w Bieruniu
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Białymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.