Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00149019/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00156308/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu elektroakustycznego, multimedialnego oraz wyposażenia dla osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Centrum Kultury w Lublinie, ul. Peowiaków 12- 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d51e222-a214-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu elektroakustycznego, multimedialnego oraz wyposażenia dla osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Centrum Kultury w Lublinie, ul. Peowiaków 12- 3 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d51e222-a214-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017684/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Zakup sprzętu elektroakustycznego, multimedialnego dla osób z niepełnosprawnościami do budynku CK w Lublinie ul. Peowiaków 12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne, oraz współfinansowane z budżetu państwa w ramach projektu "Udostępnienie nowych powierzchni do prowadzenia działalności kulturalnej w piwnicach klasztoru powizytkowskiego w Lublinie".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostarczenie i zainstalowanie fabrycznie nowego sprzętu elektroakustycznego, w tym:1) komputer z oprogramowaniem do projekcji dźwięku – 1 kpl.,
2) słuchawki zamknięte – 1 szt.,
3) zestaw głośnikowy systemu frontowego – 2 szt.,
4) uchwyt montażowy do głośnika systemu frontowego – 2 szt.,
5) kompaktowy głośnik niskotonowy – 2 szt.,
6) zestaw głośnikowy nagłośnienia drugiej strefy – 2 szt.,
7) uchwyt montażowy głośników drugiej strefy – 2 szt.,
8) procesor głośnikowy –1 szt.,
9) monitor odsłuchowy typu „wedge” – 6 szt.,
10) przewody hybrydowe 10 m – 6 szt.,
11) cyfrowa konsoleta foniczna –1 szt.,
12) jednostka centralna konsolety fonicznej –1 szt.,
13) karta rozszerzeń konsolety fonicznej –1 szt.,
14) jednostka wejściowo-wyjściowa konsolety fonicznej – 2 szt.,
15) przełącznik sieciowy sieci Dante – 2 szt.,
16) mikrofon pojemnościowy małomembranowy – 3 szt.,
17) mikrofon dynamiczny instrumentalny – 2 szt.,
18) mikrofon dynamiczny wokalowy Typ 1 – 2 szt.,
19) przewód sygnałowy Typ 1(XLR 10m) – 7 szt.,
20) statyw mikrofonowy typ „żuraw” – 7 szt.,
21) panel wentylacyjny 1U – 3 szt.,
22) Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 12 m-cy
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32342450-1 - Rejestratory głosu
4.5.5.) Wartość części: 296280,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostarczenie i zainstalowanie fabrycznie nowego sprzętu multimedialnego w tym:1) kamera – 1 szt.,
2) obiektyw do kamery – 1 szt.,
3) oprzyrządowanie do kamery –1 kpl.,
4) aparat cyfrowy – bezlusterkowy – 1 szt.,
5) obiektyw 1 do aparatu cyfrowego -bezlusterkowego – 1 szt.,
6) obiektyw 2 do aparatu cyfrowego -bezlusterkowego – 1 szt.,
7) oprzyrządowanie do aparatu –1 kpl.,
8) zestaw mikrofonowy bezprzewodowy –1 kpl.,
9) laptop montażowy wraz z oprogramowaniem montażowym –1 kpl.,
10) słuchawki –1 szt.,
11) zestaw do nagłośnienia studia montażowego –1 szt.,
12) dysk do przechowywania danych –2 szt.,
13) statyw do kamery –1 szt.,
14) statyw do aparatu –1 szt.,
15) Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 12 m-cy
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 85350,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostarczenie i zainstalowanie fabrycznie nowego wyposażenia dla osób z niepełnosprawnościami w tym:1) system wzmocnienia sygnału audio – 1 kpl.,
2) system do audiodeskrypcji – 1 kpl.,
3) system technologiczny do druku informacji 3D – 1 kpl..
4) Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 12 m-cy
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342450-1 - Rejestratory głosu
4.5.5.) Wartość części: 44916,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art. 263.
W dniu 28.04.2023 r. Zamawiający w części 1 przedmiotowego postępowania dokonał wyboru oferty złożonej przez Marcin Szopa POKE YOKE, ul. Kwiaty Polne 2, 32-087 Bibice, jako najkorzystniejszej (oferta uzyskała największą ilość punktów ze względu na przyjęte w SWZ kryteria oceny ofert) i wezwał ww. Wykonawcę do podpisania umowy, wyznaczając termin do jej zawarcia w dniach 05-08.05.2023 r. W związku z nie podpisaniem umowy w wyznaczonym terminie Zamawiający pismem z dnia 11.05.2023 wezwał Wykonawcę do ostatecznego jej podpisania do dnia 15.05.2023 r.
W dniu 17.05.2023 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że odstępuje od podpisania umowy.
Wobec powyższego należy uznać, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia przedmiotowej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając na uwadze powyższe postępowanie zostało unieważnione w części I na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) - wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art. 263.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym stanie faktycznym, Zamawiający nie może zastosować, w celu dokonania skutecznego ponownego wyboru oferty, regulacji art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę w części 1 ponieważ oferta Wykonawcy który złożył najkorzystniejszą ofertę była jedyną złożoną ofertą nie podlegającą odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369354,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369354,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88404,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114057,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105773,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380447086
7.3.3) Ulica: Międzyleska 2-4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105773,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Usługa w zakresie ochrony obiektu Szpitala, obsługę centrali p.poż i radiatora, obsługę szatni głównej i szatni studenckiej, nadzorowanie monitoringu wizyjnego oraz obsługę stanowiska dyspozytora
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Dostawa wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych i pedagogicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Siemirowicach.
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI SPECJALISTYCZNEJ (TRANSMISYJNYCH SIECI ROZLEGŁYCH ) DO REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ W ZAWODZIE TECHNIK TELEINFORMATYK - SPRZĘT KOMPUTEROWY Z OPROGRAMOWANIEM I AUDIOWIZUALNY
- Zakup: LIDAR do BSP VTOL w ramach realizacji projektu "SPOT" Zakup maszyny kroczącej "SPOT". Porozumienie CPR-IDUB/128/Z01/POB2/2023 dla ITLiMS Wydziału MEiL PW
- Dostawa i montaż systemu do oświetlenia i nagłośnienia scenicznego na potrzeby "Centrum Lokalne Modlińska 257" w Warszawie.
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w Gminie Łobżenica
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.