Og³oszenie z dnia 2023-06-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00208557/01 - Og³oszenie z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00218906/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa ergonomicznego sprzêtu biurowego oraz komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIÊTOCH£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255499
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 54
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swietochlowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swietochlowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7638101.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ergonomicznego sprzêtu biurowego oraz komputerowego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f271a9ac-ee6b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00259292
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035024/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup i dostawa ergonomicznego sprzêtu biurowego oraz komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Spo³eczny), Projekt „O zdrowie dbamy, bo ergonomiê mamy”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00208557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I zamówienia - zakup i dostawa ergonomicznego sprzêtu biurowego: ergonomicznych foteli biurowych, ergonomicznych biurek oraz ergonomicznych podnó¿ków,4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 182146,34 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II zamówienia - zakup i dostawa ergonomicznego sprzêtu komputerowego: ergonomicznych monitorów, ergonomicznych klawiatur, ergonomicznych wertykalnych myszy komputerowych, ergonomicznych podk³adek pod mysz, ergonomicznych podk³adek pod nadgarstki do klawiatury oraz ergonomicznych uchwytów do monitora4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i licz±ce, sprzêt i materia³y, z wyj±tkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 82097,56 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 155923,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 268057,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155923,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z DESK Spó³ka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952231136
7.3.3) Ulica: Jamesa Cooka 5/15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-505
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 155923,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 66658,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 141111,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66658,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa E Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462926077
7.3.3) Ulica: Piwna 32
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 66658,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIÊTOCH£OWIC
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych na potrzeby Apteki Szpitalnej Zespo³u Opieki Zdrowotnej w ¦wiêtoch³owicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Dostawa materia³ów betonowych
- Budowa zadaszenia nad istniej±cym boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej nr 4 w ¦wiêtoch³owicach realizowana w ramach "Programu Olimpia"
- Budowa zadaszenia nad istniej±cym boiskiem wielofunkcyjnym przy I Liceum Ogólnokszta³c±cym im. Jana Kochanowskiego w ¦wiêtoch³owicach w ramach "Programu Olimpia"
wiêcej: przetargi w ¦wiêtoch³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposa¿enie/wyposa¿enie pracowni/warsztatów w Zespole Szkó³ Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Ja¶le."
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu TIK dla szkó³ podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa mebli biurowych
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzêtu informatycznego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa wraz z licencjami, dostaw± i monta¿em, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urz±d"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzêdu Miasta w Redzie i jednostek podleg³ych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: Maszyny biurowe i licz±ce, sprzêt i materia³y, z wyj±tkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.