eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Wykonanie badań i pomiarów urządzeń elektroenergetycznych oraz napraw kabli energetycznych dla KWK "Boże Dary - Mysłowice - Wesoła I" Ruch "Mysłowice -Wesoła I".



Ogłoszenie z dnia 2021-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wykonanie badań i pomiarów urządzeń elektroenergetycznych oraz napraw kabli energetycznych dla KWK „Boże Dary – Mysłowice - Wesoła I” Ruch „Mysłowice -Wesoła I”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eligacz@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

GÓRNICTWO

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie badań i pomiarów urządzeń elektroenergetycznych oraz napraw kabli energetycznych dla KWK „Boże Dary – Mysłowice - Wesoła I” Ruch „Mysłowice -Wesoła I”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b9c362-3e1c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.srk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:przeglądarka internetowa
zwłączonąobsługąJavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez
wsparcia dlawersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z
zaleceniami zestronydostawcyJava, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do
poprawnegowyświetlania1366x786Pozostałewymagania techniczne:1) dostęp do sieci
Internet,komputer klasy PC komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych:
Windows 7, Windows 8,Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP, Vista)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawieochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnegoprzepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratoremPani/Pana danych osobowych jest Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka Akcyjna z
siedzibą wBytomiu (41-914) przy ul.Strzelców Bytomskich 207 nr tel. (32) 432 1005;inspektorem
ochrony danychosobowych w Spółce Restrukturyzacji Kopalń jest Pan Andrzej Maj tel. 432 1133
emailiod@srk.com.plPani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO wcelu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonymw trybie podstawowym;odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, któremu dostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawyz dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z
późn. zm.),dalej„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawyPzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwaniaumowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danychwynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiada Pani/Pan:- na
podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie
art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO
prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
OchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODOprawo dousunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa wart. 20RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-MW-0011/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie badań i pomiarów urządzeń elektroenergetycznych oraz napraw kabli energetycznych dla KWK „Boże Dary – Mysłowice - Wesoła I” Ruch „Mysłowice -Wesoła I””.

1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
- Lokalizacja uszkodzeń oraz naprawa kabli,
- Badania sprzętu dielektrycznego,
- Badania oleju elektroizolacyjnego,
- Urządzenia kontroli stanu izolacji,
- Badania i kontrole baterii akumulatorów i prostowników,
- Badania okresowe wyłączników mocy SN ,
- Badanie okresowe przekładników SN i NN
- Badanie okresowe przekaźników NN,
- Badanie układów zabezpieczeń SN,
- Badania i naprawa aparatury górniczej,
- Badanie urządzeń budowy przeciwwybuchowej na dole kopalni wykonywany przez rzeczoznawcę,
- Badanie ochrony przeciwporażeniowej,
- Badania i pomiary urządzeń,
- Inne prace.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
21.1.1. Opis kryterium ,,Cena” (cena oferowana brutto). Waga kryterium 100%
Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto wpisanej w pkt 3.1 Formularza Ofertowego, według następującego wzoru:
C = Cmin/Cb x 100 pkt
gdzie:
C – liczba pkt w kryterium Cena
Cmin – Cena oferty najtańszej
Cb – cena (cena ofertowa brutto) oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:
8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:
1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania
8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:
a) posiadaniem Decyzji Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego o nadaniu uprawnień rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego w zakresie wykonywania badan i sporządzania opinii w grupie VIII – urządzenia do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem, w zakresie czynności określonych w p-cie 9.10.1 załącznika nr 3 do Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych ( Dz.U. z 2017r. poz. 1118).
b) Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług w ilości:
• co najmniej jeden pracownik posiadający stwierdzenie kwalifikacji osoby wyższego dozoru ruchu specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 02.08.2016r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego,
• co najmniej jeden pracownik posiadający stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru ruchu specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami – Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 02.08.2016r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego,
• co najmniej dwóch pracowników posiadających świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru dla: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do co najmniej 30kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, elektrycznych urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wyżej wymienionych, zgodnie z RMGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
• co najmniej trzech pracowników posiadających świadectwa kwalifikacyjne, uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, kontrolno-pomiarowym dla: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do co najmniej 30kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, elektrycznych urządzeń w wykonaniu przeciwwybuchowym, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wyżej wymienionych, zgodnie z RMGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.
• co najmniej jeden pracownik posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

c) należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej jednej usługi w ramach jednej umowy polegającej na wykonywaniu badań, odbiorów, pomiarów, regulacji urządzeń i sieci elektroenergetycznych, w podziemnych zakładach górniczych o wartości minimum 200 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczy podstaw wykluczenia z art. 108 i 109 ust. 1 ust. 5, 7, 8 i 10; stanowiące załącznik nr 1 do „Formularza Ofertowego”
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów; stanowiące załącznik nr 2 do „Formularza Ofertowego”
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do „Formularza Ofertowego”. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
9.2.2. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
9.2.4. Decyzja Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego o nadaniu uprawnień rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego w zakresie wykonywania badan i sporządzania opinii w grupie VIII – urządzenia do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem, w zakresie czynności określonych w p-cie 9.10.1 załącznika nr 3 do Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych ( Dz.U. z 2017r. poz. 1118).
9.2.5. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5.1. Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.
23.1.1. po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co
najmniej dwie oferty dodatkowe niepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty
niepodlegające odrzuceniu gdy zamawiający zrezygnował z negocjacji
23.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie z zapisami w
SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,
23.1.3. sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień
na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,
23.1.4. w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony
jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość
postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy
uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do
zakończenia aukcji,
23.1.5. aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie
ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego
postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną dziesięciominutową dogrywkę.
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek,
23.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny
całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.
23.2 Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
https://laip-srk.coig.biz/
23.2.1 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców:
a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymi komplet: login i
hasło (umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom za
pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu
ofertowym.
23.2.2 Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji
elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:
a) Szerokopasmowe łącze internetowe,
b) Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP,
Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);
c) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w
wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz
zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony
dostawcy Java,
d) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez
jedno z następujących centr certyfikacji:
• Cencert,
• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,
• PWPW,
• Certum
• EuroCert.
e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym
kwalifikowanym certyfikatem,
f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,
g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie
https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje podstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale
„Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).
23.3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające
z korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.
23.4 Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym
w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.
23.5 Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia
testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania
wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login-hasło).
23.6 W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez
zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru
takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość
przedmiotu zamówienia w kwocie: 5 000,00 ( pięć tysięcy złotych 00/100)
16.2. Wadium jest zatrzymywane w okolicznościach wskazanych Ustawą Pzp
16.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
16.3.1. pieniądzu;
16.3.2. gwarancjach bankowych;
16.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
16.4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić na następujące
konto PL 82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 (z dopiskiem wadium do postępowania nr ZPKCL-
0019/21)
16.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w
pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko
wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew
przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.07.2021 roku godz: 09:00
16.6. Gwarancja lub poręcznie przedstawiane na zabezpieczenie wadium musi być złożone w
oryginale (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym), udzielone wyłącznie na zasadach prawa
polskiego, a spory dotyczące wadium muszą podlegać właściwości sądu polskiego i powinno
spełniać poniższe wymagania:
16.6.1. Wadium będzie wypłacone zamawiającemu w sytuacji, gdy wykonawca nie wywiązał się
ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków zgodnie z art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.
16.6.2. Kwota i terminy obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami specyfikacji
przetargowej. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres
związania ofertą określony w SWZ.
16.6.3. Powinny być udzielone nieodwołalnie i bezwarunkowo i nie mogą być zawarte
jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności wynikającej z tej czynności
prawnej lub wymogi, których spełnienie przez zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej
(poręczonej) kwoty.
16.6.4. Jedynym warunkiem wypłacenia kwoty gwarantowanej ma być przedstawienie
Gwarantowi lub Poręczającemu w terminie obowiązywania wezwania zamawiającego do
wypłacenia określonej kwoty wraz z określeniem powodu utraty wadium przez wykonawcę
podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania zamawiającego.
16.6.5. Przedstawienie gwarancji lub poręczenia niespełniających powyższych warunków
uznane będzie przez zamawiającego za niewniesienie wadium, pod rygorem wykluczenia z
postępowania o udzielenia zamówienia.
16.6.6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub gwarancji
ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający wymaga, aby w dokumencie gwarancji wprost wymienienie zostali wszyscy
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta jest
zabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzi brakpodstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z pkt 26 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez ElektronicznyFormularz Ofertowy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 7

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie pięciu Wykonawców, którzy złożyli oferty
niepodlegające odrzuceniu najwyżej ocenionych wg kryterium określonego w pkt 21.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2022r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.