eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObryteModernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Obryte



Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Obryte

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRYTE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obryte 185

1.5.2.) Miejscowość: Obryte

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-215

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 297411004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugobryte@obryte.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://obryte.ezamawiajacy.pl/pn/obryte/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Obryte

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daff476a-d496-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071148/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Obryte

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219608

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.ZP.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja do pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Obryte.
2. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach projektowych i przedmiarze robót stanowiących załączniki nr 11 i 12 do SWZ.
4. W ramach modernizacji infrastruktury drogowej należy wykonać:
1) Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Bartodzieje, a mianowicie:
a) Roboty przygotowawcze oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
b) Roboty ziemne,
c) Odwodnienie – remont przepustów,
d) Podbudowa,
e) Nawierzchnia,
f) Oznakowanie,
g) Roboty wykończeniowe.
2) Przebudowę drogi gminnej Nr340202W miejscowości Sokołowo Włościańskie, a mianowicie:
a) Roboty przygotowawcze oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
b) Roboty ziemne,
c) Wymiana przepustu,
d) Podbudowa,
e) Nawierzchnia,
f) Oznakowanie,
g) Roboty wykończeniowe.
3) Przebudowę drogi gminnej Nr340221W na miejscowości Ciółkowo Małe, a mianowicie:
a) Roboty przygotowawcze oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza,
b) Roboty ziemne,
c) Podbudowa i nawierzchnia
d) Zjazdy,
e) Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
f) Roboty wykończeniowe.
5. Szczegółowy opis zamówienia stanowią dokumentacje techniczne dołączone do SWZ stanowiące Załącznik nr 11. Przed złożeniem oferty należy dokonać weryfikacji załączonego przedmiaru co do zgodności z rzeczywistym zakresem prac wymaganych do realizacji inwestycji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapoznania się z całością dokumentacji. Zamieszczony przedmiar należy traktować pomocniczo. W ofercie i przedłożonym kosztorysie ofertowym ująć należy wszystkie roboty i materiały konieczne do realizacji inwestycji, nawet jeśli nie zostały wykazane wprost a są konieczne do realizacji inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3130832,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3965015,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3130832,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura BUD-59 Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213765278

7.3.3) Ulica: Zygmunta Modzelewskiego 35/42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-679

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3130832,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.