Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00228015/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00236646/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu finansowego z opcją wykupu rekondycjonowanego ultrasonografu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ZDROWIA W MIKOŁOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241294970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-mikolow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-mikolow.com.pl/dostawa-w-formie-leasingu-finansowego-z-opcja-wykupu-rekondycjonowanego-ultrasonografu/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu finansowego z opcją wykupu rekondycjonowanego ultrasonografu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0e133d6-f6ca-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rekondycjonowanego ultrasonografu (dalej USG) szczegółowo opisanego w załączniku nr 3 do SWZ i projektowanych postanowieniach umowy.
• Zamawiający wymaga, aby USG był rekondycjonowany w 2022 roku, rok produkcji nie może być wcześniejszy niż 2015.
• USG musi być wolne od wad fizycznych i prawnych. Do uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie będzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów (poza ewentualnymi materiałami eksploatacyjnymi)
• Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ponosząc także koszt załadunku, rozładunku oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona instalacji i pierwszego uruchomienia a także w uzgodnionym terminie przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi i konserwacji aparatury medycznej
• Wykonawca wraz z USG dostarczy instrukcję używania w języku polskim, Deklarację Zgodności UE, dokument gwarancyjny, dokument ubezpieczenia, paszport techniczny urządzenia, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, harmonogram (częstotliwość) poszczególnych przeglądów oraz prac konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta, w przypadku gdy Wykonawca nabędzie rzecz dla Zamawiającego, obowiązany jest wydać Zamawiającemu razem z Urządzeniem odpis umowy ze zbywcą lub odpisy innych posiadanych dokumentów dotyczących tej umowy,
• Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi przewidziane w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2022.974) oraz aktów wykonawczych i posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia do udostępniania wyrobów na rynku i wprowadzania ich do używania, musi posiadać oznakowanie CE, Deklarację Zgodności UE
• Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczone USG łącznie z głowicami nie krótszej niż 24 miesiące liczone od dnia odbioru końcowego urządzenia tj. od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
• Zamawiający wymaga zapewnienia nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do umowy,
• Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia USG w zakresie pełnej wartości przez cały okres trwania umowy.
• Wykonawca w Formularzu oferty wyliczy kwotę wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, obejmującą w szczególności usługę leasingu finansowego, dostawę wraz z montażem USG opisanego w załączniku nr 3 oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego po zainstalowaniu urządzenia,
• Dostawa urządzenia nastąpi w formie leasingu finansowego. Wynagrodzenie będzie płatne w 24 ratach miesięcznych, zgodnie z harmonogramem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167772,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167772,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167772,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mLeasing Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012527809
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167772,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług portierskich i monitoringu
- Zadanie inwestycyjne pn. "Wykonanie boiska ze sztuczną nawierzchnią na terenie KS Burza"
- Wykonywanie usług schronienia
- Wykonanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla robót remontowo - budowlanych w ZSP w Ornontowicach, ZSEiU w Łaziskach Górnych oraz w budynku warsztatów szkolnych należących do ZST w Mikołowie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Zakup z dostawą używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym w formie leasingu operacyjnego.
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.