Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00207739/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów rekreacyjnych
w miejscowości Milówka i Kamesznica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MILÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 123
1.5.2.) Miejscowość: Milówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmilowka@milowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milowka.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.milowka.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placów rekreacyjnychw miejscowości Milówka i Kamesznica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d187d03-ebaa-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016255/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa placów rekreacyjnych w miejscowości Milówka i Kamesznica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207739/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 870759,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IBudowa placu zabaw położonego na działce nr ewid. 5473 przy ul. Turystycznej w Milówce.
Przedmiotem inwestycji jest budowa placu zabaw położonego na działce nr ewid. 5473 przy ul. Turystycznej w Milówce. Teren przeznaczony pod inwestycję jest porośnięty trawą, ogrodzony płotem z drewnianych, poziomych belek przeznaczony do rozbiórki (stan istniejący).
W ramach zadania należy wykonać:
- nawierzchnię z kostki brukowej,
- nawierzchnię utwardzoną z tłucznia,
- nawierzchnię bezpieczną – obrzeża gumowe oraz wypełnienie żwirem płukanym,
- ogrodzenie panelowe wraz z bramką,
- montaż urządzenia zabawowego – zestaw,
- montaż ławek i koszy na śmieci,
- montaż tablicy regulaminowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: przedmiar robót, Projekt zagospodarowania terenu. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, przedmiarem robót, Projekt zagospodarowania terenu, Projektem Umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
Przedmiot części I zamówienia realizowany jest ze środków własnych Gminy Milówka.
2) Wspólny Słownik Zamówień dla trzech części zamówienia:
45 233 250 – 6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg,
45 112 723 – 9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw,
45 342 000 – 6 Wznoszenie ogrodzeń,
77 314 100 – 5 Usługi w zakresie trawników,
45 111 300 – 1 Roboty rozbiórkowe.
3) Szczegółowy dla wszystkich części zamówienia jest opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Projekty zagospodarowania terenu – załącznik nr 9 do SWZ,
b) przedmiary robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 121035,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIPrzebudowa podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej w Milówce, zlokalizowanego na działkach nr ewid. 4080/1 i 4080/3.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej w Milówce, zlokalizowanego na działkach nr ewid. 4080/1 i 4080/3. Teren przeznaczony pod inwestycję obejmuje plac zabaw przeznaczony do rozbiórki, dojścia i teren zielony. W rejonie placu zabaw występuje nawierzchnia poliuretanowa (przeznaczona do rozbiórki), nawierzchnia z płytek (przeznaczona do rozbiórki) a pozostałą część stanowi trawnik (stan istniejący).
W ramach zadania należy wykonać:
- nawierzchnię z kostki brukowej,
- nawierzchnię bezpieczną – obrzeża gumowe oraz wypełnienie żwirem płukanym,
- ogrodzenie panelowe,
- montaż urządzenia zabawowego – zestaw,
- montaż huśtawki „ważka”,
- montaż huśtawki „bocianie gniazdo”,
- montaż urządzenia zabawowego – piramida,
- montaż ławek i koszy na śmieci,
- montaż tablicy regulaminowej,
- montaż stojaka na rowery.
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: przedmiar robót, Projekt zagospodarowania terenu. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, przedmiarem robót, Projekt zagospodarowania terenu, Projektem Umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
Przedmiot części II współfinansowany jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych – Fundusz Przeciwdziałania COVID – 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień dla trzech części zamówienia:
45 233 250 – 6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg,
45 112 723 – 9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw,
45 342 000 – 6 Wznoszenie ogrodzeń,
77 314 100 – 5 Usługi w zakresie trawników,
45 111 300 – 1 Roboty rozbiórkowe.
3) Szczegółowy dla wszystkich części zamówienia jest opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Projekty zagospodarowania terenu – załącznik nr 9 do SWZ,
b) przedmiary robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 518154,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIIPrzebudowa placu zabaw przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kamesznicy, zlokalizowanego na działkach nr ewid. 1536/1 i 1529/8 w Kamesznicy.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa placu zabaw przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Kamesznicy, zlokalizowanego na działkach nr ewid. 1536/1 i 1529/8 w Kamesznicy. Teren przeznaczony pod inwestycję, obejmuje plac zabaw (jego pozostałości przeznaczony do rozbiórki) przeznaczony do rozbiórki, dojścia i teren zielony. Teren objęty projektem jest uzbrojony w sieć energii elektrycznej, jest w większości porośnięty trawą, pozostały też wyznaczone miejsca pozostałości nawierzchni bezpiecznej – żwirowej (przeznaczona do rozbiórki) pod zdemontowanymi już urządzeniami. Na teren placu zabaw prowadzi ścieżka z drewnianych desek (przeznaczona do rozbiórki), planuje się również usunięcie krzewów kwitnących (stan istniejący).
W ramach zadania należy wykonać:
- nawierzchnię z kostki brukowej,
- nawierzchnię bezpieczną – obrzeża gumowe oraz wypełnienie żwirem płukanym,
- ogrodzenia panelowego,
- montaż urządzenia zabawowego – zestaw,
- montaż urządzenia sportowego – drabinka,
- montaż huśtawki „ważka”,
- montaż huśtawki podwójnej wahadłowej,
- montaż dwóch bujaków,
- montaż piramidy linowej,
- montaż ławek i koszy na śmieci,
- montaż tablicy regulaminowej.
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: przedmiar robót, Projekt zagospodarowania terenu. Pożądane jest aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem dla złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszą SWZ, przedmiarem robót, Projekt zagospodarowania terenu Projektem Umowy, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. Zobowiązanie wykonania robót zgodnie z powyższymi dokumentami nie zwalnia Wykonawcy m. in. od obowiązku weryfikacji tej dokumentacji w trakcie trwania umowy i zgłaszania Zamawiającemu wykrytych w niej wad czy uchybień skutkujących możliwością niedochowania warunków umowy lub naruszeniem przepisów prawa.
Przedmiot części III współfinansowany jest ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych – Fundusz Przeciwdziałania COVID – 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień dla trzech części zamówienia:
45 233 250 – 6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg,
45 112 723 – 9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw,
45 342 000 – 6 Wznoszenie ogrodzeń,
77 314 100 – 5 Usługi w zakresie trawników,
45 111 300 – 1 Roboty rozbiórkowe.
3) Szczegółowy dla wszystkich części zamówienia jest opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) Projekty zagospodarowania terenu – załącznik nr 9 do SWZ,
b) przedmiary robót - załącznik nr 8 do SWZ.
Roboty realizowane będą na podstawie :
- prawa budowlanego,
- sztuki budowlanej,
- zaleceń Zamawiającego
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 231568,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145202,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160982,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145202,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane i Ślusarsko - Spawalnicze Stanisław Oczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530007596
7.3.3) Ulica: Piotra Skargi
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145202,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664536,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 876169,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664536,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane i Ślusarsko - Spawalnicze Stanisław Oczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530007596
7.3.3) Ulica: Piotra Skargi
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664536,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312266,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330986,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312266,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane i Ślusarsko - Spawalnicze Stanisław Oczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530007596
7.3.3) Ulica: Piotra Skargi
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312266,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI MILÓWKA
więcej: przetargi MILÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 478 w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku przy ul. Z. Modzelewskiego 46/50 w Warszawie.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.